Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Befordulás

2010.02.09. 11:24 :: ArtmüllerÁgnes

Bizony, eddig nagy hanggal mondhattam, amikor más anyák panaszkodtak, hogy én simán kapok levegőt, elvégre Lili keresztben fekszik, és nem nyom semmit olyan nagyon. Na, ennek tegnap vége lett. Most, hogy a kis popsiját feltolta a bordáimhoz, én is úgy kapkodok néha a levegőért, mint a partra vetett hal.

Amúgy most pontosan annyi idősnek látszik az ultrahangon a kisasszony, mint amekkora az elvárható, tehát igazi mintagyerek: 2412g a súlya (a 35 hetes babák átlagosan 2400g-osak), és bár az UH nem tud hosszúságot mérni, de mivel a súlya átlagos, szerintem a hossza is az lehet, így kb. 44cm "magas" lehet. Ha így megy tovább, a 38. héten, amikorra a császármetszést tervezzük, már 48cm hosszú és 3100g súlyú lesz, de addig etetni kell rendesen.

Hogy e feladatot maradéktalanul ellássam, a reggeli mákoskifli és tejecske után tízóraira kap egy banánt, ebédre tarhonyás husit, uzsonnára mandarint, a vacsira pedig valami sonkás szendvicset, mert estére mindig nagyon szereti a husikát. Érdekes, hogy én sosem szerettem reggelire édeset enni, de Lilinek nagyon bejön, imádja, ha kakaós csigával vagy mákoskiflivel indítunk. Az anyja ragadozó természete csak estére köszönt be nála, délben még sokszor nem kívánja a húst, de este felfalna bármit vagy bárkit egy kis husiért. A tej is ilyen furcsaság, mert azt is csak terhesen bírom meginni, ahogy az ásványvíz is azóta ízlik, mióta Lilivel várandós vagyok. Utóbbinak örülnék, ha így maradna, de a tej nem fog hiányozni! :) 

Viszont lassan el kell kezdenem magam leszoktatni az éjjel-nappal való csokizabálásról, mert most még ugyan itt van a kislányom alibinek, de már olyan reflexből nyúlok a csoki után, hogy félek, így maradok, és akkor aztán nem lesz egyszerű lefogyni. Pedig nagyon szeretném visszakapni a régi-régi alakomat, mert emlékeim szerint az igen dögös volt. :) És dögös anyukának lenni nagyszerű érzés lehet! :)))

Ákos születése után a terhesség alatt felszedett 16-17 kiló 3 hónap alatt elmúlt rólam, igaz, a terhesség előtt felkapott kilók nem akartak megmozdulni. Most abban bízom, hogy hátha majd a szoptatás segít a továbblendülésben, bár tudom, hogy alkati kérdés, van, aki fogy, van, aki hízik a szoptatástól. Remélem, én fogyok! :) Ráadásul most 12 kilót szedtem fel (eddig), és remélhetőleg a következő két és fél hétben már nem tudok még öt kilót (vagy többet) hozzáhízni. Na, de ezek másodlagos dolgok, csak úgy eszembe jutott. A lényeg természetesen LILI, és hogy ő rendben legyen, egészséges legyen. :) 

Amúgy van még egy érdekes hozadéka ennek a várandósságnak: elkezdtem "végrendelkezni". Nem, én sem szeretnék meghalni, de felmerült bennem a lehetőség, hogy mi van, ha... És szegény férjemnek elkezdtem mindent leírni a gyerek helyes ellátásáról. Attól kezdve, hogy mikor milyen recepteket kell kiváltani, egészen addig, hogy melyik gyógyszer mire való, hogyan használjuk a mosdatókrémet, mit kezdjünk a köldökcsonkkal, és milyen időközönként kell K-vitamint kapnia a gyereknek, mindent leírtam. Már egész dossziéja van szegénynek arról, hogy mit hogyan és merre. :) Lökött vagyok, nem vitás, de végső soron nekem is jól fog jönni ez a szépen összeszedett információ-özön, mert úgysem leszek teljesen magamnál a boldogságtól, ha Lili megszületik. :))

13 komment

Címkék: lili

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2010.02.09. 11:48:38

Szépen felcseperedett ez a kislány. Kicsit irigyellek ezért az időszakért, a levegőkapkodások kivételével. Én imádtam várandósnak lenni.

A súlyoddal most tényleg nem érdemes foglalkozni, a jövő mindent megold majd.

A végrendelkezés szerintem olyan női gondoskodási mánia. Van, hogy engem is elkap a hév, és összeírom Gábornak, a gyerekek nevelőinek, orvosainak nevét, a bankszámla elérhetőségeket, a biztosítások adatait, fontos telefonszámokat, stb... , mert ki tudja, mi lesz holnap.

szuzsi 2010.02.09. 12:18:40

Te dögös vagy mindenhogy :) De le fognak menni a kilók, ne aggódj, annyi dolgod lesz Lili körül...
A rendelkezés meg, ahogy Heni is mondta, tipikus női dolog, azért van, mert mi mindent jobban tudunk :) (és tényleg)

hokuszpook 2010.02.09. 12:24:06

Agikam,ha megint dogos leszel,kezdhetem elorol az udvarlast!!!Jol gondold meg!!:-D Azert lenne egy kerdesem,de gyanus hogy csak az en figyelmetlensegem miatt nem tudom: az mar el van dontve hogy csaszaroznak?Ha igen ,akkor miert?Es ne hari elore,ha valami butasagot kerdeztem ezzel.

hokuszpook 2010.02.09. 12:26:04

Heni draga, nagyon ugy latom hogy szerencsere kezd megerni az a mail,amit igertem,lenne majd ott is egy kerdesem-keresem.:-))

hokuszpook 2010.02.09. 12:35:53

@inehsorab: Okszi! Ahogy hazaerek a kolhozbol,meg is irom!Becsszora!Eskuszom!Ne legyek uttoro soha tobbet ha nem tartom be!Se kisdobos!Es meg kiscserkesz sem!:-))Addigis szep napot a szepseges holgyeknek!!:-))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.09. 13:09:24

@inehsorab: Az a furcsa, hogy bármilyen izgatott és néha kicsit rémült is vagyok, azért voltaképp én is imádom ezt az érzést, de mindig úgy érzem, hogy ha már kint lesz, még jobb lesz. A kilók meg ráérnek, tudom én is, csak úgy eszembe jutott. :)

@szuzsi: Jaj, mindig elfelejtem, tényleg! Én mindenhogy dögös vagyok! Most pl. én vagyok a legdögösebb csatahajó az országban... :DDD

@hokuszpook: Nem kérdeztél butaságot, elmondom. A császár csak akkor kell, ha február 26-ig nem indul el magától, vagy ha elindul, de nem megy olyan ütemben a szülés, ahogy kellene. Ezen a napon tölti be Lili a 38. hetet. Addigra már mindene megvan, mindene elég fejlett a kinti léthez, csak zsírpárnákat kellene még gyűjtenie, de azt lehet kint is. (Az anyjának is megy... hehehe) A 38. hét után azért nem szeretném, ha bent maradna már, mert addig Ákossal is minden oké volt, és a 39. hét után sikerült úgy megnyomnia a köldökzsinórt, hogy belehalt. Ezt a felesleges kockázatot nem szeretném most vállalni. Ha elég bátor lennék, mondhatnám, hogy megvárjuk, míg elindul egyedül, de nem vagyok ilyen bátor, és azt mondom, inkább legyen idekint, amint elég érett hozzá, és inkább itt vigyáznánk rá, hogy minden rendben legyen, mert odabent nem sokat tehetek érte. Hát ez a helyzet a császárral.

Magenta (törölt) 2010.02.09. 14:49:23

Ennyi csokievéssel 12 kiló??? Ez már pofátlanság! :DDD

Ne aggódj, le fogod adni. :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.09. 16:40:44

@Magenta: Oké, én is meghatódtam magamtól, hogy "csak" 12 kiló, de láttad volna anyósomat, ahogy igyekezett letörni, hogy ez milyen nagyon sok... :))) Azt hiszem, ez is csak nézőpont kérdése, mint minden. Aki szeret, így nézi, aki nem, az meg úúúgy... :D

inehsorab 2010.02.09. 18:51:39

@ArtmüllerÁgnes: 12 kiló nem sok. Na jó, van, aki olyan szerencsés, hogy 6 kilót hízik összesen, aztán mire kijön a kórházból, versenyképes, de ez 100-ból 1. Azt szokták mondani, hogy 10-15 kg a normális. (Bár szerintem érdemes figyelembe venni a kezdeti súlyt, testalkatot, stb.) Szóval te a 12-vel jó helyen vagy, és ha szerencsés alkat vagy, akkor mire kisüt a nap, már újra a topon leszel. (Péter szemében meg úgyis ott vagy állandóan. ÉS AZ A LÉNYEG!!!)

inehsorab 2010.02.09. 19:01:26

Azt még hadd tegyem hozzá, hogy nem a súly a lényeg, hanem hogy jól érezd magad. És szerintem, ha Gombóc Artúr-ként tologatnád az imádott lányodat az imádott férjeddel, akkor is éppen olyan boldog lennél, mintha Cérna Réka lennél. Nem de?

Magenta (törölt) 2010.02.09. 21:28:21

@ArtmüllerÁgnes: Hm, valahogy én se tudok úgy csinálni semmit, hogy az anyósomnak jó legyen... Ki érti ezt? Csak az bánt, hogy belőlem is anyós lesz egyszer, akár triplán is...

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.10. 10:54:02

@inehsorab:
De Péter a legjobb férj a világon, és megérdemel egy szép feleséget, elvégre úgy vett el. Nem akarok visszaélni azzal, hogy ő bárhogy szeret engem. Neki a legjobb jár, és én igyekszem olyanná is válni, amint lehet. :)

@Magenta:
De mi legalább még egy ideig ringathatjuk magunkat abban, hogy mi másmilyen anyósok leszünk... :D
süti beállítások módosítása