Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Anyák napja

2009.09.15. 11:37 :: ArtmüllerÁgnes

Tegnap hajnalban elutazott a drágám külföldre. Utálom, ha nincs itthon, de így azért elviselhetőbb nélküle az élet, hogy itt van az anyukám addig. Vigyáz rám. :)

Szegény nagyon fáradtan érkezett tegnap, előző éjjel nem sokat aludt. Tekintve, hogy ezzel én is így voltam, egyikünket sem kellett altatni este, eldőltünk, mint a zsák. :) Mami nem nagyon szeret máshol aludni, ő is olyan, hogy a saját ágya az igazi. Az eddig ismeretes egyetlen kivétel az, ha nálunk alszik. Itt minden reggel azt mondja, már rég nem aludt ilyen jót!

Ma reggel én 6:20kor ébredtem (ami a tegnapi 2:22-höz képest királyi nagy alvás!), és mivel még mindig tüsszögök, nem is tudtam visszaaludni. Olvastam. Fél8kor hallom, hogy a másik szobában csörög anyukám telefonja. Szegénykém olyan mélyen aludt, hogy hirtelen azt se tudta, hol van. Egy ismerőse hívta, üzleti ügyben. Lehet, hogy csak mi vagyunk ilyen lusta család, de nálunk 9 előtt nem illik sehová telefonálni. Még üzleti ügyben sem... Szóval korábban volt az ébresztő neki, mint ameddig magától aludt volna, de ha már úgy alakult, felkeltünk.

A reggeli nagyon mókás volt. Ő ugyanis kávézik, én viszont nem bírom a kávé illatát (nekem szagát). Ezért a hosszú ebédlőasztal két végén ültünk, egymással szemben, mint régen az urak. Jókat derültünk ezen, nem szoktam senkivel így enni, ilyen messziről. :)) Utána egy kis házimunka következett, aztán mondtam, hogy én megnézném a leveleimet gyorsan, és mehetünk sétálni. Anya ledőlt ide mellém a kipárnázott párkányra, hogy megvárja, míg végzek. Szereti hallgatni, ahogy kopogok a billentyűkön, mert nagyon gyorsan gépelek. A monoton zaj viszont azt eredményezte, hogy az én fáradt anyukám elaludt. Annyira helyes, itt alukál most mellettem. Legalább kipiheni magát! :)

Ennek egyetlen hátulütője van: olyan sok dolgot terveztem, hogy amíg ő itt van, majd mit csinálunk, hová megyünk, és ezek most borulnak rendre... Na de sebaj, majd átszervezem a dolgokat, most hagyom pihenni. Csak azon gondolkodom, hogy ha most sokáig hagyom aludni, akkor vajon mi lesz éjjel? Na jó, ez nem kérdés. Trécselünk, ahogy anya és lánya szokott, hajnalig. :)

5 komment

Címkék: mami

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gsaci 2009.09.15. 13:48:00

Jó neked! Én is nagyon szeretem, ha itt van anya.
Szép napo(ka)t!!!! :)

inehsorab 2009.09.16. 09:24:25

Nagyon jó nektek! Anyának lenni, az anyukáddal együtt tölteni napokat, én is mindig élvezem. Nagyon bírom, mikor van velem egy kis baj, és anyu jön, hogy vigyázzon rám. Akkor újra kislány vagyok egy kicsit. És jó, hogy van.

Puszi Piroska néni!

Különben meg nálunk sem szokás 21,00 és 9,00 között telefonálni. Ki nem kapcsoljuk, mert sosem lehet tudni, ha éppen egy barátnőmre éjszaka jön rá a szülési fájdalom, és szeretne néhány szót váltani velem, vagy csak elújságolni, hogy már megszült; ne adj Isten, valami családi tragédia történt nálunk, akkor csak ezen vagyunk elérhetők.

És, hogy telt az éjszaka? Mindent megvitattatok?

hokuszpook 2009.09.16. 13:37:14

Agikam,most olyan kedvem lenne egy jokis anyosviccet elsutni,de nem merek!:-))Persze ha tudnam hogy ferjedurad megvedene engem ....:-DD

Gemini Fox 2009.09.16. 20:07:12

De jóó lehet... Én ezt sajnos nem tudtam megtenni. Használjátok ki minden pillanatát :))))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.18. 14:46:12

@gsaci: Köszi, szép volt! :)))

@inehsorab: Úgy terveztük, hogy korán lefekszünk, de persze nem sikerült. Szerdán kissé kótyagosan jöttünk-mentünk, de azért persze szuper volt, hogy itt volt! :))

@hokuszpook: A pasiknak azért olyan nagy a szájuk anyós kérdésben, mert ők nem lesznek azok soha. De mi nők még akkor is kiállunk egymásért, ha amúgy az anyósunkkal nem a legideálisabb a kapcsolatunk. Szóval nagyon szeretlek, de anyósviccet ide most ne! :)))

@Gemini Fox: Megtörtént. :) Egész furcsa, hogy ma már nincs itt... Hozzá lehet szokni a kényeztetéshez. :)
süti beállítások módosítása