Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Rózsaszín világ

2009.12.13. 09:31 :: ArtmüllerÁgnes

Döbbenetes, hogy egy olyan apró kis információ, mint az, hogy kislányunk van, milyen mértékben rendezi át az agyam...

Ági barátnőmmel beszéltem péntek este, elújságoltam neki a nagy hírt (ritkán jut gépközelbe, ezért inkább telefonon informáltam gyorsan). Nagyon örült, és kérdezte, hogy szerezzen-e nekem lányruhákat (neki két kisfia van, ahogy a legtöbb ismerősömnek). Mondtam, hogy szükségtelen, Ákos ruhácskái szerintem tökéletesen jók lesznek Lilinek is, én nem akarok most hirtelen átváltani rózsaszínbe, elvégre nem attól lesz egy lány lány, hogy milyen színű ruhában van. Sokat sejtetően csak annyit mondott nevetve, na, majd meglátod! 

És mit ad Isten, másnap reggel én már lányos anyukaként ébredtem. Hogy ez pontosan mit jelent? Például olyasmit, hogy reggel öltözésnél azt a fehér bugyit választottam, amin egy pink csík van. Aztán vásárlásnál választottam magamnak a kedvenc fogkefémből egy rózsaszín darabot. Utána pedig egy halványlila pizsamát, amin rózsaszín kis lepke is van, meg szívek, meg "love" felirat... A férjem úgy nézett rám, mintha most ismerkedne az érzéssel, hogy új felesége lett. Ez a színvilág eddig ugyanis totálisan kívül esett az érdeklődési körömön.

De most mit csináljak? Annyira rózsaszínben látom a világot, hogy egészen el vagyok varázsolódva. Azt hiszem, nem csoda, hogy mindenből ez a színvilág tetszik legjobban... Kíváncsi leszek, hogy ez valami múló szeszély-e, vagy tartós elmebaj... :D

17 komment

Címkék: rózsaszín

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2009.12.13. 09:53:45

Ide akartam volna a hozzászólást tenni, de amoda sikerült. Még nem keltem fel egészen?!

A lényeg, hogy jól áll neked a rózsaszín vagy "LILISZÍN"?

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.13. 09:56:08

@inehsorab: Bárhová szólsz hozzá, megtalálom. :)

pazzo · http://pazzo.hu 2009.12.13. 10:09:18

Sose voltunk kihegyezve a rózsaszínre. Sőt! Még most is igyekszünk kerülni. Olykor meg is kérdezte egy-egy ismeretlen ember a játszótéren, hogy fiú-e, vagy lány?
Én meg ilyenkor mindig azt válaszolom: "majd eldönti, ha felnő".÷)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.13. 10:11:05

@pazzo: Igaz. :)) Akkor lehet, hogy nálam is csak múló szeszély ez, mert alapvetően nem vagyok ilyen. De most kicsit olyan jóóóó ilyen dilis-rózsaszínnek lenni... :D

Gemini Fox 2009.12.13. 10:48:14

Hehe, és ezek még csak a kezdetek... :))

évi. 2009.12.13. 11:31:26

Megértelek:)))
Lili biztos imádni fogja a rózsaszínt,meg a narancsot, meg a sárgát, meg a zöldet, meg a ...szivárvány minden színét:))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.13. 14:03:37

@évi.: Mi meg imádni fogjuk Lilit, bármilyen színű ruhában lesz is! :DD

talemaunique 2009.12.13. 14:15:52

@ArtmüllerÁgnes: Mi az, hogy "fogjuk"? Némileg elhibázott ez a múltidő használat, kérem! :)

Most ez igenis érthető sőt, elvárt -míg a hajad nem fested mondjuk epres vattacukor-színűre... De elmúlik, nyugi.

Mi is kerültük mindig az egyenszíneket, hát nem is cicababák, s nem a szépség hiánya ennek az oka. Ugye.

Jó ez, nagyon jó! :))

Spagi 2009.12.13. 21:11:44

Örülök nagyon Lili Annának, meg Neked, Nektek. Persze Ágoston Brúnónak ugyanúgy örülnék ám:))))))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.15. 03:55:45

@talemaunique: Most elképzeltem magam epres vattacukorszínű hajjal, és nagyon röhögök... :DD

@Spagi: Köszönjük. Mi is nagyon örülünk, és pont ennyire örültünk volna fiúnak is, de szerintem most inkább a tudattól vagyunk annyira oda, hogy végre nemcsak jóslatok, sejtések vannak, hanem tények. :)

Kinga, (törölt) 2009.12.15. 18:10:34

:) Remélem, elmúlik. :) Ezt csak azért írom, mert könnyen elképzelhető, hogy Lili Anna nem lesz hajlandó semmi rózsaszínt magára ölteni.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.15. 22:25:30

@Kingaa:
A gyerekeknek sokszor több eszük van, mint a szülőknek... :DD

Magenta (törölt) 2009.12.16. 13:06:55

Ezek szerint ész kérdése, hogy valakinek tetszik -e a rózsaszín? Huhh, szólok a lányomnak, hogy csak rosszabb iskolákba mehet, mert szereti a rózsaszín holmikat, sőt Hello Kittyt is. :)))

Annak ellenére, hogy az én kedvenc cuccaim a katonanadrág bakanccsal és sose szerettem a rózsaszínt meg a babázást. A gyerekem mégis ilyen lett valahogy. A másik lányom viszont tojik a babákra, ellenben boldogan kiautózik és ha az apja szerel, egész megvadul, hogy részt vehessen benne.

Úgyhogy óvatosan, ki tudja, mit dob a rendszer. :D

(attól egyébként én is kezdek falramászni, hogy rendesn üldözni kell a nem rózsaszín cuccokat a gyereknek, ha nem az van rajta, akkor meg folyton megkérdzik, hogy "fiú?". Mondom: nem, következő: de hát nincs fülbevalója sem. Ja, és nem is lesz, ha rajtam múlik.)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.16. 15:51:16

@Magenta: Ne izéljon már, Kedves! Nem ész kérdése. Csak a rózsaszínben szerintem eszetlenül el lehet veszni, legalábbis láttam már olyat. :)) És tekintve, hogy magam is a bakancsos típus vagyok, elég távol áll tőlem ez a rózsaszínkedés, aztán nézd meg, mit tett velem a tudat, hogy kislányt várok? :DD Még tisztítószerből, wc papírból is rózsaszínűt vásároltam hétvégén... :D

Magenta (törölt) 2009.12.16. 19:56:17

Vicceltem. :)

Tudom, hogy nem ész kérdése, azzal nyilván nincs baj, ha Bp. legnevesebb iskoláiba felvételizhet. :D De észrevettem, hogy sokan bizony ez alapján ítélnek. Igaz, engem is a Martensem alapján, pedig tudod, hogy nincs egy agresszív kinézetem - csak olyan kényelmes és strapabíró...

Van egy barátnőm, na, őt, ha nem ismerném személyesen, háááát... Még a kocsijában is Hello Kittyk tömkelege, valami döbbenetes (viszont mindig könnyű neki ajándékot venni :D). Ennek ellenére csupa férfi közt dolgozik műszaki - elég nehéz - területen és tavaly kétszer lett a legjobb dolgozó köztük.

Egyébként látom igen, még a háttér is rózsaszínben pompázik. :)
süti beállítások módosítása