Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Fáj a köldököm

2009.12.30. 22:27 :: ArtmüllerÁgnes

Basszus, karácsony este óta fáj a köldököm. De nem ám úgy kicsit, hanem úgy, hogy fáj, ha hozzáérek, fáj, ha köhögök (vagy ha röhögök), szóval mindentől fáj.

Az aggaszt leginkább, hogy állandóan kérdezgetem a kisgyerekes anyukákat körülöttem, hogy ugye nekik is volt ilyen, de mindenki csak ingatja a fejét, hogy nem, nem igazán tudja, miről beszélek. A terheskönyvek szerint a köldököm hamarosan ellaposodik, majd esetleg kitüremkedik. Hát kérem, nekem már hónapok óta egy dudor a köldököm, az ellaposodás fázist észre se vettem, simán dudor lett a lukból és kész.

Ez viszont olyan probléma, amivel az ember azért még nem rohan orvoshoz, hogy hé, fáj a köldököm, mert szerintem körberöhögne bárki azzal, hogy fog neked még fájni babám más is, és sokkal jobban, ne legyél úgy oda. De azért mégis megnyugtató lenne tudni, hogy nem én vagyok az egyetlen kismama, akinek fáj a köldöke a 7. hónapban...

Lécci-lécci-lécci, ha valaki hallott már ilyet, és tudja, mitől van, legyen kedves megnyugtatni, jó? Különben várhatok vele január 15-ig, akkor látom legközelebb szeretve tisztelt orvosomat... Szóval? Valaki?

5 komment

Címkék: segítség fáj köldök

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2009.12.30. 22:43:12

Na kérem, itt vagyok, jelentkezem. Nekem fájt a köldököm nem is kicsit úgy 7. hónaptól. Hozzáérni sem lehetett, még a ruhák is bántották. Szóval együttérzés.

Nekem a doki annak idején azt mondta, hogy ez teljesen normális. Annyira megnyúlt a bőröm, hogy a köldökömnél lévő bőr, ami amúgy a legérzékenyebb és legvékonyabb, a nyúlással együtt még érzékenyebbé vált. De az enyém teljesen lapos volt.

Hallottam, láttam olyat, akinek kidudorodott, sőt majd kibökte a blúzát. Neki azt mondták köldöksérve van, ami a terhesség után vissza fog húzódni.

Hát, nem tudom, kielégítettem-e a kérdésedre várt választ. Nem aggódni! Finom krémmel kenegetni tessék jó vastagon!

inehsorab 2009.12.30. 22:44:09

Kenegetés az egész pocinak, derekadnak, mellesleg sem elengedhető!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.30. 22:53:23

Köszi a gyors választ! Persze már rákerestem a neten, mindjárt meg is találtam a legrosszabb verziót, nevezetesen, hogy köldöksérvem van... Az internet csodája: bármikor halálra rémisztheted magad... :S

Ja, és ma találtam illatos testápolót, így most fülig be vagyok már kenve! :))

inehsorab 2009.12.30. 22:55:45

@ArtmüllerÁgnes: Az fincsi lehet!

Tejszínhabot még nem próbáltad/tátok??? Hi-hi-hi...

Kinga, (törölt) 2010.01.01. 13:17:26

@ArtmüllerÁgnes: Valamiért gondoltam, hogy erre fogsz kilyukadni... :)
süti beállítások módosítása