Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Angel Sounds

2009.10.20. 08:03 :: ArtmüllerÁgnes

Vettük ugyebár ezt a jópofa kis szerkezetet, az Angel Sounds-ot, hogy meghallgathassuk vele gyermekünk szívverését, amikor csak akarjuk. Igen ám, de a dolog jóval több idegbajt okoz, mint kellemes élményt. Vagy meg sem találtuk vele a gyerek szívhangját, vagy ha mégis, sokkal lassabbnak tűnt, mint az elvárható. Túl voltunk már elemcseréken, különböző jótanácsokon, hogy hogyan és merről mérjem, de nem akart összejönni a várva-várt hang.

Tegnapra már egészen feldühített a szerkentyű, így segítséget kértem a védőnőmtől. Mondtam, hogy elviszem hozzá ezt a francot, nézzük meg az ő érzékenyebb műszerével, hogy minden oké-e a gyerek szívével, aztán tegyük ugyanoda az én műszeremet, és megmutatom neki, mi a bajom. Így tettünk. Mivel a gyerekei épp betegek, csak úgy tudott eljönni otthonról, hogy a férje már hazaért munkából, ezért este fél 7kor találkoztunk a rendelőben. Addigra már az én férjem is végzett a munkahelyén, ezért elkísért engem.

Mikor mondtam a védőnőnek, hogy olyan lassú szívhangja van, mintha a sajátomat hallanám, vidoran közölte velem, hogy minden bizonnyal megtaláltam a hasi aortámat, és tényleg a sajátomat hallgatom. Szóval ne aggódjak, mindjárt megkeressük a gyerekét is. :) A férjem ekkor már nagyon röhögött, mondtam is a védőnőnek, hogy jól nézze meg a palit, mert többet nem jövünk együtt, szerintem most látja először és utoljára. :)) 

Megkerestük a szívhangját a picurnak, szerencsére a védőnő szerkentyűje sokkal érzékenyebb, és csodásan bemutatta, hogy minden a legnagyobb rendben. Valójában én is így gondoltam, hisz vasárnap annyit ugrált a pocimban, hogy hihetetlen, így aztán reméltem, hogy minden rendben van vele, de azért mégis jobb így, hogy tudom is. :) A védőnőm megkért, hogy tegyem el jó mélyre ezt a csodás Angel Sounds-ot, mert ahány kismamája ilyet használ, mind többet idegeskedik a meg nem talált szívhangok miatt, mintha egyáltalán nem lenne ilyen készülék otthon. Azt mondta, hogy bár elvben nagyon jó móka ez, a tapasztalatok szerint több parát okoz, mint örömet. Megígértem neki. Cserébe ő felajánlotta, hogy akár minden héten elmehetek hozzá, megnézzük, hogy minden rendben van-e, de hagyjam az otthoni vizsgálatokat. Ha talán nem is minden héten, de kéthetente szerintem elsétálok hozzá, úgyis kell a friss levegő nekünk. :))

Az Angel Sounds-ot pedig addig tartom meg, míg felveszem a saját szívhangomat a gyereknek CD-re, ez ugyanis megnyugtatja őt a szülés utáni időszakban, mert olyan biztonsában érzi tőle magát a picur, mintha még odabent lenne. Utána azt hiszem, száműzöm a készüléket, hátha akad ügyesebb gazdi neki, aki nem a saját szívverését találja csak meg teste bármely pontján. :D

3 komment

Címkék: szívhang angel sounds

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga, (törölt) 2009.10.20. 08:28:27

:)

(Én ezt már írni akartam, hogy felejtsd el az a ketyerét. Lám, nálam okosabbak meg is mondták. :) )

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.20. 08:32:25

@Vinevra:
Jóvanna, tudtam, hogy igazad van. :)))

inehsorab 2009.10.20. 09:01:16

Teljesen megértelek, hogy szeretnéd a babád minden rezdülését figyelni. Én annak idején mindenképpen szert akartam tenni egy UH készülékre. Csak akkor tántorítottak el a gondolattól, mikor megmondták az árát.

Azért figyelj, mert a másik ilyen anyaidegesítő kütyü a babalégzésfigyelő lepedő. Volt olyan ismerősöm, ahol éjszakánként 2-3 alkalommal is visított a készülék, hogy nem lélegzik a gyerek. Tiszta idegek voltak. Egy hét után kivették a gyerek alól. Azóta már 8 éves kislány. Semmi baja.
süti beállítások módosítása