Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Kapaszkodunk

2009.11.21. 12:03 :: ArtmüllerÁgnes

Ahogy nő a gyermekem, egyre jobban érezhető minden rebbenése. Elmúlt 24 hetes, ami annyit jelent, hogy kb. 30 cm magas, szóval már rendesen kitölti ideiglenes lakhelyét. Néha már kifejezetten feszegeti a falakat.

Tegnap elugrottunk az IKEA-ba vacsorázni, mert még mindig nincs konyhánk, így most igyekszünk minden étkezést megoldani házon kívül, amit csak lehet. Amikor behajtottunk az első körforgalomba, akkor éreztem először. Régi emlékeket ébresztett bennem a dolog, Ákos is pont így reagált a körforgalmakra. Kapaszkodott.

Mára ő is ezt csinálja, hihetetlenül édes, ahogy kitámaszt a kanyarban. Ákost a végefelé már el kellett kapnom, szabályosan fogtam a pocakomat a körforgalmakban, mert annyira utálta, mikor bedőltünk kicsit. Na, most elkezdődött a kapaszkodós korszak, azt hiszem, hamarosan már ezt a babucit is fognom kell, hogy nagyobb biztonságban érezze magát a kanyarokban.

Nagyon élvezem, ahogy érzem a mozgását. Még mindig nem olyan nagy, hogy fájdalmat okozzon, csak kellemesen, de jól kivehetően rugdalózik, integet, bokszol. Integet, igen. Azt hívom így, amikor az egyik kezecskéjét a hasfalamon húzogatja fel és le. Hihetetlen édes. :) A tegnapi kapaszkodós mutatvány után elkezdtem énekelni magamban egy Emil Rulez számot. Azóta egyfolytában ezt énekelgetem, és most a Ti fületekbe is beleteszem, tessék:

6 komment

Címkék: rulez kapszkodás édesbabám

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga, (törölt) 2009.11.21. 16:52:15

Köszönöm a zenés próbát. :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.21. 17:08:50

@Kingavevra:
Nagyon szívesen, legalább én is megtanultam, hogy itt hogy megy ez! :D

inehsorab 2009.11.21. 19:43:52

Ezt az érzést, amikor növekszik benned egy Élet, különböző módon jelzi, hogy Ő is itt van, sosem veheti el tőled senki. Ezt csak az tudja megérteni, aki már átérezte. Ez az az érzés (na persze van más is), amiért még bevállalnék egy gyereket. Én élveztem az összes pillanatát.

évi. 2009.11.23. 09:31:50

Biztos klassz érzés:)

kutyaütő 2009.11.23. 10:39:11

Na tessék, rákattantam. Most hallgatom harmadjára. :o)

Köszi.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.25. 10:57:19

@inehsorab: Tegnap mondjuk akkorát bokszolt belém, hogy csillagokat láttam, de még ennek ellenére is úgy gondolom, hogy tényleg remek érzés, és nagyon izgalmas dolog a terhesség! :))

@évi.: Egyelőre mindenképpen. Viszont a végén már elég horror, mikor látod a hasadt össze-vissza mocorogni, tőled teljesen függetlenül. :)))

@kutyaütő: Én nagyon szeretem Rulezéket, bár én most a Quimbyre kattantam rá teljesen. De ennek nyomán lehet, hogy visszakattanok kicsit ide... :))
süti beállítások módosítása