Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Nos tehát...

2009.10.26. 15:39 :: ArtmüllerÁgnes

...megjöttünk az orvostól. Első körben szeretném közhírré tenni, hogy gyermekem jól van, szépnek és egészségesnek látszik, a szivecskéje szabályos ritmust ver, a magzatvíz átlagos mennyiségű, a mérete alapján pontosan akkora, amekkorának gondolom (tehát 20 hetes). Ez tehát a lényeg, és ettől már letörölhetetlen vigyor van a képemen, amióta csak kiléptünk a rendelőből.

Mondtam a doktorbácsinak, hogy bár nem ez a legfontosabb, de ha esetleg meglátná, hogy milyen nemű, érdekelne minket. Nézte, nézte, újra és újra visszatért a területhez, de mindannyiszor csak az derült ki, hogy mivel a medencéjét az én medencecsontom mögé rejti, gyermekem szemérmes fajta, nem olyan magamutogató, mint az anyja. :)

A vicces az, hogy az utóbbi napokban többször beszélgettem vele, és mondtam neki, hogy remélem, minden rendben van vele, és mutassa meg a legfontosabb dolgokat a doktorbácsinak ügyesen és szépen. A végén mindig hozzátettem, hogy mutassa meg a nemét is, de rögtön mondtam neki azt is, hogy "tudod mit, édeske? csak akkor mutasd meg, ha akarod, a Papának és a Mamának mindegy, imádunk mindenképp".

Nos, ő a szemérem mellett döntött, nem mutogatta magát. Viszont nagy nehezen annyit sikerült kihámozni a képekből az orvosnak, hogy a lábainál van a köldökzsinór, ami ugye takarhat ezt is, azt is. A doki mégis inkább arra tippelt, hogy kislány lakik odabent, mert nem látott olyan kinövést, ami kukira emlékeztet. Ettől persze még előkerülhet a köldökzsinór kötegből majd hirtelen egy kukac is, de a dolgok jelen állása szerint a boszorkányok állnak nyerésre, akik egyöntetűen kislányt jósoltak nekem. :)

Szóval a legfontosabb dolgok rendben vannak, de a neméről és a nevéről majd később. Köszönöm a drukkokat mindenkinek, Hókuszpók pedig mehet virágért, hogy Heninek is még szebb legyen a napja! :D

Ölelek mindenkit! 
egy vigyorgós Ágnes :)

8 komment

Címkék: baba fiú vagy lány genetikai uh

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2009.10.26. 19:29:53

Most értem haza, és máris a gép előtt olvadozom. Annyira örülök, hogy minden rendben!

Már az én szám is mosolyra fagyott. Csak olvasok, nézek ki a fejemből, elképzelem a jövőt és mosolygok.

Az nem baj, ha szemérmes egyelőre. Majd mutogathatja még magát, éppen eleget!

hokuszpook 2009.10.26. 20:12:14

Megi jottem szepleanyok ehune,naugyi mekmonttam Agikam,addigne majrezzmig itten vagyok!Eszt Teneked hoztam nagyonsok szeretettel!:-))

images.flowers.vg/1024x768/tulip-white2.jpg

hokuszpook 2009.10.26. 20:13:44

Szepseges Heni,Teroladsem feletkesztem am el,egyilyen szepleanynak nem tudok ellenallni!!!!:-))Tenekedis nagy szeretettel!!:
images.flowers.vg/1024x768/rdroses01.jpg

inehsorab 2009.10.26. 20:21:21

@hokuszpook:
Hóki! Nagyon aranyos vagy! Köszönöm a szép virágot.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.26. 20:40:46

@inehsorab:
Ugye, milyen vigyori lesz tőle az ember? :D

@hokuszpook:
Maga meg honnan tudja, hogy a tulipán a kedvencem? Köszönöm szépen. :))

Gemini Fox 2009.10.26. 20:48:59

Juj, de jóóóóóóóóó :)))))))))))) Igaza van, nem ér kukkolni :))

andibogar 2009.10.27. 11:23:45

De izgi :D Biztos nagyon aranyos lehetett az ultrahangon :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.30. 12:56:17

@andibogar:
Igen, csuda édes volt! Már alig várom, hogy 4D-s UH-n is lássam, az nagyon nagy élmény. Mikor már láthatod az arcocskáját azelőtt, hogy megszületne... Jajdevárom, jajdevárom! :D
süti beállítások módosítása