Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Meglepi :)

2010.02.15. 21:50 :: ArtmüllerÁgnes

Sziasztok Drágáim,

na mit szóltok? Találtam egy gépet a kórházban, ahonnan írhatok Nektek! Na meg egy nagyon kedves nővérkét, aki beengedett a vizsgálóba, hogy használjam ezt a bizonyos gépet. De pssszt! :)) Gondoltam, kihasználom gyorsan a helyzetet, és írok Nektek, amíg még lehet.

Tegnap este szerencsésen beköltöztem, minden testnedvemből mintát vettek (mivel nem mondtak mást, gondolom, rendben vannak a leletek), voltam NST-n, ami a gyerekem szívhangját, mozgását figyeli, meg azt is, hogy vannak-e fájásaim. Tegnap voltak. Aztán ma reggel voltunk ultrahangon, és kiderült, hogy már 2800g körül van a kiscsaj, szóval nagyot nőtt a múlt hét óta (vagy nagyon más gépen nézték... hehe). Ott is minden rendben volt, de az arcát megint elfordította.

Délben jött egy újabb NST, ahol a szívhang és a mozgás ugyan nagyon szép képet mutatott, de a fájások elmaradtak, egy sem volt. Ennek ellenére boszorkánykörökből úgy értesültem, hogy holnap este Lilinek szándékában áll elindulni, hogy szerdára megszülessen. Nos, mit is mondhatnék? Várjuk szeretettel! :D

Az éjszakás nővér reggel kérdezte, hogy milyen volt az ágy? Nos, valahol félúton a rettenetes és a borzalmas között... Egyrészt olyan magas, hogy alig bírok felkászálódni rá, másrészt a lepedő alatt egy vízhatlan műbőr(szerű) borítás van az ágyon, gondolom, így könnyebb tisztítani, ha véres vagy magzatvizes lesz. Ez a borítás viszont olyan rohadtul bemelegszik az ember alatt, hogy úgy érzed fél óra után, mintha egy radiátoron feküdnél. Egész éjjel lekapcsolt radiátor mellett és nyitott ablaknál(!!!) aludtam, és még így is melegem volt, pedig csak egy pokróc van a paplanhuzatban. Szóval az ágy nagyon gáz, nem is sokat aludtam rajta, viszont már muszáj volt ma este felkelnem róla, mert kockásra feküdtem/ültem magam benne.

Aztán itt van a kaja kérdés. Nekem köztudottan ez igen fontos dolog. :) A reggel 6 órás ébresztő után (amikor egy finom vérvétellel keltettek, aztán vinnem kellett vizeletmintát a nővérpulthoz, ahol mindjárt vérnyomásmérés is volt) fél 9 után hozták a reggelit. Hadd dögöljön éhen szegény beteg, ha már aludni nem  hagyjuk! :D Már kopogtak a szemeim, de nem akartam megenni a hozott péksütiket, hátha ehető lesz a kórházi reggeli is. Ó, én kis naiv! :D Kaptunk két szelet kenyeret, egy köpet vajat, ami kb. az egyik szelet felére lett volna elég, aztán egy vékony csík paprikát, hogy mégis elmondhassák, adtak 0,3mg vitamint, két olyan bizarr külsejű szalámit, hogy a dokim azt mondta, szerinte ne egyem meg, lehet, hogy kutyaszalámi (jó, biztos nem az, de tényleg bazi gusztustalan volt), egy pohár kefírt és egy pohár tejeskávét. Ebből az egész halomból a két szelet kenyér belét tudtam megenni, aztán előkaptam a kakaóscsigát és a tejet a hűtőből... Milyen mázli, hogy idefelé bevásároltunk! :)

Az ebéd valamivel jobb volt: egy majdnem ehető sárgaleves (húsleves utánzat), egy szelet vékony párolt husi, petrezselymet alig látott burgonyával, és 6-7 apró kocka befőttel. Íze nem volt ugyan, de lehet, hogy az itt előny. Mindenesetre alig várom, hogy holnap meglátogasson anyukám, és hozzon valami fincsiséget! :)) A vacsora májkrémes zsömle volt meg joghurt, utóbbit betettem a hűtőbe a reggeli kefír mellé, hátha valamelyik látogatóm megkívánja... :DD

A látogatásokat élvezem legjobban. Ma Zsuzsi barátnőm érkezett saját sütésű, szív alakú sütikkel és Milka szívekkel, s bár Zsuzsinak enélkül is örültem volna, nagyon jólesett a finomság is. Aztán meglepetésből a férjem is beugrott, pedig úgy volt, hogy ma nem tud jönni, és ő is hozott nekem egy kis csokiba mártott, kakaóporba hentergetett mandulát, nyamm. Amíg Zsuzsi nálam volt, Heni barátnőm telefonon látogatott meg, de erről látom, értesültetek az előző poszt végén. :) Holnap pedig anyukám jön, meg a rizseshús. Már alig várom. :D

HA mégsem szülünk még holnap, akkor elmondom, hogy a mai tapasztalatok szerint reggel 8-9 között van vizit, dél körül 20 perc NST, este 7 körül egy újabb vizit. Ezen kívül mindenki akkor jön-megy, amikor tud, lehet látogatni. Ha felhívtok, és nem veszem fel, akkor épp valami vizsgálaton vagyok, fél óra múlva lehet újra próbálkozni, addigra előkerülök. Nem írom ide, hogy pontosan hol vagyok, de aki látogatna, az úgyis felhív előtte, úgyhogy akkor elmondom a szobaszámot meg mindent. :)

Mindenkinek nagyon köszönöm, hogy most is velem van, és várja a híreket, nagyon jó érzés tudni, hogy itt vagytok nekünk! Mára ennyi, ha tudok, jövök holnap este is, bár akkor nem biztos, hogy olyan nővérke lesz itt, akivel meg lehet dumálni a dolgot, szóval nem ígérem. Meg aztán még az is lehet, hogy holnap este már... khm... izé... szóval mással leszek elfoglalva. Ha így lesz, Henit értesítem, hogy értesítsen Benneteket is! 

Csók,
Ágnes

16 komment

Címkék: meglepiposzt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szuzsi 2010.02.15. 22:25:32

Igeeeeen!!!! Ez aztán a nagy meglepi :) Csak úgy megszokásból benéztem és mit látnak szemeim, drága grafomán barátnőm csak kerített magának egy alkalmatosságot, hogy blogoljon...:D
A lényeg, hogy jól vagy, jó volt látni, gyönyörűek vagytok Lilivel együtt és örülök, hogy ízlett a süti :D

Mi egy emberként drukkolunk nektek idekintről, hogy Lilit mielőbb összevissza puszilgathasd :)
Nagy ölelés és <3

pazzo · http://pazzo.hu 2010.02.16. 00:24:50

Mit is mondhatnék? Hajrá!÷)

inehsorab 2010.02.16. 09:11:07

Édesem! Nem is te lennél, ha nem találtál volna lehetőséget az írásra! Valahogy biztos voltam benne, hogy meg lesz az a gép!

Várom a híreket, és ha .... akkor meg szerdán telefonálok.

Puszi

UI: Hókuszpók is pusziltat.

szita. 2010.02.16. 13:38:07

(:
aminek út kell, az utat tőr magának
legyen az írás vagy kisgyerek(:

üdvök és boldogság felétek

évi. 2010.02.16. 14:37:32

Nahát!!Lili így megnőtt hirtelen?Ez jó jel:)))

Kinga, (törölt) 2010.02.16. 16:10:14

:) elgondolkodtam, hogy legutóbbi kommentemben melyik napot is említettem, mint lehetséges szülésnapot... ja igen, ha tudnám, hogy akkor keddre, vagy szerdára gondoltam... tudom, szerdára. szóval cáfolok. ma nem szülsz. vagy ki tudja.... :-,

inehsorab 2010.02.17. 10:28:34

HÍRMONDÓ!

Ma reggel 8.20-kor SMS érkezett Ágnestől. Annyira megörültem neki, hogy a pénztárnál ki is álltam a sorból, hogy menjenek csak én most éppen szülök.

Könnybe lábadt szemekkel kezdtem olvasni az üzenetet.

"Szülés helyett csak 1 durva migrén jött éjjel. Lili jól van, még marad."

Szóval tegnap nem volt még kíváncsi Lilink (ha megengeded Ágnes a tulajdonunkba vételt?) a világra.

Éppen előbb beszéltem Ágnessel telefonon, és jól érzik magukat. A migrénnel töltött álmatlan éjszaka után már újra mosolygós és várakozásokkal teli hangulatban van. Beszélgetés közben jött egy fájása, talán ez már azt jelenti, hogy a kisasszony mégiscsak kíváncsiskodni akar. Remélem!

Az egyágyas szoba kész főnyeremény számára: külön mosdó, nincsenek kíváncsiskodó szomszédok, nincs éjszaka nyögdécselő hálótárs,...

Mindenkit üdvözöl, és köszöni a sok üzenetet, puszil benneteket.

folyt. köv...

hokuszpook 2010.02.17. 17:22:50

Hun vagy mar Lilikem,hat mar itten fogoma butykos fulet!!:-))

hokuszpook 2010.02.17. 17:23:37

Heni draga koszonom,hogy atadtad az uzit!!Pusz!:-))

inehsorab 2010.02.17. 18:45:39

@hokuszpook: Édes! Úgy szorongasd a butykosod fülét, hogy azért nekem is hagyjál ám!!!

inehsorab 2010.02.17. 18:46:25

@hokuszpook: Ne köszöngesd, megígértem, megtettem, de mivel csak írásban kaptam tőled, ezért én is csak írásban tudtam átadni....

Spagi 2010.02.17. 19:44:22

Jelentem most jöttem Ágnestől, jól van, mindenkit puszil. Lilibabának nem olyan sietős a dolog, a Kisasszony jól érzi magát a mamája pocijában:))

inehsorab 2010.02.17. 21:21:01

@Spagi: Lehet, hogy a kisasszony megijedt, hogy ilyen sokan várunk rá?
süti beállítások módosítása