Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Álmok

2009.09.22. 10:34 :: ArtmüllerÁgnes

Napok óta azt álmodom, hogy kislányom születik.

Az első éjjel a császármetszés után épp csak összevartak, és kettesben maradtam a lányommal. Eltűnt mindenki, orvos, nővér, szülésznő, családtag... Csak az én pici lányom volt, meg én. Bolyongtunk a kórházban, kerestünk valakit, aki legalább annyit mond, hogy hová fekhetek le pihenni, de nem volt sehol senki. Ébredésig sem találtam mást, kettesben voltunk. Néztem a gyerekem arcát, és könnyekig meghatódtam tőle, mert olyan szép kislányt talán még sosem láttam.

A múlt éjszaka is lányom született. Teljesen másképp nézett ki, de most is gyönyörű volt. Pont úgy nézett ki, mint a nővérem a kiskori képein. Sírt, mert éhes volt. Szerettem volna megetetni, de nem volt mivel. Szaladgáltam a lakásban, anyukámat kértem, hogy főzzön nekem tejfakasztó teát, mert a kislányom éhes, és nem tudom etetni. Ideges voltam nagyon. Odaszaladtam hozzá, felvettem és megpusziltam a könnyáztatta arcocskáját, hogy megnyugtassam kicsit. Akkor abbahagyta a sírást, és csöpp kis száját összecsücsörítve egy picike puszit adott az arcomra. Aztán még sokat. Szeretett engem nagyon, és én olyan boldog voltam, mint talán még soha...

Eddig tartott az óvatosságom, az ellenállásom, azt hiszem. Ákost az első pillanattól imádtam, ezt a kisbabát nem mertem megszeretni eddig. Szerettem, persze, de nem olyan felszabadultan, olyan boldogan és reményekkel telve, ahogy Ákost. Féltem. Rettegtem. Nem akartam megszeretni, nehogy megint olyan magasról zuhanjak olyan nagyot, ha ne adj' Isten... Szóval értitek.

Ez a mai álom viszont rádöbbentett, hogy őt is ugyanúgy imádom. Ugyanúgy mindennél jobban, feltétel nélkül, őszinte és igazi imádattal. Az én pici gyerekem... Legyen fiú vagy lány, a szívem-lelkem már az övé. Szeretem. És ahogy ezt tisztáztam magamban a hajnali ébredésemkor, bukfencezett egyet odabent. Eddig is éreztem néha apró vibrálásokat, olyat, mintha... de ez most egészen biztosan ő volt. Úgy éreztem, mintha visszasimogatna, hogy tudjam, igen, ő is szeret. Pont úgy, ahogy álmomban...

7 komment

Címkék: álom baba szeretlek puszik

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2009.09.22. 12:48:17

Szeretetre szeretet a válasz. És azt az álombéli csücsöriszájú puszit is meg fogod kapni. Többezerszer.

Nem szabad félned. Szeresd, amennyire csak lehet. Bizonyára szép kislány vagy kisfiú lesz, mert Ákos küldte nektek, hogy örüljetek.

hokuszpook 2009.09.22. 13:10:12

Nemreg irtam Neked Agika draga,hogy miert nem lennek no.Most akkor megirom miert igen: azert a biztosan csodalatos erzesert,amit erezhet egy kismama ott belul ilyenkor.Ez sajnalom,hogy kimarad az eletembol.Mostmar kivancsian varom,bejon vajon ez az almod,hogy kiscsajszi .:-))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.22. 16:58:41

@inehsorab:
Tudom, hogy nem szabad félnem. De nehéz ám nem félni ilyen történettel a hátam mögött... De szép gondolat, amit írtál, köszönöm Neked! :)

@hokuszpook:
Na akkor azt képzeld el, én milyen kíváncsi vagyok! :D
Már alig várom, hogy megoszthassam veletek! :)

Gemini Fox 2009.09.23. 20:54:03

De fincsi puszikák :) Babaillatú, picit nyálas, és ééédes :) Ne félj, csak hagyd, hogy átjárjon a szeretet :)

évi. 2009.11.06. 17:30:28

lány lesz az,érzem én:))
bár álmodni nem álmodtam még róla....:)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.06. 17:34:04

@évi.:
Tudom, már tavaly is mondtad, hogy ez most leányzó lesz. Ha minden rendben vele, nekünk tényleg jó így is, úgy is. :)))
süti beállítások módosítása