Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Dühöngő

2009.12.08. 16:42 :: ArtmüllerÁgnes

Komolyan mondom, ha most lenne a közelben egy gumiszoba, falnak rohannék. Szétcsesz az ideg mindjárt, legszívesebben törnék-zúznék-rúgnék-harapnék! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Felhívtam az Egészségházat, hogy akkor várom szeretettel a "folyamatban lévő" cukorterheléses vizsgálatom eredményét. A hölgy nagyon kedves volt, emlékezett rám, és mondta, hogy megnézte, mi a bánatért van az még mindig folyamatban, és kiderült, hogy sajnos "technikai okok miatt" nem sikerült kideríteniük, hogy a vérmintám mit mutat, van-e terhességi cukorbetegségem vagy sem.

Egyszerűen nem értem. NEM ÉRTEM!!! Hogy van az, hogy a világon semmi vizsgálat nem mutat elsőre eredményt, hogy nekem mindent újra kell csináltatni, hogy minden elkeveredik, bizonytalan, technikai okok miatt nem értékelhető? Ráadásul ezt a vizsgálatot utálom a legjobban, undorító, rosszul vagyok tőle, gusztustalan, amíg nem ehetek, sanszos, hogy elájulok, és még a tetejébe össze-vissza szúrkálnak, mert olyan szar a vénám, hogy nem találják meg, és most újra tűpárnát csinálhatok magamból, mert valaki már megint elcseszett valamit! 

Ráadásul új beutaló kell, új recept a glükózhoz, ezért megkértek, hogy fáradjak el a háziorvosomhoz újra. Mondtam, hogy nem megyek! Nem én csesztem el, én becsülettel ott voltam, véremet adtam, megittam azt a szart, újra megcsapoltattam magam, én nem tehetek arról, hogy ők elbénázták, nehogy már nekem kelljen rohangálni beutaló után! Ráadásul az én háziorvosom Oroszlányban van, ugye nem gondolja senki komolyan, hogy elutazom oda azért, mert ők elcsesztek valamit?

Szegény hölgy nagyon egyetértett velem, szabadkozott, igazán rendes volt, és azt ígérte, megpróbál nekem szerezni itt beutalót, meg receptet, és akkor menjek megint. De az ég szerelmére! Ezt a vizsgálatot 24-26. hét között szokás elvégezni. Én ezen a héten leszek 27 hetes terhes. A múlt héten, amikor kiadták a vérképes leletemet (érdekes, ahhoz jó volt a vérem... khm), pontosan tudhatták, hogy a "folyamatban van" valójában azt jelenti, hogy "elcsesztük, tessék jönni újra". Miért nem tudnak ilyenkor szólni? Miért nekem kell még nyomoztatnom utána, hogy vajon meddig lesz még folyamatban egy vizsgálat, amit el sem tudtak kezdeni?? Komolyan, szeretnék pár illetékest falhoz kenni most. Amilyen dühös vagyok, szerintem matrica lenne belőlük! Grrrrrrr!

5 komment

Címkék: egészségház arohadtéletbe

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2009.12.08. 20:00:57

Tanácsom: rakj fel a falra néhány utálatos képet (persze csak oda, ahol nem gond a sérülés), és vedd elő a dartskészletet. A többit gondold hozzá! Adj neki!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.08. 20:06:15

@inehsorab: Attól tartok, hogy a darts most túl sok összpontosítást igényel. Minimum késdobálás kéne, de inkább fejsze. :)

talemaunique 2009.12.10. 10:30:19

Mert ilyen különleges vagy! Biztosan a véred olyan extra, hogy nem győznek rajta csodálkozni, mikor a kzük közé kerül, ezért mire észbe kapnak, hogy ja, ezt kéne benne mérni, addigra nem marad elegendő anyag... :) De teljesen rendben van, hogy akkor ők adjanak beutalót, ez a minimum. Nagyon rendben van, hogy ezt mondtad. :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.10. 11:54:32

@talemaunique: Na jó, különleges vagyok, de basszus, már annyi vért vesznek tőlem, hogy nekem alig marad! Aztán a végén majd azt mondják, vérszegény vagyok! :D
Egyébként elintézték a beutalót meg a receptet, ma reggel beszéltem a hölggyel, de azért délután kénytelen leszek bemenni érte, mert a receptet ki kell váltanom, este bekevernem a löttyöt, holnap hajnalban pedig megint nekivágni a tortúrának... :S

talemaunique 2009.12.12. 15:26:05

@ArtmüllerÁgnes: Na, nekivágtál? Elintézted? Sikerült? Én mindháromszor terhességi cukorbetegséggel szórakoztattam magam, ennek megfelelően lettek szép, nagy, kerek gyárekejim. :)) (Nem, ezt komolyan kell venni. Tényleg, csak hüje vagyok, na.)
süti beállítások módosítása