Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Ki korán kel...

2010.02.02. 02:44 :: ArtmüllerÁgnes

...az csipásan ébred. Pláne, ha ilyen korán. Ma hajnali kettőkor keltem, és egyszerűen képtelen voltam az ágyban maradni. Már elszédültem az állandó jobbra-balra forgásban...

Nem is arról van szó, hogy nem vagyok álmos, mert az vagyok, de épp annyira, hogy elaludni még ne tudjak. Tegnap délután kicsit túlzásba estem, nem pihentem eleget. Az történt ugyanis,  hogy végre beugrott az ihlet a macskás képsorozathoz, amit Lili szobájába szeretnék, és délután nekiláttam a rajzolásnak. És ahogy alkotás közben lenni szokott, már megint megfeledkeztem időről és térről, az egész külvilágról, és órák múlva jöttem rá, hogy Jesszus, én nem fekszem! 

Azonmód eldobtam kapát-kaszát (na jó, inkább papírt-ceruzát), és bedőltem az ágyba. Kicsit megijedtem, mert a pocim bekeményedett, de szerencsére Lili baba megnyugtatóan rugdalózott (egyébként azóta is azon töröm a fejem, hogy amíg rajzoltam, vajon nem mozgott vagy ennyire nem figyeltem a rajzon kívül másra, hogy nem vettem észre? fogalmam sincs...).

Szóval onnantól ágyban voltam, ahol ugyan nem végig pihentem... khm... izé... :D ... de azért többnyire mégis, így úgy tűnik, hajnali kettőre elég lett az alvásból. Azóta fent vagyunk, és nem is próbálkoztam azzal, hogy tovább hánykolódjak az ágyban, inkább idejöttem a géphez, megválaszoltam a freeblogos kommenteket, aztán ezeket a kommenteket is, mivel tegnap nem nagyon ültem géphez már. Most megírom ezt, aztán elkezdem a férjemnek összeírni a listát, hogy milyen teendői lesznek Lili születése után. Nagyon izgul, mert csak annyit tud, hogy sok. És milyen izgatott lesz, ha meglátja, hogy mi mindent kitaláltam neki! :))))

Egyébként már most szólok, hogy az ő telefonjáról jönnek majd az értesítős sms-ek, ha a kisasszony rendben megszületett, mert az enyémen egy sms csak 70 karakter, az övén 160, és annak ellenére, hogy szerinte elég lenne az üzenetbe csak a lényeget megírni ("Lili megszületett, minden oké."), rám nem jellemző, hogy ilyen kevéssel beérjem, úgyhogy kap szegénykém egy listát tőlem, amin rajta lesz mindenki száma, akit értesíteni kell. (Akinek elvesztettem a számát, vagy sose tudtam, az is értesül a dologról, mert lesz, aki itt majd közhírré teszi egy kommentben az eseményt. :D)

Remélem, a lehető legjobb híreket küldhetjük majd Nektek! :)) Szép napot, drágáim! Ha nem leszek itt, akkor nappal pótolgatom az éjszaka elmaradt szundikálást... :)

9 komment

Címkék: nemalvás nempihenés mégsincsbaj

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.02. 11:15:24

Remekül sikerült az éjszakám. 2től háromnegyed7ig fent voltam, a végén már kiköltöztem a gyerekszobába fetrengeni, mert nem hagytuk a férjemet se aludni. Bizony, ketten nem hagytuk, Lili ugyanis akkora melóban volt odabent, hogy nem bírtam nyugodtan feküdni tőle. A gyerekszoba viszont a ház másik oldalán van, mint a hálónk, így más zajokhoz vagyok szokva. Itt reggel, mikor 7 után végre elaludtam, folyamatosan az járt a fejemben félálomban, hogy a szomszéd farkaskutyát felkeresem pár tekercs szigszalaggal, és össze-vissza fogom ragasztani a fejét, hogy mukkanni se tudjon. 9ig nyűglődtem, azóta megint fent vagyok. A hó is újra esik... ez nem az én napom. :-S

szuzsi 2010.02.02. 14:23:49

Szegényke...már most arra kényszerít ez a huncutka, hogy az ő szobájában aludj :))
Pihenj sokat, használd ki, amikor ő is szusszan odabent. Amúgy itt nálunk nem esik a hó, én ennek nagyon örültem, remélem nem ér el ide is...

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.02. 14:39:40

@szuzsi:
Bizony. Össze se csukom a fotelágyat, mert lehet, hogy ma éjjel is vándorolni fogok. Nem tudtam lefeküdni reggel óta aludni, egyszerűen nem megy. Inkább rajzolom az idétlen macskáimat, legalább azok elkészülnek, mire jön Lili. :)

szuzsi 2010.02.02. 14:56:32

Olyan ügyes vagy, hogy még ilyen fáradtan is kreatívkodsz...én csak bámulnék ki a fejemből :) Remélem megmutatod a műveket, biztos nagyon szép "ágneses" mind :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.02. 16:07:12

@szuzsi:
Persze, majd itt megmutatom, mire jutottam. A férjem szerint gebemacskákat rajzoltam, de nekem így tetszenek. Három macska van, egy utcai macska, egy kerti macska és egy szobamacska. Szerintem olyan igazi, édesen ostoba kis szerzetek, én szeretem őket. :)))

szuzsi 2010.02.02. 16:09:07

@ArtmüllerÁgnes: Hát milyenek lennének? Csakis szerethetőek lehetnek, olyan szeretettel festetted őket Lilinek :) Negro nem féltékeny? :D

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.02. 17:16:00

@szuzsi:
Nem mutattam meg neki a képeket inkább. :)))
Majd ha dagimacska-sorozatot csinálok, őt is lerajzolom! :D

inehsorab 2010.02.02. 21:27:48

Tudod a számom ugye? Ezerrel várom az infókat!

Ha megtartod ezen szokásodat, hogy alig alszol éjjel, akkor nem lesz gond a születés után sem az éjszakázással.

34+4 mindjárt itt a nagy nap. Jajj, annyira várom már!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.03. 12:08:27

@inehsorab:
Tudom, drága! Már fel is írtam Péternek. :)) Kicsit elképedt a lista láttán, de szerintem céges telefonról igazán bele kell férjen ennyi sms. :D
süti beállítások módosítása