Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Licsi

2010.01.18. 12:24 :: ArtmüllerÁgnes

Miután Ákoskám elment, valahogy abba a tudatba kapaszkodtam, hogy lányom lesz hamarosan, és ahogy már 12 éve megbeszéltük a drágámmal, Lilinek fogják hívni. Ez a tudat adott erőt ahhoz, hogy valahogy eszemen maradjak, és ne hagyjam el magam teljesen. Nem akartam megőrülni, folyton arra gondoltam, hogy a kislányomnak jár egy normális anyuka. :) 

Igen ám, de ahogy becézgettem magamban Lilit, gyakorlatilag a Lilun keresztül két lépésben eljutottam a Lilla/Lillus névig, ami ugyebár teljesen más név. Belegondoltam, milyen génekkel érkezik a világba ez a gyermek majdan, és rájöttem, hogy nem tehetek vele ilyet. Anyukám, aki Piroska, ölni tudna a szemeivel, ha valaki Pirinek szólítja. A nővérem, akit Monikának hívnak (igen, rövid o-val), rosszul van, ha valaki lemónizza. Azt meg ugye mindenki tudja, hogy én mennyire viselem "jól", ha valaki azt mondja nekem, hogy Ági... :) 

Szóval ezek után elképzeltem, ahogy valaki - csupa szeretetből és becézési lázból - azt mondja a kislányomnak, hogy Lillus, ő pedig dührohamot kap. :) Addig játszottam a nevével, míg eszembe jutott egyik kedvenc gyümölcsöm, a lichi. Annyira adta magát a kicsi Licsi szójáték, hogy azonnal beleszerettem, és már a fogantatása előtt így neveztem majdani gyermekem.

Mióta tudom, hogy kislány, itthon szinte mindig így emlegetem. És már alig várom, hogy amennyire szeretek beleharapni a lichi fehér, puha húsába, úgy harapdáljam meg csupa szeretetből Licsi husikáját. Hát igen, ilyen kannibálmama vagyok én. :D

7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2010.01.18. 14:04:38

Fincsi licsi!

Mióta olvastam, hogy Licsinek becézed Lilit, azóta állandóan eszembe jut egy kép, amint meglátom valahol a gyümölcsöt. Pelenkás, húsos, mosolygós kiscsaj, a fején egy licsi-fejfedővel. Olyan Anne Geddes minőségű kép.

(Hiába kerestem, csak a fejemben létezik.)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.18. 14:11:03

@inehsorab: Nem baj, hogy nincs kép, látom magam előtt, ahogy leírtad. :))

évi. 2010.01.18. 15:11:56

Nekem marad LILI, mert egy Licsit már ismerek, de az pasiból van, ne is tudom mi lehet az igazi neve, de tényleg....:)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.18. 15:13:25

@évi.:
A Lili teljesen oké, jó lesz úgy! :))

Kinga, (törölt) 2010.01.18. 22:40:07

Nálam is Lili marad. Ha lehet, ha nem. :) Egyrészt, mert én mániákusan vagyok képes mindenkit a teljes keresztnevén szólítani - talán, mert jómagam rosszul vagyok attól, ha valaki becézve szólít meg; másrészt a Licsi nekem nem tetszik, bár nagyon bájos. :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.19. 12:17:56

Drágáim! Írtam én, hogy így kell hívni? Dehogy! ÉN hívom így, egyébként Lili a neve. :)
süti beállítások módosítása