Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

No news, good news

2010.02.05. 21:29 :: ArtmüllerÁgnes

Betöltöttem a kritikus 35. hetet, eddig minden oké, ne tessenek izgulni értem (vagy ne nagyon). Ma alig voltam gépnél, mert egy piciminit pihentem délelőtt, aztán egész délután sütöttem-főztem, mert 5re vendégek jöttek, akik 8kor már el is mentek, viszont 11 körül érkezik az új turnus, jönnek a férjem haverjai. Kártyahétvége van, egész hétvégén maratoni bridzspartik lesznek nálunk. Milyen jó, hogy kétszintes a ház! Amíg ők odalent duhajkodnak, én békésen pihengetek Lilikével idefent. :) 

Most pihenni térek, mert erőst elfáradtam, de hétvégén tengernyi időm lesz itt nagy társas magányomban, úgyhogy majd akkor írok hosszabban. Csók (főleg azon keveseknek, akik még nem untak rám és a babavárásra, és még mindig képesek érdeklődni felőlem :D).

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kipy 2010.02.05. 22:49:09

Ágneskám! Most aztán tényleg kötelező a pihenés! A jövő hétre már ne vállalj semmi vendéglátást, ne főzz senkinek, egyen és legyen mindenki otthon, - máshol, - kit érdekel..- de Te már ne szorgoskodj!

Jó pihenést, és várom a jelentkezésed a társas magányodból!
:D)
süti beállítások módosítása