Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Gyermekem és az UH

2010.01.15. 09:51 :: ArtmüllerÁgnes

Ma megint ultrahangra megyünk. Ez két dolgot szokott maga után vonni: 1. Elkezd összeszorulni a gyomrom, hogy jajugyemindenrendbenvan?; 2. Lili őrületes nagy munkába kezd odabent, hogy rendezze sorait. Most sincs ez másként.

Az én gyomorszorító kis aggódásom már meg se kottyan, régi ismerősként üdvözlöm. De Lili annyira lázba jön a nagy eseménytől, hogy az még mindig meg tud lepni. Pláne, hogy a legutóbbi UH-n még kicsit kisebb volt (kb. 6 centivel), mint most, és mára már egy-egy nagyobb mozdulata tényleg olyan, mintha ki akarná rúgni a ház oldalát.

Tegnap este lendült akcióba, veszettül tekerte magát minden irányba, a különböző kis alkatrészei hol itt, hol ott nyomódtak ki. Úgy néztem ki, mint akinek valami fergetegparty van a hasában, de minimum egy kis hurrikán. Már meg kellett fognom két oldalról a pocakomat, mert komolyan úgy éreztem, hogy valamelyik oldalamon mindjárt csinál magának egy lyukat, és kijön. Valójában az szuper, hogy ilyen kis mozgékony, de ezeknél a nagy csatáknál mindig eszembe jut a mumus: van ott egy elszorítható, feltekerhető köldökzsinór, ami okozott már a bátyuskájánál csúnya dolgokat.

Tudom, persze, ne aggódjak, ne gondoljak rá, stb. De azért senki nem hiheti, hogy az olyan egyszerű! Ahogy jön a terhesség vége, úgy kell egyre több és több energia nekem ahhoz, hogy valamiképp nyugalmat erőltessek magamra. Mindenki azt mondja, nem lesz baj, ne aggódj (aztán hozzáteszi, hogy teljesen érthető, hogy aggódom, a helyemben ő is biztos frászban lenne). Félre ne értsetek, megoldom én ezt is magamban, ahogy mindent, mert már tudom, hogy nagyon erős vagyok, és elképesztő fájdalmakat éltem túl. Egy kis idegességgel elbánok. De azért azt nem mondanám, hogy nagyon könnyű...

Szóval ma este doki, beszámolót nem tudom, mikor tudok majd írni, mert szerintem nagyon későn jövünk haza, holnap pedig nem leszek gépnél, de majd igyekszem mielőbb elmesélni, mi volt. Addig meg mindenki, aki szeret minket, drukkoljon! :) Köszönjük! :)

---------------------------------------------------------------------------

(ui: Tegnap beszéltem a védőnőmmel, nagy valószínűséggel köldöksérvem van, ahogy tartottam is tőle. Ma megnézetem a dokival is, és megkérdezem, hogy van-e teendő ezzel vagy csak várunk, míg nemterhesen elmúlik...)

13 komment

Címkék: uh köldökzsinór mocorgás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2010.01.15. 11:03:11

drukk-drukk-drukk

Figyu! Nikolettnél nem volt komolyabb gondom a terhesség során. Krisztiánnál rengeteg, de legjobban mégiscsak attól tartottam, nehogy a köldökzsinór rossz helyre kerüljön. (Pedig nekem nem voltak szörnyű tapasztalataim.) Szóval, teljesen megértelek és mégegyszer

drukk-drukk-drukk

évi. 2010.01.15. 11:43:38

Megy a DRUKK!:)
De nem lesz semmi baj, ne félj:)

Lili okos kislány, tudja mit csinál...:)

szuzsi 2010.01.15. 12:22:33

Nagyon-nagyon drukk!!! :)
Az aggódás teljesen természetes és csak "bíztatásképpen", ez életünk végéig megmarad...:) De így szép az élet ezekkel a manókkal, mert szerencsére az örömök túltesznek az aggódásokon, jól ki van ez találva :)

A beszámolót pedig epedve várjuk!!!! :D

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.15. 12:25:09

Köszi, csajok, minden drukk jól jön! Gyerekem már ugrál örömében, hogy ennyien várják! :))) Csuda édes ez a kis pocok, a maga kb. 41 centijével minden irányba megpróbálja feszegetni a határokat. Már olyan ügyes, hogy tud egyszerre két oldalon is kilógni belőlem! :)

évi. 2010.01.15. 12:46:25

@ArtmüllerÁgnes: 41 centi??Az már komoly magasság:)Csoda hogy kilóg,ha nyújtózkodik?:)))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.15. 12:49:03

@évi.: A barátnőm első fia 45 centivel született, úgyhogy ez a 41cm tényleg elég komoly már... :D De elhiszed nekem, hogy amikor kinyújtózik, sokkal többnek érzem? :)))

évi. 2010.01.15. 12:58:50

@ArtmüllerÁgnes: Naná,hogy elhiszem:)
Sőt, el is képzeltem:)))
Kiscica:)))

AnRea 2010.01.15. 16:03:35

Mindig irigykedve olvasom, hogy milyen pontosan érzed mit művel a gyermek a pocakodban. Én semmi ilyesmit nem éreztem a terhességeim során. Fogalmam nem volt hol a fejük, lábuk kezük. Tényleg nem. Az éreztem, ha rúgtak, de hogy melyik szervemet találták el, hmmmm soha nem tudtam.
Egyre emlékszem csak, arra a nagyon furcsa érzésre, ami ahhoz hasonlatos, mintha belülről pengetné valaki a beleimet. Hát az nagyon furcsa volt:))

Megy a durkk! :))
Remélem Téged is megnyugtat majd, ha látod egy picit a képernyőn a kisasszonyt! :)

Kipy 2010.01.15. 20:00:48

Ágnes! Fiatal koromban volt egy idős, sokdiplomás, és a rendszer által akkor nagyon elnyomott munkatársam, akinek négy lánya volt.. ( ezeket csak az okossága, élettapasztalata miatt írtam le).. Emil bácsi mondta nekem akkor, amikor terhes voltam az első lányommal, hogy attól a pillanattól kezdve, ahogy az embernek gyermeke születik, .amíg él aggódni fog, és mindig csak aggódni... és addig is míg meg nem születik, addig is aggódni.... (kell) sokszor eszembe jut, és igaza volt...De azt is mondta, hogy ez az aggódás, nem ér fel ahhoz a boldogsághoz, amikor a gyermeked megszületik, és nem szabad, hogy az aggódás elnyomja a várakozás örömét!

S milyen öröm lesz, ha megszületik Lili-baba,- úgy elfelejted az eddigi aggódást, hogy csak na!

Tehát, most még kicsit várakozni kell, aztán már nem sokára
Lili-baba feledtet minden aggódást..

Tudod ugye, hogy sokan vagyunk veled, és szorítunk NEKTEK!

Várom a mai vizsgálat eredményét, és minden rendben lesz, meglátod! (Boszorkány ismerős is megjósolta...):-))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.15. 23:00:15

Köszönöm a drukkokat! :)) Beszámoló hamarost jön.

talemaunique 2010.01.16. 21:37:23

Érdekes. Na, majd mindjárt leellenőrzöm, hogy mennyire böki az oldalad ez a töpörtyű! :)) (Hacsak megint közbe nem jön valami, de harmadszorra csak sikerül!!:) Ugye?

Magenta (törölt) 2010.01.18. 10:53:41

"Ma megint ultrahangra megyünk. Ez két dolgot szokott maga után vonni: 1. Elkezd összeszorulni a gyomrom, hogy jajugyemindenrendbenvan?"

Valami felsőbb hatalomnak köszönhetően én megúsztam azt, ami veletek történt, de csak azért, mert a gyerek kijött három héttel előbb, így megúsztuk egy évnyi gyógytornával, neurológiával és "némi" hiperaktivitással.
A következő terhességem ez után 10 évvel volt és betegre aggódtam magam, mindig az volt az egyetlen kérdésem uh-n, hogy a köldökzsinór és a flow rendben van-e? Pedig elvileg volt időm bőven, hogy túllépjek a dolgon.

Teljesen érthető az aggódásod, úgyhogy ne aggódj amiatt, hogy ez normális-e? Mert az. :(
süti beállítások módosítása