Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Negédes gyűlölet

2009.09.18. 14:12 :: ArtmüllerÁgnes

Tegnap, ha már úgyis a városban jártam, találkoztam néhány, nekem nagyon kedves emberrel, és persze elintéztem pár ügyes-bajos dolgot is.

A Westendben jártam éppen, amikor az aluljáró szinten lévő kismama bolt elé vetődtem. Gondoltam, benézek, hátha találok végre valami hosszú, egyenes szoknyát, aminek csak a pocakrésze nagyobb. Azt vettem ugyanis észre, hogy kismamáknak szinte kizárólag nadrágot árulnak, vagy rövid szoknyát. Utóbbit végképp nem értem, mert nagyon kevés kismamát láttam eddig, aki az utolsó időkben szerette volna mutogatni a lábát nyilvánosan, de ezek szerint mégis többen vannak ilyenek, hisz nekik legalább készítenek ruhákat. Csak az olyanok maradnak szoknya nélkül, akik hosszúban szeretnék ezt a ruhadarabot...

Szóval benéztem a Gólyahír nevű üzletbe. Még az előző terhességemből volt ugyan egy kellemetlen élményem innen, de gondoltam, hátha változott már a személyzet. Akkor egy idősebb, igen undok asszony osztott ki, mint egy szaros gyereket, hogy már hogy képzelem, hogy kismamáknak árulnak melltartót feketében, mikor egy kismama nem hordhat feketét... Már miért is? Kismamát elhagyja a stílusa hirtelen, mikor gyereket vár? Attól a pillanattól nem szereti a dögös feketét? Dehogynem! Nekem ráadásul jól is áll. (Fekete ruhát kizárólag akkor nem bírtam  hordani, amikor Ákos meghalt, mert rettegtem tőle, hogy valaki megkérdezi, miért vagyok feketében, és nem akartam nyílt színi hisztériában kitörni, ezért kizárólag vidám színeket viseltem a legmélyebb gyászomban. Nekem a fekete nem gyászt jelent, hanem csábítást inkább, szóval szeretem. :D)

Amikor beléptem, már gyanús volt a dolog, mert most is egy idősebb asszony állt a pult mögött, de bevallom, már nem tudnám megmondani, hogy ugyanaz volt-e, akivel korábban beszéltem. Így utólag azt gondolom, hogy igen. Belépésemkor olyan negédesen szólt hozzám, mint aki anyám helyett anyám akar lenni (köszi, nem kérek belőle, van nekem anyukám, nem is akármilyen!). "Miben segíthetek, csillagom?" - kérdezte szinte sejpegve, én pedig előadtam a kívánságom. "Milyen csodálatos volna, ha épp én tudnék segíteni magának!" - tette hozzá gügyögve, amikor leakasztott egy M-es és egy XL-es szoknyát. Felpróbáltam őket, de amellett, hogy eszetlen drága volt, még ráadásul nem is passzoltak rám. Az M-es pont akkora, ami mondjuk még jövő hétig jó nekem, utána soha többé, az XL-es pedig majd kb. 2 hónap múlva lesz jó, de mivel ez egy vékony, nyári darab, az időjárás szerintem már nem kedvezne a viselésének...

Ezt el is mondtam a hölgynek, és köszönettel visszaadtam a két szoknyát. Ettől kezdve átváltott olyan undok üzemmódba, mintha a próbafülkében töltött idő alatt hirtelen agymosáson esett volna keresztül. Közölte velem, hogy teljesen hülyeséget kérek, nem csoda, hogy sehol nem találok hosszú kismama szoknyát, mert minden kismama csak nadrágra vágyik. Ha ugyanis olyan szörnyű ruhadarabot választanának, amikre én vadászom, akkor bizony a combjuk befülledne, csúnya kiütések keletkeznének rajta a nagy melegben, és mindenféle rettenetes mellékhatása lenne a viseletnek. Ne csodálkozzak hát, hogy nem kapok ilyet, azért nem gyártanak, mert hülyeség.

Nos, nem akartam a nénit nagyon megbántani, de én egész nyáron hosszú szoknyában jártam, soha egy fia kiütés nem volt a lábamon, egyéb borzalmakról nem is beszélve. Kifejezetten szellősnek és kellemes viseletnek találtam a szoknyáimat a nyári melegben, a gondom csak az, hogy az őszi szoknyáim már nem nagyon jönnek rám. Én szoknyás típus vagyok, még télen is inkább abban járok, vastag harisnyával, bakanccsal, nekem az jól áll. De most megint ki vagyok szolgáltatva a közízlésnek, mert mások szerint nekem nem így kéne járnom, örülnöm kellene a remek farmeroknak, amikből akár 3-4 fajtát is lehet találni a kismama választékban. Hurrá...

Nem tud valaki egy ügyes és olcsó varrónőt, aki kisegítene? Attól félek, nem lesz más megoldás...

12 komment

Címkék: kismamaruha szoknya varrás undokdög

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.18. 14:21:57

Benéztem a Brendon honlapjára, ahol kismamáknak való ruhák vannak. Nadrágból 74 találat van, szoknyából 35. Utóbbi kategóriában egyetlen darab van csak, ami hosszú... Tényleg ennyire kivételesen hülye ízlésem van?

hokuszpook 2009.09.19. 13:30:01

Agika draga nem tok segiteni,az en gunyamat a Bibircsoka varrta,de o ugyetlen is,meg szornyen randa!:-))

Gemini Fox 2009.09.19. 21:23:55

Ezek szerint tényleg kivételes ízlésed van :)))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.20. 02:32:22

@hokuszpook:
Az nem gond, ha ronda a varrónő, de az ügyesség nem árt! :)

@Gemini Fox:
Úgy tűnik. Nem először futok bele ebbe a problémába... Sok dologgal járok így. :))

gsaci 2009.09.20. 21:35:23

Esetleg nézd meg a Lövőház utcában a 2in1-ban... :/ Hátha...

andibogar 2009.09.21. 12:47:59

Én tudok varrónőt Bián, ha gondolod és kell az elérhetősége szólj akár mailben is. :) Nagyon ügyes és nincs messze...

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.21. 16:03:36

@gsaci:
Köszi, ha arra járok, megnézem. Lehet, hogy sikerrel járok ott, mert már más is javasolta azt a boltot. :)

@andibogar:
Hú, az nagyon jó lenne! Én tök béna vagyok a varráshoz, de valószínűleg úgy lehetne a legjobban illeszkedő szoknyához jutni, ha rám szabná valaki! :)) Elküldöd mailben? Előre is köszi! :)

pazzo · http://pazzo.hu 2009.09.21. 16:56:42

C&A-t próbálta már? Ott mintha láttam volna kismama szoknyát. Anno Epernek vettünk ott ilyesmit.

Kinga, (törölt) 2009.09.21. 22:41:43

A cuában nincs most kismama szoknya, ha van is olykor, az rövid. Nézd meg a Manu Artot és a Siptárt is. Talán nekik van.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.22. 10:22:21

@pazzo:
Ahogy Vinevra is mondja, ott nincs, csak rövid. Már néztem. Változnak az idők, látod! Ebből is látszik, milyen nagy már a kislányotok! :D

pazzo · http://pazzo.hu 2009.09.22. 18:14:32

ManuArt-nál már csak póló, táska, meg babzsák fotel van. Pedig a kedvenc nadrágjaim is onnan valók (voltak).

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.22. 21:29:49

@pazzo:
Ó, a csudába! Pedig azt a helyet nagyon szeretem, klassz stílus, és gondoltam, ott majd valami nagyon tuti szoknyát szerezhetek be... Azt hiszem, marad a varrónő. Egy próbát megér. :)
süti beállítások módosítása