Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

A jelek

2010.01.28. 10:54 :: ArtmüllerÁgnes

A jelek megtévesztőek is lehetnek, ha az ember nagyon vár valamire. Én legalábbis masszívan hajlamos vagyok rá, hogy mindent úgy értsek, ahogy érteni akarok. Ez néha bejön, néha nem (mondjuk többször igen, mint nem). Most ezzel a kis prücsökkel kapcsolatban nagyon nehéz objektív álláspontot találnom, mert a leghőbb vágyam, hogy végre lássam, a karomban tartsam, és tudjam, hogy él, egészséges, tüneményes picibaba.

Az éjszaka már olyan nyomás alatt volt a "kijárat", hogy alig tudtam aludni a fájdalomtól. De ezt se vehetem igazi jelnek, hisz tudom, hogy a méhtartó szalagok ott futnak össze, és már a negyedik hónaptól fáj, szóval ez nem biztos, hogy jel, lehet, hogy csak a "szokásos". Reggel azzal lepett meg a kisasszony, hogy nem ugrabugrálva ébredt, csak olyan kis finom mocorgással, mint aki helyezkedik. Ez most, hogy túl vagyunk a reggelin, átcsapott nagyobb helyezkedésbe, az eddig erősen balra tolt popsiját itt riszálja most nekem jobbra-balra, mintha keresné, hogy melyik a kényelmesebb póz. Vicces, és nagyon aranyos. :) 

Az is furcsa kissé, hogy a pocakom mintha lejjebb lenne, mint eddig. Normál esetben erre mindenki azt mondaná, hogy ó, akkor az már biztos a szülés előjele, de én tudom, hogy Ákosom anno június 6-án helyezkedett be, akkor szállt le a pocim, és mégsem indult el még 20 napig... amikor ugye már késő volt. Szóval nálam a pocakleszállás még nem feltétlenül jelez szülést, azt hiszem.

Azt megígérem Nektek, hogy ha tényleg beindul a szülés, és még van időm, feltétlenül kidobok ide egy posztot, hogy tudjatok róla. Ha már nem lesz időm rá, akkor megkérem valamelyikőtöket telefonon, hogy legyen kedves a többieket itt, az aktuálisan legutolsó posztnál tájékoztatni a fejleményekről, szóval figyeljetek a kommentekre is! :) És ne aggódjatok, én is próbálok aggodalom nélkül, csak várakozással nézni a rám váró dolgokra. Ilyen nagy szeretetáradatban minden rendben kell, hogy legyen. Muszáj. :)

Megjegyzem, amíg ezt megírtam, volt egy olyan fájásom, hogy szikrázik a szemem még mindig, de ebből is volt már ugye több is, szóval nem biztos, hogy ez jel, lehet, hogy ez is csak félreértés. :) Elvileg még négy hete van odabent a kisasszonynak, gyakorlatilag majd meglátjuk, ő mennyire kíváncsi a világra. Ha olyan türelmetlen, mint az anyja, nem kell rá 4 hetet várni! :)))

21 komment

Címkék: lili

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.28. 11:22:04

Na drágáim! Az van, hogy azóta jött még két fájásom, elég rövid időn belül, amitől úgy megijedtem, hogy menten felhívtam a szülésznőmet is ijedtemben. Nyugodtabb nem lettem tőle, mert kiderült, hogy még legalább egy hetet bent kellene maradnia a babámnak, csak utána szülhetek náluk, mert a Szent Imrében nincs koraszülött osztály, csak 35. hetet betöltött babákat lehet ott megszülni (utána viszont tárt karokkal vár, már megbeszélték a dokimmal a stratégiát, hogy hogyan vigyáznak rám, szóval várnak). Most gyorsan bekapkodok két magnéziumot, és lepihenek, mert még nem kéne szülni, egy kicsit még nem...

szuzsi 2010.01.28. 11:40:07

@ArtmüllerÁgnes: Lábakat fel és pihi!!!! Ilyenkor még a jó meleg zuhany is szokott segíteni...(előtte meg legalább dörzsölgetheted magad :D)
Aztán kérjük a híreket, hogy elmúlt-e.

inehsorab 2010.01.28. 12:09:09

Pihi, drága! És nem csak ma, de ha lehet, akkor még legalább egy hétig. Magnézium jó.

AnRea 2010.01.28. 13:39:04

Azonnal menj el egy kórházba, és vizsgáljanak meg!
Baromira mindegy, hogy nem abba a kórházba, ahol egyébként tárt karokkal várnak!
Hogy mondhat ilyet az orvosod, hogy még nem kéne szülni? A Te esetedben azt kellett volna mondania, hogy azonnal menj be!
Könyörgöm! Inkább menj be 120-szor feleslegesen.

Ne legyél már ilyen! Indulj, és vizsgáljanak meg!!!!
Most! Azonnal!
A fájásokat nem szórakozásból érzi az ember.

A szomszédasszonyom 3 fiút szült. A harmadikat majdnem itt a nappaliban, mert harmadik szülésnél sem tudta eldönteni, hogy most fájása van, vagy csak nem jól érzi magát. A hülye orvosok hazaküldték, majd egy óra múlva visszamentek, és 15 percen belül kijött Marci! Akkor mondta az orvos, hogy de nem mondta az anyuka, hogy harmadik gyerek.
Tudod mi volt? Március 15, és el voltak foglalva mással, nem figyeltek.

Vannak ilyen nők, akik nem ismerik fel a fájásokat.

Légyszi menj azonnal orvoshoz! Minden előzményt mondj el, és azt is, hogy pontosan mit érzel, hol érzed, mióta érzed!

Most! MOst! Most! Gyerünk!!!!

évi. 2010.01.28. 14:35:44

???
Remélem már orvosnál vagy Ágnes!!!
Kit érdekel,hogy van-e náluk vagy sincs koraszülött osztály? Lili akkor jön,amikor úgy érzi,hogy kell,ez micsoda válasz egy orvostól???

Kinga, (törölt) 2010.01.28. 15:31:41

Nagyon remélem, hogy azóta már látott orvos is, nemcsak telefonon értekeztél vele...

talemaunique 2010.01.28. 15:44:04

Na, ezt most olvastam, mert a riadólánc elért hozzám.
Ugye azonnal szólsz, amint felébredtetek Lilivel délutáni szunyókátokból?

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.28. 16:09:56

Drágáim, Ti mind!

Semmi ok az aggodalomra, nem szülünk még, remekül vagyunk, fájás egy szál se! Pihenni kellett, és kész! Ne aggódjatok értem ennyire, bízzatok bennem, én tudni fogom, mikor kell kórházba rohannom. Tényleg tudni fogom. Vigyázok Lilire és magamra, és érzem, hogy jól vigyázok ránk. Ne tessék megijedni, ha ilyeneket írok, hogy ilyen-olyan jelek(?) vannak, nem lesz baj. Ha OLYAN jelek lesznek, tudni fogom. Biztosan érzem.

Amúgy pedig az "indulj orvoshoz most azonnal" jó tanács, de azért tudni kell, hogy az nálam nem olyan egyszerű. Biatorbágyról a hóesésben órákig tarthat, mire bebumlizok a kórházba. Három fájás miatt még nem indulok neki egy ilyen útnak, mert sanszos, hogy a megerőltető utazás többet ártana ilyen állapotban, mint használna. A mentőre azoknak van szükségük, akik igazán orvosi ellátást igényelnek, én nem éreztem magam úgy, hogy kellene. Ráadásul így, hogy pihentem, szerintem sokkal jobbat tettem magamnak.

Kérlek Benneteket, drágáim, bízzatok bennem! Ha úgy érzem majd, hogy orvos kell, megyek. Addig pedig nem idegesítem magam (és ezentúl óvatosabban fogalmazok, hogy Benneteket se idegesítselek :D).

Köszönöm, hogy ennyire törődtök velem! Őszintén. Most megyünk még lazsálni kicsit az ágyikóba, mert ott láthatóan jó nekünk. :)) Lili baba is jól van, mocorog, rugdalózik, sőt, még riszálja is a fenekét, nagyon édes. Kidugja a bal oldalon, aztán kidugott állapotban elhúzza magát jobbra, majd vissza. :)) Jól vagyunk, igazán. Elnézést, hogy rátok ijesztettem, nem gondoltam, hogy ennyire érzékenyen reagáltok a dologra. :))

Puszi mindenkinek! :)

AnRea 2010.01.28. 16:27:49

jaj, engem jól megijesztettél.
Nem is tudom mit csináljak, mi a jó. Mert persze, hogy az ember azt mondja, hogy menj orvoshoz, még akkor is, ha tisztában vagyok vele, hol laktok. Gondolom Biatorbágyon is van ügyelet.
S akkor is Biatorbágyról kell majd indulni, amikor tényleges indulni kell majd. Csak azt nem tudjuk mikor lesz ez.

Én nem akarlak stresszelni még pluszban, de ha ilyenek olvasok, én azonnal beszarok a félelemtől.

Azt hiszem az lesz a legjobb, ha mostanában távol tartom magam az eseményektől, mert nem akarlak feleslegesen stresszelni, sem rossz tanácsokat adni.

Nyuszika, vigyázz magatokra! Én csendben izgulok tovább.
Nem az én idegrendszeremnek való ez, és a Tiédet pedig óvni akarom.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.28. 16:32:15

@AnRea: Nem stresszelsz, ne félj, mert bízom a megérzéseimben. Inkább csak azt sajnálom, hogy ennyire megijesztettelek. Tudom, hogy a tanácsok csupa szeretetből jönnek, és hogy Ti mind azért akartok engem orvoshoz zavarni, mert jót akartok nekem. Tényleg tudom. Legközelebb csak jó dolgokról írok, ígérem, nem riogatok senkit feleslegesen! :)))
Pusszancs. :)

talemaunique 2010.01.28. 16:39:10

@ArtmüllerÁgnes: Huh... mondtam, hogy aludni mentetek. :) Lottózni fogok! Oké? :)
Nagyon helyes, hogy riszál a hölgy, egyelőre más dolga sincs.
Anyuka pedig feltétlenül értesítsen, ha történik valami.
Ha nem, akkor is. :))

inehsorab 2010.01.28. 19:37:32

Örülök, hogy jót tett nektek a pihenés. Azért be kell látnod, hogy másállapotban nem szabad annyit talpon lenni.

Nem kell csak jó dolgokról írnod, mert a rosszak is hozzád tartoznak, és mi Téged egyben szeretünk.

Kipy 2010.01.28. 23:20:07

Ágneskám! Délutáni telefonszolgálatot vezetek be, mert ha reggel beszélünk is, és nappal nem vagyok gépnél sem, - nem láttam csak este, a "történéseket"
Remélem jól vagytok, reggel telefonon várom a jelentkezésed., itthon leszek a szokott időben.

S amit írsz, nem riogatás, de jobb, ha indul a riadólánc...Látod mennyien figyelnek Rátok, aggódnak értetek..
Lili baba pedig csak riszálja a popsiját még egy kis ideig, a pocakodban, de ha jönni akar, hát sokan várjuk ŐT!

hokuszpook 2010.01.29. 00:59:26

Agikam!Hogy vegre valaki a temahoz is szoljon,elmondanam,hogy 2 dolllart nyertema lotton!!Naugyi hogy mennyivel konnyebb igy!!:-))

hokuszpook 2010.01.29. 01:21:12

@hokuszpook: Kulonben keresztapasagot felvallalok!!:-))

inehsorab 2010.01.29. 08:34:05

@hokuszpook: Gratulálok a lottónyereményedhez. Ezzel meg is alapozhatod a keresztapai kötelezettségeidet.

Magenta (törölt) 2010.01.29. 14:24:31

Be se mertem írni tegnap, hogy szerintem pihenj inkább és figyeld a fájásokat, ilyenkor azért már elég sűrűn előfordulnak jóslófájások. :)

Többiek: miért a dokit szidjátok, én tisztán azt látom, hogy Ágnes a szülésznővel beszélt telefonon... ?

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.29. 14:29:03

@Kipy: Ne aggódj, Mami, Te első körben értesülhetsz majd arról, ha igazán lesz valami érdemleges! ;-))

@hokuszpook: Szeretettel gratulálok a hatalmas nyereményedhez! Tudod már, mire költöd? :D (a keresztapaság már foglalt, de köszi :-x)

@Magenta:
Ezen én is gondolkodtam, hogy talán rosszul fogalmaztam-e? De akkor nem. Viszont a szülésznőt sem szabad szidni, szerintem nem mondott semmi rosszat, igaza volt. Semmi okom rá, hogy ne bízzak meg benne, szívvel-lélekkel csinálja a munkáját, sosem csalódtam benne.

Magenta (törölt) 2010.01.29. 14:33:26

@ArtmüllerÁgnes: Igaz, na, hülyén fogalmaztam, nem arra gondoltam, hogy a szülésznőt szidni kell. :)

Csak hát én elfogult vagyok a dokival. :D

Kinga, (törölt) 2010.02.01. 14:32:34

A helyzet az, hogy mi aggódunk, Te meg majd szülsz valamikor. :) Hidd el, nem lennénk ilyenek, ha... De megbízunk benned, csak néha olyan drámaian fogalmazol, hogy jaj. :))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.02.01. 14:53:04

@Kingaa:
Na, tudtam, hogy a végén én leszek a hibás! :DDD
süti beállítások módosítása