Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Egyet a papának...

2009.11.03. 20:55 :: ArtmüllerÁgnes

Tegnap végre sikerült visszacuccolnunk a saját hálószobánkba, a hitvesi ágyba, aminek terrrrmészetesen mindketten nagyon örültünk. Reggel a szokásos átölelős ébredés közben a drágám a pocakomra tette a kezét, mert a minap említettem neki, hogy mostanra akkorákat rúg a gyermeke, hogy szerintem ezt már kívülről is lehet érezni.

És valóban. Bár először kissé megszeppent őgyermeksége, amikor a Papa meleg kezét megérezte, és figyelmesen kivárt, hogy most aztán mi lesz. De mivel a Papa nem csinált semmi gyanúsat, ezért aztán a kis mancsával odabokszolt a tenyerébe, megtéve ezzel az első olyan mozdulatot, amit egyszerre éreztek a szülei. Nagyon vigyorogtunk, és megint csak az az érzés tombolt bennem, hogy annyira, de annyira imádom őket. A Babát is, a Papát is... :)))

Jelenleg épp a kedvenc szobafestőm, Gyuri foglalatoskodik azzal, hogy kicsomagolja az újrafestett gyerekszobát. Holnap már akár kezdhetünk is ott rendezkedni, de előtte még le kell festeni pár gyerekbútort, ami eddig nem gyerekbútor volt, de most majd jól az lesz! :) Ezt persze nem én csinálom, hanem Péterem, de minden belebeszélés joga engem illet! Ahogy magamat ismerem, élek is majd ezen jogommal... :D

Hogy valamit azért én is fessek már abba a szobába (és mégse az ördög legyen az, akit a falra, ugye), úgy döntöttem, hogy az én reszortom lesz megtölteni a falat különféle gyermeteg képekkel. Már fogalmazódik a fejemben egy ostoba megjelenésű macskacsalád, akik a kockástól a pöttyösig mindenféle furcsa bundában illegetik majd magukat. Ha készen leszek, megosztom majd Veletek is a képtárat. :)) 

Az imént ettem egy csokis muffint (én sütöttem az elébb), mire gyermekem odabent olyan virtuóz ír néptáncot adott elő örömében, hogy csak pislogtam. Vigyáznom kell az ilyesmivel, mert lassan azért már eléri azt a nagyságot, aminél igencsak fájdalmas lesz egy-egy ilyen örömtánc... :)) 

(Jelenleg egyébként huszonkettedik hetes, és 28 cm a drága, szóval szépen növekszik. :D)

9 komment

Címkék: baba rugdalózás mocorka örömtánc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2009.11.03. 21:38:21

Nagyon kíváncsi vagyok a macskacsaládra. Biztosan jókat fog majd nekik kuncogni.
Egy jó csokis muffinért én is örömtáncot járnék. Na persze idekint!

inehsorab 2009.11.03. 21:41:45

Azért az a családi kép is megörökítést érdemelne, ahogy kettőtök tenyere várja a bentről jövő érintést. Csuda szép képet tudnál erről készíteni! Szerintem.

kutyaütő 2009.11.03. 22:47:15

csokis muffin. de jó is lenne az most így, estére, nekem. Is. :o)

Örülök, h jól vagytok, csakígytovább, sokpuszi!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.04. 16:36:28

@inehsorab és @kutyaütő:
Átküldjek e-mailen egy kis muffint? Még van egy kevés... :DD

A képek még alakulóban vannak, alkotás közben nem tudok még nyilatkozni róluk. :)))

kutyaütő 2009.11.04. 17:33:22

@ArtmüllerÁgnes:
ájj, de jó is lenne. még ma is. :o)

Nőjjetek nagyra!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.04. 17:35:23

@kutyaütő:
Rajta vagyunk az ügyön, növünk rendesen! Sajnos én is. :)))

kutyaütő 2009.11.05. 15:00:20

az nem baj. és nem is fontos. csak a baba jó közérzete. és minél több van mamából, annál jobb neki!... :o)))

Gemini Fox 2009.11.05. 21:45:34

Biztos vagy ebben a macska családban? És ha idővel pont olyan cicót szeretne élőben az az édes gyermek? :)))) 28 cm? Ez már kérem komoly magasság :)))

inehsorab 2009.11.06. 14:18:39

Látom, nagyon lefoglalod magad a gyerekszoba berendezésével. Annyira, hogy nem is tudósítod a kedves olvasóidat hogylétetekről?
Pedig nagyon kíváncsian várjuk ám a fejleményeket!!!
süti beállítások módosítása