Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Pihenünk

2009.12.19. 19:55 :: ArtmüllerÁgnes

Ma végre eljött a pihenés ideje. Döglöttünk a vadiúj nappalinkban boldogan, a tűz vidáman ropogott a kandallóban, odakint szakadt a hó, csudás volt minden. :) 

Egyedül Licsi babám volt ma egész nap "talpon", majd kiugrik a bőréből örömében, hogy az anyja végre pihen. :D Jól is teszi, hogy ilyen kis aktív, mert tegnap megint rám hozta a frászt. Reggel még ficergett ugyan, de egész délelőtt semmi, és én délre már magamon kívül voltam a pániktól. Kivert a víz, rosszul lettem, és utolsó mentőövként az AngelSounds készülékhez vonszoltam magam. Feltettem a fülhallgatót, bekapcsoltam a gépet, és szerencsére hamar meg is találtam a vágyott hangot, bumm-bumm-bumm-bumm... az én kis édesem szapora szívverését.

A pánik persze azonnal semmivé foszlott, de amíg tartott, tényleg nagyon rosszul voltam. Csak azzal nyugtatom magam, hogy Ákossal sosem voltam ilyen félős, és nem arról szól ez, hogy idegbeteg vagyok, csak arról, hogy ilyen tapasztalatokkal a hátam mögött nem könnyű minden körülmények között nyugodtnak maradni. Na de lényeg a lényeg: Licsi baba jól van, és ma már egész nap "rosszalkodik" odabent.

Most este pl. az ölembe vettem egy nagy könyvet, karácsonyi sütiket nézegettem benne. Véletlenül a hasamra tettem a könyv sarkát, mire az én édes kislányom olyat rúgott a könyvbe (és persze belém), hogy feljajdultam. Oké, tök igaza volt, elvégre nem könyvtámasz ő, de meglepett, milyen jól céloz! :D

Eddig azt mondogattam, hogy el vagyok havazva a sok teendő miatt, mára be vagyok havazva csak a hó miatt. Ez sokkal élvezetesebb dolog, azt hiszem, megyek is ajándékokat csomagolni, elvégre egy ilyen romantikus, téli estén, pár nappal karácsony előtt ez az ideális program! :)) 

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hokuszpook 2009.12.20. 21:35:21

Gondolom van egy megtitkosabb blog ahol meg kommunikalsz is esetleg, a legeslegkozelebballokkal!

inehsorab 2009.12.21. 08:29:14

Ismered Lilly babát, aki egy "cybergyerek"? Krisztián nagyon bírja. Letöltöttük már neki az egész albumot, és februárban a kórházban is állandóan ezt nézte.

hu.netlog.com/go/explore/videos/videoid=hu-41898

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.21. 10:10:12

@hokuszpook: Csillagom, mi ez a zúgolódás? Alig voltam gépnél, mert annyit dolgoztam a múlt héten, és még jól le is vagyok érte cseszve? Ez a blogom van, meg a Freeblogos, aminek a linkje itt van a bal felső sarokban. Egyébként meg Neked nem ér reklamálni, hónapok óta nem írtál egy sort se nekem e-mailen, szóval irgum meg burgum is! Nézzenek oda...

@inehsorab: Nem ismerem, de majd most mindjárt jól kattintok egyet, aztán meglátom, ki ő. Köszi! :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.21. 10:14:37

@inehsorab: Na megnéztem. :) Az jutott eszembe erről, hogy egyszer a Blogtéren mesélte egy anyuka, hogy az ő kisfia piciként imádta azokat a számokat, amiket kisgyerekek énekeltek. Lehet, hogy Krisztián is azért szereti ezt annyira, mert egy kislány énekel benne, és azt közelinek érzi magához. :)

inehsorab 2009.12.21. 11:00:28

@ArtmüllerÁgnes: Igen, valószínű, hogy a kiscsaj miatt tetszik a gyerekeknek. Először nem bírtam, aztán később, mikor meghallgattam odafigyelősen is a dalait, megtetszettek a szövegek.

inehsorab 2009.12.21. 11:01:42

@hokuszpook: Kedves Hókuszpók! Csatlakozom Ágnesem véleményéhez, már megbocsáááá, de tényleg rég hallottunk felőled!!!
süti beállítások módosítása