Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Adventmaci

2009.11.30. 08:28 :: ArtmüllerÁgnes

Tegnap megkezdődött az ünnep az első vasárnapi gyertyagyújtással. Miután szombat este megcsináltam a koszorút, és a kész műről egyetlen laza mozdulattal letörtem egy gyertyát, tegnap este megreparáltam lerokkantosított koszorúmat a megvásárolt kellékekkel, és máris kezdődhetett az ünnepünk.

Meggyújtottam a gyertyát, és szerelmesen a drágámra néztem, mire egy váratlan kérdéssel lepett meg: mit eszünk? Mit ennénk? Hisz már mindjárt este 10 óra van! Na igen, de szerinte gyertyagyújtáskor enni kell. Bevallom, én már túl voltam a fogmosáson is, egyáltalán nem számítottam arra, hogy még evés is lesz, de végül ráálltam, hogy elfelezzünk egy Lindor csokigolyót. Aztán mehettem újra fogat mosni. :) 

Lefekvés előtt úgy gondoltam, ideje lenne tényleg előkeríteni Zenemacit (különben is ünnep van, gyermekem is megérdemel valami kis pluszt :D), mert picurkám az egész napos séta közben aranyosan durmolt, így várható volt, hogy megint éjjel lesz az aktív időszak. Kicsit tartottam attól, hogy milyen érzés lesz felbontani Ákos dobozait, meglátni a pici ruhákat, a fájdalmas emlékeket. Pontosan emlékszem, amikor zokogva elcsomagoltam mindent, és úgy éreztem, hogy a szívem szakad meg... hát most ezeket a dobozokat kellett volna feltúrnom Zenemaciért. Nehezen szántam rá magam.

Meglepve tapasztaltam viszont, hogy még a legnagyobb lelki gyötrelmek között is milyen okos tudok lenni: felcímkéztem ugyanis a dobozokat, hogy pontosan mit tartalmaznak. Eddig csak a nagy betűkkel felírt GYEREKSZOBA címke látszott, de most, hogy közelről megnéztem, bizony az is alatta volt mindig, hogy mi van a dobozban. Találtam "Ruhák-Newborn" feliratút, meg "Ruhák-Közepes" és "Ruhák-Nagyobb" címkézésűt is. Aztán megláttam, amit kerestem: "Gyerekcuccok, cumi, pelenka, zenemaci". Jupppiii! Megvan hát a medve, és még csak ki sem kellett nyitnom érte sok dobozt! 

A drágám épp telefonált, mikor vigyorogva felmutattam neki a medvét. Édes volt, szétterült az arcán egy ragyogó mosoly, és átölelt. Mikor végzett a telefonálással, megint megölelt, és azt mondta, már alig várta, hogy előkerüljön a zenemaci, és nagyon örül, hogy mostantól végre édesnégyesben alszunk az ágyban.

Este, mikor már végeztem a naplóírással, Péter pedig az olvasással, elhelyezkedtünk a szokásos módon. Ő átölelt minket, hátulról szorosan hozzám simult. Macit a pocakomhoz tettem és felhúztam. Felcsendült a rég nem hallott kis dallam, a picurka odabent fülelni kezdett, mocorgott még egy kicsit, és mikor véget ért a zene, mindhárman elaludtunk. Olyan érzés volt, mintha valami védőburok lenne az ágy körül, ahová nem hatolhat be a világ semmi rosszasága, ahol csak boldogság van és szeretet.

Mikor ezt reggel végiggondoltam, elröhögtem magam. A fene se gondolná, hogy ilyen rohadt giccsesen tudok én boldog lenni, erre tessék! Na de sebaj, ennél nagyobb bajunk ugyebár ne legyen! :)))

7 komment

Címkék: advent zenemaci ünnepi boldogság

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2009.11.30. 09:00:08

Giccsesség ide vagy oda! Jó dolog összebújva elaludni! Ennél az lesz boldogabb, amikor köztetek fog szuszogni az a kis manó, mellette a zenemaci. Ti pedig nem alszotok, csak nézitek csendben, és hallani fogjátok egymás boldog szívdobogását.

Magenta (törölt) 2009.11.30. 16:24:01

Giccsesen boldognak lenni jóóóóóó! :D

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.30. 16:28:45

@inehsorab:
Izé... köztünk biztos nem. Ismerem az apját, hamar matricát csinálna a kölökből. Inkább mellettünk a bölcsőben. Az biztonságosabb. :)))

@Magenta:
Ugye? :))) Nekem is tetszik.

Kinga, (törölt) 2009.11.30. 23:17:30

@ArtmüllerÁgnes: Majd emlékeztetlek erre a kommentedre, amikor arról írsz, hogy ott szuszog köztettek. :)

kutyaütő 2009.12.02. 11:10:03

Na most ez a bejegyzés széppé tette a napomat, köszönöm :o)

De mikor jöttök megnézni a mi manónkat? Kedvcsinálónak nézz körül az iwiw-emen, kérlek. És mi is nagyon kíváncsiak vagyunk már rátok, ezt üzeni Borsó is! :o) Beszéjjétek át az uraddal, szt csörögjetek.

Sok puszi!

Gemini Fox 2009.12.02. 14:26:35

De jóó volt olvasni :)) Nem tudom, milyen hangja lehet a macinak, de azt a biztonságos hangulatot éreztem :)))))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.03. 16:17:02

@Kingaa: Rendben. :)

@kutyaütő: Örülök, kedves! :)) Azt a kis drágát pedig természetesen mielőbb szeretnénk már látni, de szerintem csak januárban jutunk el odáig, hogy ténylegesen tető alá hozzunk egy találkozót, mert a decemberünk totál káosz (ahogy szerintem sokaknak). Puszi Borsónak, Nimónak és persze Neked is! (Ja, és naná, hogy már csekkoltam iwiwen az urat! :D)

@Gemini Fox:
Én azt imádom ebben a medvében, hogy egyrészt tényleg nagyon kedves dallam, nem olyan, amitől ötödszörre már falra másznék, másrészt a babám is nagyon szereti, és döbbenetes módon akkorákat alszik tőle, hogy reggel már-már aggódom, hogy miért nem mozog, mire nagy nehezen felébred. Igazi álommanó ez a maci! :D
süti beállítások módosítása