Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Ezt is megértük!

2009.09.25. 15:03 :: ArtmüllerÁgnes

Négy hónapos terhesen szinte ellenállhatatlan kísértést érzek arra, hogy csináljak magamnak egy pólót "TERHES VAGYOK, NEM DAGI!" felirattal. Mert ilyenkor még azért nem egyértelmű, hogy mitől van az embernek olyan nagy pocakja. Lehet gyerek is, de lehet túl sok vacsi is előző napról... :)

Ma elmentem a postára, és az udvaron találkoztam a burkolókkal, akik serényen dolgoznak odakint. Megkértem az egyik urat, hogy ha lenne kedves egy helyen lefaragni a járdából, az remek lenne, ugyanis már kétszer majdnem hasraestem abban a kiálló francban. Erre rám nézett, és azt mondta: "Jaj, elnézést, már csinálom is! Látom, az most nagyon nem kéne, hogy hasraessen! A babának se tenne jót!"

Hurráááá! Hát észrevehetően babát várok, és nem egy sima dagi nőnek tűnök! :))) Komolyan mondom, vigyorogva mentem a postára, nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen látványosan várandós vagyok! :D

9 komment

Címkék: pocak

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andibogar 2009.09.25. 16:13:23

:D :D :D :D :D :D
Na ná hogy láthatóan babát vársz :D Szép hétvégét nektek:;) Puszi

pazzo · http://pazzo.hu 2009.09.25. 17:43:48

Anno keresgéltem vicces kismama pólókat a neten. Neked is ajánlanám.÷)

bty 2009.09.25. 17:44:35

Na jól van, eddig bírtam, muszáj volt regisztrálnom! :D:D:D
Nem tudom elmondani, mennyire örülök és mennyire átérzem, de úgyis tudod :)
(Na, már hüppögök is.)

Prali-né 2009.09.25. 22:36:42

2 in 1? Tudok egy boltot, ahol mindenféle pólót elkészítenek neked. Szemközt egy helyes kis csokibolt van... :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.25. 22:37:24

@pazzo:
Én nagyon komolyan vagyok várandós, nem viccből! Minek kéne nekem vicces póló? :))))))

@bty:
Ne hüppögj, most vigyornapot tartunk! :))))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.25. 22:48:16

@Prali-né:
Köszönöm, de azt hiszem, nem vagyok elég bevállalós már a vicces pólókhoz. Hogy úgy mondjam, öreg vagyok én már ehhez! :DD
De a helyes kis csokiboltokat imádom - mint tudjuk! :)))

Gemini Fox 2009.09.26. 10:38:35

Kit érdekel, hogy mit gondolnak??? :)) Biztos vagyok benne, hogy ha az arcodra néznének azt látnák, hogy fülég ér a monalisai mosolyod, ragyog a szemed, csak a kancsal nem venné észre, hogy ketten ragyogtok belülről :) Ezt még a legfincsibb, legkiadósabb vacsi után sem lehet produkálni :))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.29. 10:39:18

@Gemini Fox:
Na jó, ez igaz! Bár kajás vagyok, de ennyire még egy vacsimat se szerettem.. :))))
süti beállítások módosítása