Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Takarítok

2009.09.11. 12:29 :: ArtmüllerÁgnes

Nem vagyok az a kimondott házitündér (de nagyon röhögne most a férjem, ha olvasná! rögtön kijavítana, hogy egyáltalán nem vagyok az). Bevallom, gyakorlatilag nulla igényem van arra, hogy körülöttem rend és makulátlan tisztaság legyen. Egyszerűen mindig van értelmesebb elfoglaltságom a takarításnál, ezért ez valahogy mindig a végére marad.

Ma viszont vendégek jönnek estére, ami azzal is együtt jár, hogy esetleg megnéznék az emeletet (amit én gondosan takargatok mindenki elől amúgy, mert tekintve, hogy itt éljük az életünk nagyobbik felét, itt aztán tényleg el-elszabadul a pokol rendetlenség ügyben). De most az egész ház takarításra vár már megint. Pedig nincs még egy hónapja, hogy kitakarítottam! :DD

Szóval ma megint háziasszonyt játszom, és bevallom, nem kicsit fáradok el a dologtól. Gyerekem néha "szól" bentről, hogy örülne, ha kicsit pihennénk, így hozzá igazítom a szüneteket. Ha szúr a hasam, leülök ide vagy lefekszem. 

Reggel rosszkislány voltam. Az a helyzet ugyanis, hogy gyakorlatilag addig vagyok jól, míg eszem. Előtte, utána rosszul vagyok. Ráadásul az ételek jó részének nem is érzem az ízét rendesen, semmi nem esik úgy igazán jól. Ma reggel viszont kaviáros pirítóst csináltam magamnak, jó sok citrommal meglocsolva. Először kettőt. Aztán még kettőt. És számomra is hihetetlen, de végül még kettőt... Hat pirítóst reggeliztem! Egyszerűen nem bírtam abbahagyni. Nyamm! Amúgy sem voltam sosem egy fegyelmezett lélek, de úgy látszik, az önuralmam morzsái is végleg megsemmisültek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És most vége az álmodozásnak, vissza a takarításhoz! Pfujj... :S

10 komment

Címkék: takarítás kaviár önuralom nélkül

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gsaci 2009.09.11. 14:19:42

Igen. A kajálás is megvolt nálam is. Elkértem a bnőm maradék menüjét, amit már nem bírt megenni az étteremben.
Csodálkoztam, h miért nem eszi meg, mikor olyan finom.
Ő meg csak röhögött, h én sem bírtam volna megenni mindet még pár hónapja.
Jó étvágyat kedves Ágnes!
Ez is jól van így! ;)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.11. 14:21:33

@gsaci:
Na jó, de mekkora leszek én fél év múlva, ha ennyit zabálok? :))

gsaci 2009.09.11. 14:25:36

@ArtmüllerÁgnes: Nincs mit tagadni, szülés után nem az a 15-20 kiló jön le, ami felment, de le fogod adni. Szoptatsz, nagyokat sétálsz a babáddal és pár hónap alatt lemegy! :)

Gemini Fox 2009.09.11. 19:31:26

Kedves egészségetekre :) Egyél még egyet, és fogd rá a csöppentyűre :)

hokuszpook 2009.09.12. 01:25:27

Dehiszen ezen a kepen ez itt malna-szeder,meg zoldhagyma!Na holnap kiprobalom en is!:-))

hokuszpook 2009.09.12. 01:28:30

Ferjedet nyugodtan fogd be egyre surubben az ilyesfajta oromokbe,hogy takaritas!:-))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.12. 08:29:33

@gsaci:
Tavaly szülés után 3 hónappal már lement az a 16 kiló, ami terhesség alatt felugrott. Csak az volt a baj, hogy a terhesség ELŐTT felszedett kilók nem akartak az istennek se lejönni! :))

@Gemini Fox:
A csöppentyűt elnevezem nyuszinak, és akkor ráfoghatom a nyuszira. :))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.12. 08:30:36

@hokuszpook:
Szemüveg nem kell, szivem? :)))

A férjem sokat dolgozik, nincs képem hozzá, hogy még a háztartást is rábízzam... :)

Kinga, (törölt) 2009.09.17. 11:21:48

Egészségedre! :)

Drága barátném, ki most szintén várandós, angyali mosollyal tudja azt mondani, hogy a baba éhes, a baba kívánja. :)) Mivel olyan dolgokat is képes megenni, amit máskor aztán soha nem, el is hiszem neki. :) Egyébként meg hipp-hopp leugrik majd rólad, amit felszedsz.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.18. 14:47:05

@Vinevra:
Köszönjük, bizonyára egészségünkre vált, mert nagyon finom volt! :)))
Én is sokszor mondom, mikor kérdezik délben, hogy mit szeretnék vacsorázni, hogy honnan tudjam én azt még, majd a gyerek eldönti. Néha tényleg az az érzésem, hogy semmi ráhatásom a választásra, ő dönt. :)
süti beállítások módosítása