Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Készülünk

2010.02.11. 13:08 :: ArtmüllerÁgnes

Készülünk a kórházba. Ez nemcsak nagy pakolást jelent, hanem mindenféle olyan teendőket is, amikre ott vélhetően nem lesz alkalom. Ma például kozmetikusnál voltunk, hogy rendbe tetessük magunkat (főleg a Mamát, mert Baba nyilván tökéletes odabent), mielőtt bevonulunk a kórházba.

Majd vasárnap, mielőtt bemegyek, lesz még minden, ami kell: hajmosás, körömápolás, végső nagy pakolás, meg ilyenek. Éppen ezért (meg azért, mert nem kettesben leszünk Péteremmel hétvégén) a Valentin-napozás idén elmarad, nem megyünk sem romantikus ebédelni/vacsorázni, se semmi hasonló. Viszont Pétertől tegnap kaptam egy könyvet Valentin-napra, amit Kinga barátnőm javasolt nemrég. Első ránézésre minden kritériumnak megfelel: baromi vastag, ígéretes a sztori, és befér a bőröndbe is. :) 

Azt hiszem, kezdek átesni a ló másik oldalára, ami a pakolást illeti. A legújabb ötletem, hogy viszek magammal rajzmappát is, mert nagyon belejöttem a macskás rajzokba, és hátha még eszembe jutna pár macska, akinek kalanadjairól írni szeretnék később, most viszont megrajzolhatnám hozzá a képet. Mert ráérek. Nagggyon ráérek. :) De nem tudom, szokás-e úgy beköltözni a kórházba, hogy az ember viszi magával a fél háztartást, könyvet, naplót, egy másik naplót a gyereknek, rajzeszközöket, zenetárat, ruhát és minden egyebet, amit még hirtelen nélkülözhetetlennek érez. Eddig egyszer voltam életemben kórházban, akkor viszont a legkisebb problémám az volt, hogy mivel üssem el az időt, akkor leginkább azzal voltam elfoglalva, hogy ne dögöljek bele a fájdalomba. Szóval most nem tudom, normális dolog-e, ha úgy érzekem, mintha szállodába jönnék...

Egyébként hazafelé a kozmetikából megcsúsztam a havon. Ne tessék ijedezni, nem estem el, nem lett semmi baj, csak elszidtam azt a háztulajdonost, aki nem volt képes a járdájáról eltolni a havat, pedig mindenki más megtette, és másoknál már gyönyörűen el is olvadt a hó. Erre hazaérek, és látom, hogy mi is ilyen gondatlan háztulajok vagyunk, csak nálunk havas a járda még, sehol máshol. Na, kaptam is a hólapátot, és tettem róla, hogy ne legyen havas. Persze ha ezt az uram megtudná, megcsomózná a nyakamat, mert eltiltott az ilyesmitől, de szerencsére nem látta... :)) (Dénes, itt szólok, hogy ha megmondasz Péternek, örihari! ;-)) Szóval psssszt!) Egyáltalán nem volt nehéz meló, csak kicsit fáradtam el, annyi még jól is esett. Viszont most megyek ebédelni, aztán pihenni. Jók legyetek! :)

 

 

11 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2010.02.11. 13:16:22

Természetes dolog, hogy ilyen sok dolgot cipelsz be a kórház, hisz ott leszel egy jó darabig. Inkább legyen nálad, mint hiányozzon valami nagyon fontos kellék. (Én ezt jól tudom, mi is beköltöztünk tavaly, tv, dvd, játékok, könyvek, újságok...)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.11. 14:02:38

@inehsorab:
Akkor jó, most kicsit megnyugodtam, nem vagyok egyedi eset. :)

évi. 2010.02.11. 14:37:24

A hólapátot be ne vidd4A többit nyugodtan:))

Magenta (törölt) 2010.02.11. 14:52:39

Szerintem normális ennyit pakolni, nekem mondjuk sikerült a cuccok felét érintetlenül hazahozni, igaz, mindössze három és fél napig voltam a kórház vendége. :)
Meg három szatyor kaját, mert a férjem nem hittel el, hogy nem tudok ennyit megenni.

Mi a könyv, amit viszel?

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.11. 15:03:21

@évi.:
Pedig biztos nagyon megdicsérne a doktorbácsim is... :))

@Magenta:
Nézd, én most úgy készülök, hogy hetekig ott dekkolok, aztán lehet, hogy bemegyek, és két nap múlva szülök. Akkor nekem is bizonyára érintetlenül jönnek haza a cuccaim. :)) Viszont ha tényleg olyan sokáig leszek bent, és nem készülök fel rá, akkor meg csak nyűglődni fogok állandóan, hogy miért nem hoztam ezt vagy azt. :) A könyv pedig ez, ni:
www.libri.hu/konyv/a-hollokiraly.html

kutyaütő 2010.02.12. 11:15:57

...Na végre beenged, most itt is megrólak. De szólni nem fogok.

De ha mégeccer!...
Nem vicces. Ne csinájjá semmi ijjet!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.12. 12:11:17

@kutyaütő:
Mondom én, hogy minden fórumot arra használsz, hogy engem megfenyíts ezért-azért! Hol telefonon, hol a facebookon, hol itt... szép, mondhatom! :) Pedig ismerhetnél már annyira, hogy nem csinálok semmi olyat, ami nekem nem jó. Ha picit is fájt volna, szúrt volna a hasam, azonnal eldobom a lapátot. Nem volt ez komoly meló, épp csak egy kis latyakot kellett odébb terelgetni... :)

kutyaütő 2010.02.12. 13:24:34

ne magyarázkoggyá. És ne csinájjjá semmit, semmikor, sehogy.

SEHOGYSE CSINÁJJÁ SEMMIT! :o)

(Mán nagyon izgulunk Borsóval!!! És szoritunk amúgymeg!!)
Borsó is fanod lett, ha nem bánod, egyfolytában eszt a blogot olvassa :o)))))))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.12. 16:23:12

@kutyaütő:
Na persze, majd vigyázz-fekvésben várom a szülést, nem? Haggyámámaraggyámá! :D
Borsónak is sok cupp, édesek vagytok, hogy szorítotok nekünk! <3

Kinga, (törölt) 2010.02.13. 16:26:30

A könyvvel az a baj, hogy nagyon hamar a végére lehet jutni, bármilyen vastagnak tűnik is. Én legalábbis így voltam vele. De ha három nap múlva szülsz, akkor még pont a végére jutsz. :)
süti beállítások módosítása