Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Az eredmények

2009.10.03. 11:33 :: ArtmüllerÁgnes

Tegnap betelefonáltam a rendelőbe, ahol vért vettek tőlem, hogy megtudjam, ugyan mi a bánatos jó francért nem küldték még meg az eredményeket nekem, mikor gondolhatják, hogy nagyon kíváncsi lennék rá. A hölgy megkért, hogy várjak, majd hosszas lapozgatás után közölte, hogy sehol nem találja a papíromat, nem tudja, mi lehet az eredmény, azt sem, hogy miért nem szóltak, de majd telefonáljak kedden délelőtt, akkor lesz ott a hölgy, aki ezzel foglalkozik. Aha, én meg a türelem! Látszik, hogy nem ismer...

Felhívtam a dokimat is, ő azt mondta, hogy rémlik neki, mintha már múlt pénteken(!!!) kapott volna értesítőt róla, hogy megvannak az eredmények, de ha rossz lett volna, biztos felhív, nyugodjak meg. De azért biztos, ami biztos, hívjam fel délután, akkor meg tudja nézni, mert akkor lesz a magánrendelésen. Hívtam négy után, ahogy megbeszéltük, semmi. Aztán hívtam hat után is, akkor hulla fáradtan közölte, hogy bent ragadt a kórházban, elmarad a rendelés, szóval majd ma délelőtt hívjam újra.

Tízig bírtam a várakozást, aztán felhívtam. "Várj egy kicsit, megkeresem, aztán visszahívlak." - mondta, és már le is tette a telefont. Az a pár perc, amíg vártam a visszahívást, óráknak tűntek. Végre megcsörrent a telefon, és a dokim elmondta, hogy bizony, ott az eredményem, negatív, minden oké, szóval ne parázzak. Azt ugyan ő sem érti, hogy miért nem értesítettek, de tény, hogy rendben van a kölköm, leállhatok az aggódással... :)) 

Szerda reggel ennek ellenére egy újabb vérvételre kell mennem. Ugyanebben a témában. Az AFP ugyanis kötelező, bár sokkal bizonytalanabb eredményt adó vizsgálat, és hiába voltam én fizetősön és sokkal pontosabb eredményt adón, akkor is kérik ezt. Mondtam, hogy aláírok bármit, hogy nem akarom, ha ez segít, de kiderült, hogy nem, nem segít. Az AFP eredménnyel együtt kell ugyanis a kórháznak lejelenteni a hepatitis szűrésemet is, azt egy vérvételből intézik (fogalmam sincs miért, hisz a múltkor lecsapoltak egy csomó vért tőlem, és még szifiliszre is bevizsgáltak, nem tudom, a hepatitis miért nem fért már bele abba... na mindegy).

Van egy olyan érzésem, hogy azért cincálják szét a különböző szűréseket ilyen sok alkalomra, hogy a kismama ne unatkozzon (oké, van olyan is, ami a magzat korától függ, de szerintem nem mind ilyen). Foglalkoztatják a kismamát, ő érzi, hogy törődnek vele, hisz állandóan szúrkálják, analizálják, és így talán gyorsabban telik el az a 40 hét... Na persze engem nem vernek át, nekem így is lassan megy az idő, hisz gyakorlatilag évek óta gyereket várok. Nekem a hátralévő 5 hónap nagyon hosszú időnek számít, mindig azzal vigasztalom magam, hogy ennél már sokkal több van mögöttem, szóval ennyit igazán kibírhatok! :) 

Na kérem. Amíg nem találok újabb cidriforrást, nyugi van. Szegény gyerek szerintem nem is érti, mitől van ilyen hirtelen béke körülötte... :)))

10 komment

Címkék: eredmény afp downszűrés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debray 2009.10.03. 15:06:31

Elfoglalod magad az írással. :)

Kipy 2009.10.03. 23:24:40

Ne találj új cidriforrást!! ( Sajnos jön az ugyan magától is, ha kell, ha nem,,)
-DE!! Nem lehet semmi baj, semmi rossz, meglátod, minden rendben lesz, és a hülye bürokrácián lépj túl, csak arra gondolj, hogy a Kisbabának egy nyugodt Anyuka kell !!

S míg várod e pici Babácskát, írj ki mindent magadból, ez remélhetőleg megnyugtat, Téged is, és a kis Picurkának is jó lesz, ha Te nyugodtabb vagy. .Remélem, és kívánom Nektek, Mindkettőtöknek!

kutyaütő 2009.10.04. 13:31:17

Nem Téged foglalkoztatnak, hanem magukat foglalkoztatják.
Téged "csak" feleslegesen ugráltatnak. :o(

inehsorab 2009.10.05. 08:40:42

@Kipy: Ez a lány állandóan talál magának cidriforrást! Ismerős a helyzete. De tényleg írja ki magából, aztán úgy jobb lesz mindenkinek: babának, anyának, mamának, meg nekünk, kíváncsiskodóknak is.

bty 2009.10.05. 13:56:26

Örülök a jó híreknek, szorítottam nagyon. :)
Ma azt álmodtam, hogy te már rég babáztál én meg szülőszobára készülődtem. ;) Remélem, most végérvényesen megnyugodtál :))))

Kipy 2009.10.05. 22:28:36

@inehsorab: Így van ez sajnos általában, minden kismamánál....cidri mindenért... Aztán a terhesgondozás meg tesz róla minden vizsgálat után, az eredményért csak izguljon mindenki! Na de ezen mi sajnos nem változtathatunk, csak annyit tehetünk, hogy írunk Ágnesnak nyugtató szavakat, több kevesebb sikerrel...

Gemini Fox 2009.10.06. 06:51:44

Látom, az életre készíted fel a babucit, már stresszeled :))) Nem lehetne inkább valami jó és szép, megnyugtató dolgokkal traktálni???? :)) Remélem, olvashatjuk majd az ő blogját is... :) Úgy kezdődik: "Jól gondoljátok meg, kit néztek ki magatoknak, és előtte erősítsetek..." :))
Hatalmas ölelés :)

mahutani 2009.10.06. 19:58:31

Ma is itt voltam, figyellek, várom az újabb híreket! :)))
Pusza

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.08. 10:50:25

Drágáim, köszönöm a türelmet és a kedves szavakat, ma feltettem a friss híreket. :))

@bty:
De jó is lesz, ha már mindketten a kezünkben tarthatjuk az egészséges babáinkat! Nagyon szorítok Neked, ugye tudod? :)
süti beállítások módosítása