Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Biatorbágy, Ördög útja 2.

2009.10.20. 15:37 :: ArtmüllerÁgnes

Ez persze nem valaki lakcíme, csak ez ugrott be, amikor tegnap elsétáltam megint az Egészségházba a leleteimért.

Tegnap nagy nehezen rávettem magam, hogy elmenjek, hiszen múlt hétfőre ígérték a leleteket, gondoltam, már ez is ciki, hogy egy hetet kések a megjelenéssel. Nagy meglepetésemre azonban azt mondta a recepciós hölgy (nála kell kérni az eredményeket), hogy nem talál semmi olyasmit, ami az én TORCH leletem lenne.

Aztán benézett a számítógépbe, és közölte, hogy még csak a nevemet sem találja sehol. Végül, nagy kutatások árán azt azért mégis meglelte, de szórakozottan csak annyit mondott, hogy szerinte a TORCH eredmény legalább három hét, de nem tudja biztosan, mert eddig még itt másnak nem volt ilyen. Szóval legyek kedves majd később érdeklődni. Kérdésemre elárulta, hogy lehet telefonon is. Szóval mostantól majd minden hétfőn telefonálok neki, hátha egyszer igent mond! :) 

De tény, ami tény, tegnap megint potyára mentem oda, szóval úgy látszik, még egy úttal tartoztam az ördögnek. A kis rohadék! Hogy behajtja állandóan a tartozásokat! Ehh.... :)

Szólj hozzá!

Címkék: egészségház eredményre várva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása