Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Ötlet

2010.02.06. 13:54 :: ArtmüllerÁgnes

Egyik kedvenc bloggerem, Bajla készített egy fotósorozatot "Napi koffein" címmel. Egy éven át minden áldott nap készített egy képet, amin mindig más, mindig csodás kávék szerepeltek, különleges körítéssel. Nekem nagyon tetszett. Az imént olvastam az egy év statisztikai adatait, hogy melyik kép hol készült, hogyan stb. Erről persze eszembe is jutott egy ötlet, amihez már csak egy gyerek kell. Ez a kis "kellék" pedig - ha Isten segít - legkésőbb 3 hét múlva már szabadlábon lesz...

Arra gondoltam ugyanis, hogy - Bajla után szabadon - elkezdek egy "Napi gyerek" fényképsorozatot. A dologban nem az a legizgalmasabb, hogy minden áldott nap lefotózhatom imádott kölkömet, hanem az, amikor később visszanézi az ember, hogy hogyan változott ez a kis drága. Olyan gyorsan nőnek fel, hogy az ember csak kapkodja a fejét, így egy ilyen sorozat abban is segít, hogy kicsit visszapörgethessük az időt, kicsit lelassítsuk a menthetetlenül száguldó, robogó vonatot, az életet.

A dolog már csak azért is adja magát, mert Lilinek van saját fényképezőgépe. Ákostól örökölte, aki a Keresztaputól kapta amolyan babavárós ajándékként azzal a céllal, hogy amíg Ákos kicsi, addig mi fotózhatjuk őt ezzel, később pedig ő fotózhat vele, amit akar. Az első pár kép ezzel a géppel valóban Ákosról készült, sajnos nem olyan körülmények között, mint ahogy terveztük. Keresztapu nem vette persze vissza az ajándékot, hanem átruházta a következő gyermekre a tulajdonjogot, a gép haszonélvezeti jogát pedig nekem adta. Így gondoltam, remek lenne kihasználni ezt a lehetőséget, és még ha nem is túl eredeti az ötletem, talán érdemes megvalósítani.

A férjem úgyis tervezi, hogy komolyabban foglalkozna a fotózással, így sikerült őt is meggyőzni arról, hogy legyen ez a mi közös vállalkozásunk. Az első napokban nyilván csak ő lesz olyan helyzetben, hogy fotózzon, aztán ha már felépültem a szülésből, akkor én is örömmel vállalom ezt a feladatot. Remélem, lesz hozzá elég kitartásunk! Azt meg még jobban remélem, hogy lesz hozzá egy édes, huncut kis "kellékünk"... :))

Addig is mutatom, milyen képsorozatot csinált Bajla. Szerintem nagyon klassz: 

 

2 komment

Címkék: fotózás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2010.02.07. 09:48:04

Látom, kipihentétek magatokat, és míg nem voltam, beindult a híradó.

Jó a fotós ötleted. Kíváncsian várom az első képet.

Bizony az élet tényleg nagyon gyorsan robog, és nálunk is jó időtöltés, amikor megnézzük a fényképalbumokat.
süti beállítások módosítása