Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

A rossz hír

2009.11.06. 16:29 :: ArtmüllerÁgnes

Ma belefutottam valakibe, aki igencsak másként értelmezi azt a fogalmat, hogy "rossz hír".

Egy szerelő érkezett a már/még meglévő munkásaink mellé, és pár perc után nagyon éleslátóan észrevette, hogy gyereket várok. Örömmel újságolta, hogy az ő felesége is terhes, 4 hónapos, de sajnos tegnap rossz hírt kaptak. A lépcső tetején álltunk épp, amikor ezt mondta, és szorongva fordultam vissza felé, hogy úristen, vajon mi lehetett a rossz hír. Látva rajtam az érdeklődést, kibökte: "Lány lesz!"

- Ez a rossz hír? - kérdeztem értetlenkedve.
- Igen. Teljesen kiakadtam. A fiam is. Ilyen rossz hírt kapni... - sóhajtozott tovább. Ekkor még bírtam uralkodni magamon, de éreztem, hogy baj lesz. Mivel nem reagáltam ezek szerint megfelelően, emberünk tán azt gondolhatta, hogy nem érzem át a probléma súlyos mivoltát, mert folytatta: 
- Hazamentünk, és mondtam a fiamnak, hogy baj van, húgod lesz! Erre azt kérdezte, hogy az fiú vagy lány? Lány! Na, erre a gyerek is teljesen odavolt, ő is fiú testvért akart. Szóval rossz hír ez, nagyon rossz.

Itt szakadt el a cérnám. A tőlem telhető leghiggadtabb hangon elmeséltem neki, hogy mi a rossz hír. Hogy amikor az embernek a terhessége végén azt mondják, hogy nem él a gyereke, az rossz hír. AZ tényleg rossz hír. És tekintve, hogy én sajnos magam mögött tudhatok egy ilyen rossz hírt, kurvára nem tud megrázni, hogy neki nem fia lesz, hanem lánya, bocs. Aztán látva a döbbenetet az arcán témát váltottam, és elkezdtem arról beszélni vele, amiért tulajdonképpen jött. Nem akartam elmélyülni a témában, de nem bírtam megállni...

Így utólag sajnálom szerencsétlent, azt hiszem, alaposan leforráztam a dologgal. Mikor búcsúzott, nagyon zavarban volt, és azt mondta, nem is tudja, mit kívánjon. Mondtam, sebaj, én maguknak a legjobbakat kívánom. Akkor ő is nekem, mondta, és elment.

Olyan furcsák az emberek. Vajon miért tartják jópofaságnak arról sírni, hogy egy egészséges kislányt várnak erre a világra?

9 komment

Címkék: baba lányok fiúk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hokuszpook 2009.11.07. 03:01:21

Na ne ijeszgess,ne ijeszgess,Te jany,alig mertem elkezdeni olvasni!!!Megsugom Neked miert:Ostoba embereknel ez a ferfiassagukat hamisan bizonygato szokas!Es kizarolag holgyek elott szoktak bedobni,bar szerintem korona helyett szamarful kerul a kobakjuk fole!

Spagi 2009.11.07. 08:02:42

Köszönöm a bizalmat:) Becsszóra, ahogy eddig, ezután sem fogok visszaélni vele:))))))))

Végigolvastalak, azt már tudod, hogy nagyon örülök Nektek, azt is biztos, hogy tudod, mennyire várom már én is, hogy a kismacskád a karjaidban doromboljon.

Azt hiszem a továbbikban a néma olvasótáborhoz fogok tartozni, de figyelek ám:)

Vigyázzatok nagyon magatokra, egymásra, és írjatok sokat.

Puszi: Spagi

inehsorab 2009.11.07. 09:24:21

Ágnes kedves! Szívinfarktus közeli állapotba kerültem a címet nézve!!!
De örülök, hogy tovább tudtam olvasni.
Hülye ez az ember!!! Sosem értettem meg azokat, akik a születendő gyerek okozta örömöt a nemétől teszik függővé. Az ilyen emberek még biztosan nem éltek át rosszat életükben. De kívánom neki, hogy ez legyen a legrosszabb élménye!

Kinga, (törölt) 2009.11.07. 17:41:19

Örülnék, ha kevésbé hatásvadász címeket adnál... :)

gsaci 2009.11.07. 21:21:54

Azt hiszem a helyedben én is így reagáltam volna. :)
Nem furcsák, hanem hülyék az emberek. Annyi sok f*szságon képesek nyavalyogni (én is!), pedig verhetnék a seggüket a földhöz örömükben...

pazzo · http://pazzo.hu 2009.11.08. 08:27:12

Kegyed időutazáson vett részt?
Eléggé középkori (mint tudjuk az elég sötét volt) gondolkodású szerelőt fogott ki.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.08. 09:51:32

Mindenekelőtt elnézést kérek a címért, annyira felpaprikázott ez a fickó, hogy nem gondoltam végig, mit írok. Legközelebb majd jobban figyelek. :)

@hokuszpook: Bizony, az sokkal jobban illik az ilyen fejekre! :))

@Spagi: Örülök, hogy benéztél, és akár némán, akár hozzászólósan leszel jelen eztán, mindenképp örülök Neked! Puszi, drágám! :)

@inehsorab: Én sem értem őket, tényleg. Egy kis tündérlány akkora boldogság tud lenni! Pontosan olyan csodálatos, mint egy kisfiú. Elképzelni sem tudom, mi honol az ilyen emberek fejében... :S

@Vinevra: Jóvanna, elnézést! :)

@gsaci: Nincs olyan érzésed néha, hogy a dolgok felett való nyavalygástól érezzük magunkat felnőttnek? Akkor gondolkodtam el ezen, amikor egy 15 éves kislány magából kikelve puffogott nekem, hogy az élete elviselhetetlen, mert ki kell vinnie a tányért, miután odabent megvacsorázott. Néztem a kiscsajt, és láttam, hogy ez most tényleg nagyon felkavarja, és olyan ideges volt, mintha legalábbis a bank közölte volna vele, hogy viszik a házat és ő híd alá kerül... Ahogy ott idegeskedett, olyan felnőttnek látszott. Szerintem maradjunk gyerekek inkább! :)))

@pazzo: Igen, úgy tűnik... De ez a fickó legalább nem jön többet. Nem bánom. :-)

Magenta (törölt) 2009.11.26. 12:49:13

Szegény kislány, az is jó helyre születik. :(

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.26. 15:17:26

@Magenta:
Ki tudja, miért pont ezt a sorsot választotta magának a kis drága? Talán azért, hogy megtanítsa rá a kedves papát, milyen remek dolog lányos apukának lenni. :D
süti beállítások módosítása