Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Cidrimajré

2009.10.01. 16:48 :: ArtmüllerÁgnes

Amikor Ákost vártam, mindig nevettem, mikor kérdezték, hogy akarom-e hallani a szívhangját. Persze, akartam, de mivel alapvetően tudtam, hogy jól kell lennie, sosem reszkettem, hogy vajon minden rendben van-e. Néha úgy tűnt, a védőnő és az orvos jobban izgul miatta, mint én. Aztán jött az utolsó vizsgálat, ami megváltoztatta az életem.

Most, hogy a második babámat várom, a szívhang a kedvenc zeném. Erről már írtam is múlt héten, imádom. Nagyon megörültem, mikor a férjem szólt, hogy vett a Vaterán egy szívhangmérőt, amit vasárnap reggel át is vettünk. Nagyon jópofa kis szerkezet, csak egy kis babaolaj kell hozzá, meg elem, és az ember már hallgatózhat is a pocakba. Megérkeztünk anyukámékhoz a kütyüvel, gondoltam, most mindenki hallhatja ezt a csodát.

Igen ám, de valami olyan furcsa volt. Valahogy lassabban vert az a kis szív, mint kellett volna. Nagyjából olyan tempóban, mint az enyém. Pedig azt tudja az ember lánya már másfél terhesség után, hogy nem ezt kellene hallania, hanem valami gyors, eszeveszett tempóban lüktető kis szívecskét. Bevallom, kicsit kiborultam. Felhívtam a barátnőmet, akiknek pontosan ilyen készülékük van, hogy tapasztaltak-e ilyen eltérést. Azt mondta, hogy nem, sosem, viszont mikor később kölcsönadták a gépet a családban, ott is hatalmas riadalmat keltett a szerkentyű, mert a kis zöld led ugyan vidáman világított, de az elem szinte teljesen lemerült, így ők egyáltalán nem találtak a babájuknál szívhangot. Azt mondta, vegyek sürgősen új elemet.

Nos, vettem, és persze első dolgom volt, hogy ki is próbáljam. Nagy kő esett le a szívemről, mikor meghallottam a várva-várt lüktetést. Persze a kis csibész menekül a hallgatózás elől, szerintem nem fogom sokat gyötörni ezzel a mutatvánnyal, úgy érzem, utálja. Egyelőre ügyesen meg tud lógni előlem, mert egyrészt még ügyetlenebb vagyok, másrészt pedig még bőven van hely odabent a bújócskára. Ahogy azonban nőni fog, már egyre kevésbé lesz a terep megfelelő erre a kis játékra, úgyhogy akkor győz a Mami... Hát igen, az élet már csak ilyen "kegyetlen"! :))

Teljesen még nem tudtam azonban megnyugodni. Pontosan 10 munkanappal ezelőtt azt mondták a Down-szűrésen, hogy legkésőbb 10 munkanap múlva megkapom az eredményt. Azóta naponta alig többször, mint nyolcezerszer nézem meg a kérdéses postafiókot, de még semmi. Egy mukk sem. Sokan ismertek engem jól, tudjátok, hogy a türelem sosem volt az erősségem (és akkor most még roppant finoman fogalmaztam). Megőrjít ez a várakozás, mert már annyira szeretném látni ezt a pár szót: "Down-szindróma: NEGATÍV; Edwards-kór: NEGATÍV; Idegcsőzáródási rendellenesség: NEGATÍV". Amíg ezt nem látom, hogyan lehetnék nyugodt? Lécci, lécci, lécci, jöjjön már meg ez a francos eredmény! 

14 komment

Címkék: félek cidri eredményre várva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.01. 17:16:02

Jól jellemzi az idegállapotomat, hogy most hívtam fel a védőnőmet azért, hogy megkérdezzem, mennyire normális, hogy még nem jött meg az eredmény, de mire felvette, már bőgtem. Így aztán őt is sikerült jól megijesztenem, aztán mikor megtudta, hogy miért bőgök, közölte, hogy nem vagyok egészen normális, de azért így is nagyon szeret. Szerinte ha pozitív lenne az eredmény, már nagy erőkkel keresnének a laborból, így szerinte a "nincs hír" jelen esetben "jó hír". Úgy legyen!

inehsorab 2009.10.01. 20:42:52

Nem izgulni! (Könnyű ezt mondani.) A nincs hír, jó hír, tényleg jót jelent. Nálam is így volt a genetikai vizsgálatnál. Majdhogynem felháborodtak, miért keresem őket az eredményért, hisz úgyis kerestek volna, ha baj van. Szóval nyugi! Szépen fejlődik a kismanó, és ráér még később idegbajt hozni az anyukájára.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.01. 21:25:35

@inehsorab:
Igen, tényleg könnyű mondani! :) Mondogatom is magamnak sokszor, de végrehajtani nem olyan egyszerű. Azzal vigasztalom magam, hogy Ákossal nem aggódtam, aztán rossz vége lett, most aggódom egy csomót, hátha jó vége lesz! :)

hokuszpook 2009.10.01. 23:47:34

Na jo izguljal,ugyse tehetek ellene semmit,csak mondom,hogy amikor az enyemek is jottek,ugyanez volt a felallas,12,meg 14 napra jott meg,de minden okes volt!

Gemini Fox 2009.10.02. 05:24:53

Nem lehet könnyű a pocakodban növekedni :))) Várj, elmondom, mit hallok onnan: "Az embernek egy perc nyugta nem lehet! Vagy furcsa ízt, meg érzést kapok ezen a furi kis csövön keresztúl, vagy épp valami kütyüt nyomkodnak a szobám falához. Érjem csak el a lábammal jobban a falát, majd megmutatom, hogy lesz itt rend! Biztos, hogy pont ide akartam jönni? Biztos!! :))))))))

inehsorab 2009.10.02. 08:46:47

Willy Breinholst Hahó megérkeztem

Ha valahol meg tudod szerezni ezt a könyvet, ne hagyd ki! Ígérem, le sem fogod tudni tenni, és a mosoly (röhögés) sosem fog elfogyni az arcodról.

hokuszpook 2009.10.02. 14:18:18

Agika draga,itten szabad udvarolni?:-))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.02. 14:20:57

@hokuszpook:
Már megint kinek udvarolnál, Te csélcsap? :))))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.02. 14:23:03

@hokuszpook:
Felhívtam a dokimat, nem biztos benne, de úgy emlékszik, hogy látott már egy negatív eredményt a nevem mellett. Ma délután rendel, azt mondta, hívjam fel akkor, és megmondja, ha nála van az eredmény.

@Gemini Fox:
Jóvanna! Megyek, keresek a kölkömnek egy kineziológust, mert a terhesség alatt annyi stressz éri szegényt, hogy szüksége lesz rá! :)

@inehsorab:
Köszi, megpróbálom! :)

hokuszpook 2009.10.02. 14:31:17

@ArtmüllerÁgnes: Hat Baros Heni igen mekteccett ennekem,de azert tudom am az etikettet,ugyhogy nyugton maradok!:-DD

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.02. 14:34:24

@hokuszpook:
Sejtettem, hogy Heni kéne! :))) Nem csoda, tényleg helyes lány. :)

inehsorab 2009.10.05. 08:53:16

@ArtmüllerÁgnes: @hokuszpook:
Hallo! Ha jól vettem észre, rólam folyik a diskurzus. Helyes lány? Köszi, már érdemes volt felkelni.
süti beállítások módosítása