Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Rongyi

2010.02.12. 16:40 :: ArtmüllerÁgnes

Nem tudom, más családokban is így szokás-e, de nálunk a legtöbb gyereknek volt valami "nyugtatója". Én magam az ujjszopásommal vigasztaltam magam, ami igen praktikus volt, mert az ujjam mindig kéznél volt. Az unokahúgomnak "dője-babája" volt, ami egy puha, selymes kendőből varrt kis rongybaba volt tulajdonképpen. Nálunk az egyik lánynak "rongyija" volt, azzal tudott csak elaludni, azt nem volt szabad otthon felejteni sosem.

Ákosnak a keresztfiam, Boti vett még anno egy nagyon édes "rongyit", egy pihe-puha anyagból készült kis kendőt, amire egy macifejet is szerkesztettek, tehát voltaképp egy rongymedve ő, és nagyon aranyos. Mikor Ákos meghalt, szóba került, hogy eltemetnénk vele ezt a kis játékot, mert ezt neki szánta az unokatesója, de én azt kértem, hogy inkább tegyék el, és adják oda majd a következő gyerekemnek, aki biztosan szeretni fogja a bátyuskájától örökölt kis ajándékot.

Ma fürdés közben, amikor a legkedvencebb nővéremtől kapott legkedvencebb tusfürdőmmel kényeztettem magam, és nem győztem szimatolni azt a fincsi-fincsi illatot, eszembe jutott, hogy nekem kell egy rongyi, aminek ilyen illata van! Oké, ne röhögjetek annyira, tudom, hogy öt perc múlva 35 leszek, és már igazán leszokhatnék az ilyen gyerekes dolgokról, de megkívántam nagyon. Eszembe jutott, hogy anyósom még Ákosnak varrt pelenka anyagból kis törlőkendőket. Ezeket most Lili örökölte ugyan, de úgy döntöttem, egyet lenyúlok, és beáztatom tusfürdős vízbe. Addig is, míg nem szagolgathatom az édes, babaillatú kislányomat, jár nekem egy kis szórakozás! Há' nem? Há' de! (Ahogy Besenyő IV Pista bácsi, vagyis Besenyő Igazam Van Pistabácsi is megmondta! :D)

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2010.02.13. 07:41:51

Há, de! Hogyne lenne igazad? Szaglásszál csak finom illatokat! Aztán úgy nemsokára megtudod, hogy van egy sokkal finomabb illat is...
süti beállítások módosítása