Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Csokicsokicsoki

2010.01.13. 14:53 :: ArtmüllerÁgnes

Nagyapám sokat énekelgette kiskoromban, hogy "almát eszem, ropog a fogam alatt". Nos, az almát sajnos nem tudom megenni, mert baromira ég tőle a gyomrom, bezzeg a csoki, az jöhet! Szörnyű. :) 

Miután szerencsésen megállapították, hogy nem vagyok cukorbeteg, lelkifurdalás nélkül zabálom a csokoládét. Nem, nem eszem, zabálom, falom, ész és fék nélkül. Mert jó. Mert élvezem. És mert ugrál tőle a gyerekem, mint egy kisnyúl, és az olyan nagyon jóóóó! :))) Érdekes, hogy még ennek ellenére sem értem el azt a súlyt, amit Ákossal ilyenkorra, de persze az utolsó harmadban történnek csudák az emberrel, amikor már azt hiszi, hogy egész jól megúszta a súlyfelesleget, hirtelen olyat láthat a mérlegen, amitől majd' leszédül. Én legalábbis voltam így...

Mindenhol azt olvasom, kerüljem a zsíros ételeket. Jó. Megkerülöm, és csak három kör után eszem meg az isteni, fokhagymás zsírban sült husikámat. Megint nagyon finom lett, és eszem ágában sincs lemondani róla. Fogalmam sincs, mi bajuk vele, de én rajongok a zsíros kenyérért. Egyrészt finom, másrészt nem ég tőle a gyomrom, mint oly sok minden mástól, harmadrészt az amúgy hihetetlenül lelassult emésztésemre is remek hatással van, szóval éljen soká a zsíros kenyér! Illetve ne éljen, pusztuljon! Pusztítom is! :D

Érdekes mellékhatása még a terhességnek, hogy szeretem a vizet. Amúgy nem rajongok az ásványvízért, de jelen állapotomban egész megkedveltem. Gondoltam, milyen jó, remélem, megmarad majd a szoptatás alatt is ez a lelkesedés, úgyis sok folyadékot kell innom, de Edit barátnőm ma megnyugtatott, hogy tapasztalatai szerint marhára mindegy volt, mennyi folyadékot iszik, neki attól lett teje, hogy elkezdett nem aggódni azon, hogy lesz-e. Szóval lehet, hogy feleslegesen szerettem meg a vizet... (oké, ez csak vicc, tudom, hogy jót tesz, meg minden).

Na jó, most megyek, megnézem, milyen csoki van még itthon, amit nem faltam fel. :) 

7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi. 2010.01.13. 17:07:25

a csoki és a zsíroskenyér isteni adomány:)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.13. 17:33:33

@évi.:
És ezért persze el is tiltanák szegény terhes asszonyoktól az ilyesmit, de nem hagyom magam! :D

évi. 2010.01.13. 17:58:58

@ArtmüllerÁgnes: én mindig azt mondom, azt kell enni amit kívánunk...függetlenül hogy terhes az ember lány, vagy éppen terhetlen:)))Ez még nem telhetetlenség,ugye?:)))

évi. 2010.01.13. 17:59:35

@évi.: mármint lánya:))na!

inehsorab 2010.01.13. 20:17:30

Annyira megkívántam én is a csokit! Megyek, keresek, talán még van mikulásunk.

Igen, azt mondják, sok folyadék kell a tejtermeléshez. Ittam is eleget annak idején, aztán azt mondta a gyerekdoki, hogy nem elég táplálékdús a tejem, egyek sok fehérjét, vitamint, szénhidrátot. Ő mondta, én megtettem. Minden reggel hozott a férjem nekem finom friss kenyeret, baromfipárizsit, sajtot. Pár hét alatt magamra szedtem jónéhány kilót. Nem bánom, csak akkor nem híznom kellett volna.

DE A MAI AGYAMMAL TUDOM NAGYON JÓL, HOGY ILYENKOR EGYÁLTALÁN NEM KELL MÉRLEGRE ÁLLNI. LÉNYEG, HOGY JÓL ÉREZD MAGAD A BŐRÖDBEN!

talemaunique 2010.01.13. 21:35:05

Tetszik ez a lelkesedés. De mindig csak ismétlem magam. :))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.14. 10:36:59

Lányok! Most akkor hivatalosan is megnyitom a Hedonista Szakkört, oszt' együnk! :DD
süti beállítások módosítása