Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Ruhaügy

2010.03.09. 18:38 :: ArtmüllerÁgnes

Azt hiszem, ideje lesz beszerezni gyermekemnek néhány igazán lányos ruhácskát, mert egyelőre kizárólag Ákostól örökölt cuccokban "jár".

Ezzel azt hittem, nem lesz semmi gondom, elvégre nem tök mindegy, milyen színű ruhácskát köp / pisil / kakil le a gyerek? Viszont Lili szívszaggatóan hasonlít a bátyjára, és a minap véletlenül úgy szólítottam, hogy "kisfiam", tegnap pedig - magam sem értem, hogyan és miért - azt mondtam neki, hogy "na gyere, Ákoskám...".

Bár az én számon szaladt ki ez a pár szó, engem is meglepett, és rájöttem, muszáj venni néhány lányos cuccot szegénykémnek, mert ez így nem lesz jó...

9 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnRea 2010.03.10. 06:51:08

Amikor Gergő megszületett, azt hittem visszamentem az időben és újra Dórit szültem meg, annyira hasonlítottak egymásra. Én is sokszor lekislányoztam a fiamat, aztán néhány hét elteltével egyértelművé vált az agyam számára is, hogy ő Gergő. Természetre két teljesen különböző gyerek. Ma már kinézetre is, de amíg Gergő haja is fekete volt, hát kiköpött Dóri volt.
Ám, még a mai napig előfordul, hogy összekeverem a nevüket, a lányomat egyébként is kiskorától kezdve fiamozom, amiért meg is van rendesen sértődve. Szóval nálunk is van kavar :)
De ettől függetlenül rózsaszín cuccokat Lili babának! Egy lánynak kijár a hab és a bab! Mikor a lányom még hagyta, hogy én öltöztessem, én olyan ruhákat adtam rá, hogy ihaj. Annyira szép volt babának. Nem mintha most nem lenne szép, csak most már inkább felnőtt. 18 évesnek nézték a héten. Gondolhatod:)

inehsorab 2010.03.10. 08:47:21

AnRea névkeverése ránk is ugyanúgy vonatkozik. Ez szerintem természetes...

Már látom magam előtt Ágnest, ahogy áll a bababolt lányoknak kialakított polcai előtt, és töpreng, könnyezik, töpreng, vigyorog, vásárol, vásárol, ...

évi. 2010.03.10. 10:49:04

Én nem ajánlom,hogy csakis rózsaszínbe öltöztesd, inkább azt ,hogy színesbe!!!:))
Ez csak egy jótanács, igazából nem vagyok jártas a gyerekruha piacon színügyben:)

Kinga, (törölt) 2010.03.10. 14:37:24

...

Azt hiszem, ez természetes.

Én már kinéztem neki egy nagyon tuti szoknyácskát, csak még felsőt nem találtam hozzá, de mire eljutok hozzátok újra addigra szerzek azt is. :) Addig is elég lesz, ha kevesebb kéket adsz rá. Csatlakozom Évihez rózsaszín nem kell. :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.03.10. 14:39:31

Lányos cuccot mondtam, nem rózsaszínt! :))))

Kinga, (törölt) 2010.03.10. 14:42:45

Igen, de az ő méretében a lányos cuccok a tervezők fantáziájában kimerülnek a rózsaszínben. :) Ne aggódj, tőlem nem kap semmi rózsaszínt. :)

AnRea 2010.03.10. 15:35:47

Bocsi, nálam a rózsaszín jelenti a lányos cuccokat. Ez kis tudathasadás, ugyanis a lányomnak nem volt rózsaszín ruhája, viszont csini szoknyácskái voltak, és kis badyk édes figurákkal, és rugdalózók. Szóval ilyen értelemben rózsaszín:)

Magenta (törölt) 2010.03.10. 20:42:24

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :)

Magenta (törölt) 2010.03.10. 20:43:12

(fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni)

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :)
süti beállítások módosítása