Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Költözés

2009.10.18. 16:08 :: ArtmüllerÁgnes

Hihetetlen, hogy nekem minden terhességemre jut egy költözés! Tavaly akkor kezdtük az építkezést, mikor 7 hónapos terhes voltam, és tokától-bokáig ki kellett pakolni hozzá a házat, 106m2 berendezését kellett valahogy 56-ra bezsuppolni, érdekes mutatvány volt. Mostanra azt hinné az ember, hogy már minden kész, de persze nem, hisz most vannak a garanciális munkálatok.

Múlt hétvégén a dolgozót és a nagyobbik gyerekszobát ürítettük ki, ezekkel tegnap délután végeztek a szakik. Visszapakoltunk, és ebbe a két szobába kellett bezsúfolnunk most a hálószoba és a kisebbik gyerekszoba bútorait. Csak azért, hogy ne legyen már olyan egyszerű dolgunk, a férjem tegnap este 6kor elment egy korábban leszervezett programjára, ahonnan ma este 10kor jön majd haza. Holnap reggel 7kor pedig már itt lesznek a munkások, hogy a kiürített szobák padlóját felszedjék...

Tegnap, a férjem indulásáig csak a kisebbig gyerekszoba kiürítéséig jutottunk. Bevallom, addig sem jutottunk volna, ha én vagyok Péter egyetlen segítsége, de szerencsére itt volt a nagyobbik lányunk, Eszter. Hihetetlen egy csaj! Úgy dolgozik, úgy csinálja a dolgát (és az enyémet is), hogy csak nézek. Ahányszor meglátott valami nehezebb dolog felé közeledni, rám szólt: "Hej! Nem vagánykodunk! Majd én!" - és már vitte is a cuccokat. Jól elfáradtunk estére mindannyian.

Esztivel megvacsoráztunk kettecskén, és pihenésként megnéztük a Csillag születiket. Nagyon szórakoztató volt együtt nézni a műsort, jól mulattunk. Aztán még megnéztünk egy filmet valamelyik HBO-n, majd felmentünk a még érintetlen hálószobába beszélgetni. Volt olyan elhatározás bennem, hogy elkezdtek pakolászni, amíg beszélgetünk, de nem tudtam magam rávenni. Ledőltünk a nagy ágyra, és beszélgettünk, beszélgettünk... fél2-ig, amikor is már mindketten alig éltünk. Akkor voltam olyan szívetelen, gonosz mostoha, hogy lezavartam a gyereket az ágyába aludni.

Délelőtt tanult, csinálta a leadandó műszaki rajzait (építésznek tanul), én meg felmentem a hálóba pakolni. Fél doboz könyv... pihi... fél doboz könyv... lefekvés. Ez így ment, míg be nem csomagoltam szinte minden könyvet. Akkor jött Eszter, és átcibálta a könyves dobozokat a másik szobába. Aztán addig-addig pakolásztunk, még egy kis ezt, még egy kis azt, hogy végül azt mondta, ha gondolom, ő szétszedi a hálószoba bútort. Olyan szakértelemmel szerel ez a lány, hogy csak tátom a számat! Talpraesett, megold mindent, előre gondolkodik... nekem csak néha kellett egy-egy részt megtartanom, megtámasztanom, egyébként mindent egyedül csinált. Én csak porszívóztam.

Mire el kellett indulnia a vonathoz, már kiürítette a hálót, csak két nagyon nehéz szekrény maradt (üresen), azt majd holnap reggel a munkások átviszik. Azért vagyok különösen büszke erre a leányzóra, mert tudta, hogy ha nem csinálja meg, akkor az apjának kell majd vasárnap éjjel megcsinálni ezeket, és meg akarta kímélni. Nem mondta egy szóval sem, de tudom, hogy ezért csinálta meg. Aztán ebéd után felcuccolt, magára aggatta az összes táskáját, rajztábláját, mindent, és elvonatozott haza. A kapuból még vigyorogva visszaszólt: "Vigyázz magatokra! Semmi vagánykodás, rendben?"

Könnyen ígértem meg a dolgot, hisz ő már megcsinált mindent. Istenem, mennyire szeretem ezt a gyereket! :))

18 komment

Címkék: költözés eszter pakolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kipy 2009.10.18. 22:42:53

Kire hasonlít ez a kislány? Csak nem az édesapjától örökölte ezt a precizitást? :-)) Örülök neki, hogy ilyen komoly segítséget jelentett...
Te meg légyszíves ne fárasszad már agyon magad Ágneska! Igaza van Eszternek, "vigyázz magatokra"..!..

inehsorab 2009.10.19. 08:58:24

Vigyázz magatokra! Ezt mondom neked én is, csatlakozva az előttem szólókhoz. Egy kismama dolga nem éppen a bútorcipelés. És amúgy is azt mondtad, hogy nehezebben viseled ezt a terhességet. Tessék sokat pihenni! Pár hónap múlva úgysem lesz rá időd!!!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.19. 09:00:10

@Kipy:
De, igen, tiszta apja! :)) Amúgy meg vigyázok én, vigyázok, de most mit tegyen az ember lánya, ha épp pakolni kell. Álljak és nézzem, ahogy mások dolgoznak? Az olyan izé...

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.19. 09:02:40

@inehsorab:
Vigyázva pakoltam! :)) Egyébként nem viselem nehezebben a terhességet, csak jobban fáj. Ákossal rosszabb volt a közérzetem, most viszonylag jól vagyok, csak fájok. De azért nehogy azt gondoljátok ám, hogy szekrényeket hurcolok, meg dobozokat cipelek! Dehogy! Csak bepakolom a dobozokat, meg egy-két könnyebb holmit átviszek egyik szobából a másikba... Ez azért nem olyan nagy dolog. :) Persze én mindentől elfáradok most, de ahogy írtam is fent, mindig iktattam be egy kis pihenést. :)

inehsorab 2009.10.19. 09:09:41

@ArtmüllerÁgnes:
Akkor minden rendben. Tudod te, hogy meddig mehetsz el. Hogyan is gondoltam, hogy nem?

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.19. 09:11:45

@inehsorab:
Úgy, hogy nekem mindig azt mondod, ne aggódjak, Te meg mindig aggódsz értem! Szép kis példamutatás! :))))

inehsorab 2009.10.19. 09:14:49

Én már csak ilyen aggódós vagyok. De csak azért, mert szeretlek ám!

andibogar 2009.10.19. 10:04:44

Nálunk is most indult be igazán a felújítás és feje tetején minden... Teljesen együtt érzek :) a kupi miatt. Azért pihenj sokat, hogy kevésbé fájjon a pocak ;)

gsaci 2009.10.19. 14:32:46

Jó fej!!! :) A műegyetemen tanul? Ki tanítja neki a rajzot? :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.19. 15:01:05

@inehsorab:
Tudom én azt, kedves! :))

@andibogar:
Pihenek, persze. Amikor csak lehet. Néha olyankor is, mikor nem lehet. :))

@gsaci:
Igen, tényleg jó fej! Szeretem nagyon. Nem a műegyetemen tanul, hanem a győrin.

gsaci 2009.10.19. 15:03:04

@ArtmüllerÁgnes: ott nem ismerem a rajztanárt. ;)))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.19. 15:04:07

@gsaci:
Én se, de én máshol sem, úgyhogy mindegy. :))

pazzo · http://pazzo.hu 2009.10.19. 17:38:16

Nem is tudtam, hogy Kegyednek van egy lánya.
Egyébként meg maximum a portörölgetést ajánlanám. A hurcolászást hagyja meg másnak.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.19. 17:43:08

@pazzo:
Izé... bevallom, kisajátítottam, a gyerekhez vér szerint nincs közöm, a férjemé, de tekintve, hogy 12 éve a mostohája vagyok neki és a húgának, orvul a sajátomnak tekintem őket. :)
Portörölgetés? Na igen, por az most van bőven! :S De a porallergiám nagyon mérges rám, mikor nekilátok törölgetni. :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.20. 08:04:26

@7under:
Na, ezek szerint nélkülem is idetaláltál! Örülök Neked! :)))

7under · http://myspace.com/vinczetunde 2009.10.20. 12:25:52

Be kell radarozni téged, hogy könnyen visszataláljak? Hogy tudok új bejegyzést írni?@ArtmüllerÁgnes:

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.20. 12:48:40

@7under:
Szeretnél új bejegyzést írni? Hozzám? Ezt nem biztos, hogy értem... Tessék megmagyarázni! :)
süti beállítások módosítása