Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Macskaland

2010.02.03. 12:25 :: ArtmüllerÁgnes

Tegnap kaptam egy kis leszúrást a férjemtől. Hiába mondtam, hogy én bizony pihentem eleget, miután meglátta,  hogy elkészültek a macskás (szerinte gebemacskás) képek, a keret lefestve, képek bekeretezve, nem hitt nekem. Azt mondta, hogy rossz kislány vagyok, mert biztos egész nap fent voltam, hogy befejezhessem a gyerekszobába szánt képeket... Pedig nem is igaz! Nem voltam fenn egész nap! Alig több, mint fél napot voltam csak fenn. :) 

De elkészültek a képek, ez igaz. Szenzációsan ostoba kis fejük van a macskáimnak, azt hiszem, de szeretem őket. Lefotóztam Nektek, hogy lássátok Ti is, de nem lett túl éles a kép, mert vaku nélkül fényképeztem, hogy ne villanjon bele, így viszont kicsit életlen. De azért remélem, látható. Ha a képre kattintasz, nagyobb méretben is megnézheted:

 

 

Gebemacskáim három terepen élnek: az első a kertben, a második az utcán, a harmadik a szobában, igazi kis elkényeztetett dögként. Most, hogy készen vannak, lehet, hogy írok róluk mesét is, megihletődtem. :DD

De ma már tényleg pihenek, elvégre készen vagyunk mindennel. Készen vannak a macsekok (ezek nélkül ugyebár nem várhatja az ember rendesen a gyereket :D), tegnap még megejtettük a különböző apróságok beszerzését, amik még hiányoztak, kinéztük a végleges megoldást a gyerekülésre (mégis Brendonos lesz, mert ott találtunk egy egész elfogadható árút, ami úgy működik, hogy az alapja be van "betonozva" a kocsiba, a hordozórész pedig gyerekestül ki-bepattintható, így ha a kocsiban elalszik a gyerek, gond nélkül kiemelhető mindenestül, és bevihető a lakásba/áruházba/vendégségbe mittomén).

Szóval készen vagyunk mindennel, és várjuk ezt a csöpp lányt, nagy-nagy-nagy-nagy szeretettel és három idétlen macskával! :)))

7 komment

Címkék: rajzok készen vagyunk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szuzsi 2010.02.03. 12:32:02

Tündériek lettek, nekem a Kertimacs a kedvencem :) Jól tetted, hogy Negrónak nem mutattad meg, nagyon irigykedne a karcsú macsekok láttán...:)

Az ülés tök jó, nekünk is ilyen volt és annyira praktikus, amikor nem kell órákig szenvedni, hogy bekerüljön a gyerek a kocsiba...

Akkor most már pihengessél Drága!!! :) <3

inehsorab 2010.02.03. 13:26:38

Lehetek őszinte? Nekem te jutsz eszembe a macskáid láttán. Elképzelem, ahogy nyújtózkodsz, macskáskodsz és az pont ilyen lehet. A mese ötlete nagyon tetszik. Meg talán még találsz ki más macskát is. Talán egy egész családot.

Magenta (törölt) 2010.02.03. 20:05:02

Nagyon tetszik, irigyellek a kreativitásodért, nekem csak egyvalamiben van, annál meg jobb, ha inkább ritkán kell. :(

Gyönyörűek. :)))

hokuszpook 2010.02.04. 01:37:12

Agikam,had legyek vulgaris egyszer vegre itt;kurvara varom mar a kisangyalt,a pocidbol,es hogy vegre arrol irjal,mia csudat kuldhetnek Lilikenek ajandekba,+az anyukajanak!!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.04. 15:26:23

@szuzsi:
Én az utcai harcosomat szeretem legjobban, közelről olyan kis komisz feje lett. :D

@inehsorab:
Henikém, ha én ilyen gebe lehetnék, boldog macska lennék! És még ennél is önimádóbb! :DDD

@Magenta:
Köszi. :) Viszont felcsigáztál, mi az az egy, ami jobb, ha inkább nem is? :-O

@hokuszpook:
Édes kincsem, nekem a figyelmed, a szereteted is nagy ajándék, nem kell ezt ragozni. De Lilit én is várom már, és amint megszületik, jön a riadólánc, és itt is nagyon hamar kint lesz a nagy hír, úgyhogy tessék csak figyelni ezt a fórumot, és mindent megtudhatsz! :))

Kipy 2010.02.04. 22:32:24

Ágneskám! Macskailag minden rendben, jópofa jószágok!!
Ha Lilike akkora lesz már, hogy látja a különbséget, szerintem Negró egy felhízlalt kövér macsek lesz ezekhez képest. a szemében..

De most aztán elég az alkotásból, minden rendben van Licsike érkezését várva, N e k e d már csak pihenni szabad, és finom
kis kajákkal, meg amit még szeretsz,- csoki, dörzsikesztyű-
kényeztetni kell magad!
Aztán.. riadólánc beélesítve- várjuk a nagy napot., és Licsi baba
érkezését.. Hiszen olyan közel van már a nap, és a sok-sok szeretet veled lesz Drágám.

Magenta (törölt) 2010.02.05. 07:46:06

@ArtmüllerÁgnes: Ó, remekül tudok problémamegoldani, nem esem kétségbe, hanem rögtön megoldást keresek és találok, bármilyen szitura.
Ami kimondottan jó a munkámban, de az életben ugye az a legjobb, ha erre lehetőleg nincs szükség. :)

Valamint, ha a gyerekekkel valami van, akkor bekapcsol a robotpilóta és nem pánikolok.
süti beállítások módosítása