Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

02:20

2009.09.20. 02:56 :: ArtmüllerÁgnes

Ez a mai ébredésem ideje... Pedig úgy szerettem volna még aludni! 

Nem értem én ezt az alvás dolgot! Reggel túl korán ébredek, nappal alig bírok már fent lenni, este olyan korán fekszem le aludni, mint egy kisgyerek (na jó, végső soron gyerekkel vagyok), aztán éjjel nézelődöm, hogy miért nem tudok aludni én. Bevallom, kezdem kicsit megterhelőnek érezni ezt az össze-vissza alvást.

Nem tudom, mi történik a szervezetemben így két óra körül, de a héten többször is ébredtem pontosan ebben az időben. Meg 02:22kor. Úgy látszik, a nullás és a kettes szeret mostanság. Nem is én lettem volna persze, ha nem nézem meg a honlapomon, hogy mit jelent ennek a két számnak a kombinációja. Szerencsére egy nagyon kedves üzenet áll mögötte: "Isten tudatni szeretné velünk, hogy nem hagyott el minket, nem feledkezett meg rólunk: nagyon-nagyon szeret bennünket. Most éppen életünk egy csodálatos, új szakaszát komponálja meg." Köszönöm, az rám fér! :)))

Aludnom kéne, de az csak úgy menne, ha felkapcsolnám a hálóban a villanyt, és olvasnék előtte. Szeretek addig olvasni, míg kiesik a könyv a kezemből. Most viszont nem tehetem, mert a drágám nemrég aludt el, ő meg későn fekvő típus. Így megvárom itt a gép előtt, míg elájulok félig, aztán gyorsan átvonszolom magam a szobába, és megpróbálok aludni... Addig jó éjt mindenkinek, akinek van! :)

2 komment

Címkék: alváshiány

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyaütő 2009.09.20. 16:33:07

Remélem a reggeled jobb lett, mint az éjszaka volt.
Mondom ezt délután. :o)))))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.20. 16:35:04

@kutyaütő:
Reggel arra ébredtem, hogy a férjem könyöke száguld el a homlokom előtt. Kevés hiányzott hozzá, hogy leüssön álmában. Biztos azt álmodta, hogy egy főnyeremény vagyok, és majdnem meg is ütött! :DDD
süti beállítások módosítása