Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Féltékeny

2009.10.24. 17:12 :: ArtmüllerÁgnes

Ma kiderült, hogy gyermekem nem tűri, hogy másé is legyek, kizárólagos jogot formál a mamira.

A konyhában álltunk, és a drágám átölelt. Mivel ünnepnapok vannak, nem nagyon borotválkozik, ezért aztán pont annyira szúrós, hogy még bizsergető, és nem fájdalmas a nyakpuszija. Én boldogan adtam át magam a finom érzésnek, már egész ellágyultam, amikor...

Hát igen. Gyermekem őfelsége akkorát rúgott a hasamba, hogy mindjárt magamhoz tértem! A kis komisz! Tulajdonképpen nem is belém rúgott, hanem az apjába, csak én álltam ugye közöttük. Amolyan "húzzál anyámtól, de rögtön!' típusú lázadás volt, és végső soron el is érte a célját, mert egészen kizökkentett a hangulatból.

Bár majd csak hétfőn megyünk ultrahangra, így nem tudom, hogy kisfiú vagy kislány rugdalózik-e odabent, de a mai viselkedése alapján szerintem fiú... :))

7 komment

Címkék: baba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga, (törölt) 2009.10.24. 18:34:41

Lány. Nem az apjába rúgott, hanem beléd. Ez van. :))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.24. 18:58:02

@Vinevra:
Áhhhááá! Szóval nekem szólt a rugdosás, hogy "hé te nő, cuppansz le rögtön az ÉÉÉN apámról!?!" :DDD

inehsorab 2009.10.25. 08:53:50

Akár fiú, akár lány, érezte, hogy a konyhában vagytok, és azért rúgott, hogy itt az ideje egy kis kaja leküldésének.

De ez az "én apám" sztori se rossz!

Nálunk néha közelharc megy a gyerekeink között, hogy melyikünk kinek az anyukája, apukája.

Gemini Fox 2009.10.25. 12:25:53

Mindent egyszerre olvastam el :)) Jóóól lemaradtam, mint a borravaló... Na, akkor szépen sorban: féltésről szó sincs, viszont erőküldésről nagyon is :)) Szuper, hogy vannak lányaid, még ha hozott anyagból is, és ennyire össze vagytok hangolva :))) Két kiló???? Pff. Pihe, vagy piha...
Az ördög az csak sétáltat, mert tudja, hogy milyen egészséges a friss levegőn mászkálni. A rúgás szerintem mindkettőtöknek szólt, mert nem VELE foglalkoztatok :)) Lesz itt rend kérem :)))))))))))))))
Millió puszi Nektek :))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.25. 19:08:16

@inehsorab:
Kaja után voltunk, szóval elvileg éhes nem lehetett. Holnaptól - ha minden jól megy - már tudom magyarázni, hogy minden csak azért volt, mert fiú/mert lány. :D

@Gemini Fox:
Erőküldést köszönöm, kedves! :)
A csajok imádnivalók, így aztán imádom is őket. :))
Két kiló - mikor utoljára láttam. Azóta nem állok rá, nehogy valami olyasmivel szembesüljek, ami sokkolna... :DD
Na igen, ha olyan a gyerek, mint az anyja, arra vágyik, hogy mindenki őt imádja! :DDD

andibogar 2009.10.27. 11:25:56

Nem semmi a pici :D Már most kisajátít magának :) hát igen, anya csak egy van ;)
süti beállítások módosítása