Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Véremet vették...

2009.09.10. 10:44 :: ArtmüllerÁgnes

Tegnap megcsapoltak. Ritka mazochista dolognak tűnik, hogy az ember önként vérét ontja, ráadásul azért, hogy kilyukasszák a bőrét, még fizet is. 13.050 forintot. Mert persze drágább volt, mint a telefonban mondták, ugyanis csak a helyszínen derült ki, hogy a "doktor úr olyan sok mindent kért"...

Délután meg is jött a vérképem, amitől első körben kivert a víz, egészen rosszul lettem, s már a halálos ágyamba dőltem majdnem, mikor eszembe jutott, hogy talán nem egyedül kéne értelmeznem a leírtakat, hisz egyáltalán nem értek hozzá. Felhívtam a keresztanyámat (ő a háziorvosom), és reszkető hangon felolvastam neki az eredményeket. Megnyugtatott, hogy az ilyen-olyan eltérések semmi veszélyeset nem mutatnak, megmaradok minden valószínűség szerint. :)

Az internet különös csodája, hogy minden tünetről a lehető legrosszabb eshetőséget tálalja elénk a gugli, ha beírunk valamit a keresőbe. Az FVS, vagyis fehérvérsejt szám akkor tekinthető normálisnak, ha 4 és 9 között van. Nekem 9,1 volt a tegnapi mérésen. Mindjárt be is írtam a keresőbe, hogy "magas FVS". Na mi lett az eredmény? Az internet segítségével azonnal leukémiát diagnosztizáltam magamon. Tudok hisztizni, mi? :)) Azt hiszem, az ember a lehető legrosszabbat azzal teheti magának, ha nem orvossal beszéli meg a dolgokat, hanem rákeres a neten. Csodálatosan kétségbeejtő az a tudástár, ami felhalmozódott központi információs bázisunkon...

Közben úgy döntöttem, hogy pusztán a kíváncsiság kedvéért elkezdem összeírni, hogy mennyi pénzt fizetek ki ilyen-olyan vizsgálatokra. Az érdekel ugyanis, hogy a végén vajon a betegbiztosításom fedezni fogja-e ezt a mókát vagy sem. Ne értsetek félre, tudom, hogy a gyerek minden pénzt megér. Mondom, puszta kíváncsiság. Szóval eddig ennyi történt:
- Ultrahang: 7.000Ft
- Vizsgálat: 7.000Ft
- Down szűrés, első lépcső: 7.500Ft
- Első laborvizsgálat: 13.050Ft
Eddig összesen: 34.550Ft (és ez még csak az első trimeszter volt... khm... - ráadásul az első két vizsgálat, amiből az egyik rákszűrést is tartalmazott, ingyen volt, mert sztk alapon voltam dokinál, az még kb. 16.000Ft lett volna... vidám! :D)

Drága pici babukám nemét tekintve teljesen összezavarodtam. Először azt hittem, hogy mivel sokkal jobban vagyok, mint Ákossal, nyilván lányom lesz. Aztán megtudtam a barátnőmtől, hogy ez pont azt jelenti a tapasztalatok szerint, hogy fiam lesz. Most viszont pár napja majdnem ugyanolyan rosszul vagyok, mint Ákossal voltam anno, szóval lehet, hogy mégis lány... Hú, de messze van még október 26! Pedig annál előbb nem fog kiderülni valószínűleg, hogy végül mit növesztett magára ez a kis tünemény odabent. :) Na sebaj, ennél nagyobb bajunk sose legyen, mint hogy ezen rágódjunk! :D
 

2 komment

Címkék: vizsgálat vérkép kiadások

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini Fox 2009.09.10. 20:42:39

A végösszegre kíváncsi leszek, valószínű egy autó árát "elszülöd" :))) Mi lenne, ha fogadni lehetne a tünemény nemére, és a nyeremény talán fedezne valamit belőle? :)))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.11. 08:12:22

@Gemini Fox:
A fogadásokhoz rossz emlék fűződik nálam. Annak idején Ákossal már nagyon vártam a szülést. A Blogtéren már fogadásokat kötöttünk a többiekkel, hogy mikor születik meg végre. Azóta sem néztem vissza, hogy nyert-e valaki, mert sajnos egész mással voltam elfoglalva... :(
süti beállítások módosítása