Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Jóslatok

2010.01.01. 15:51 :: ArtmüllerÁgnes

Az a fajta ember vagyok, aki akkor hisz a jóslatoknak, ha valami pozitívumot ígérnek. Most nem tudom, mit gondoljak...

Az első terhességem alatt én szentül hittem, hogy a szülést kísérő fájdalmakat a hasamban fogom érezni, aztán sikerült úgy végigélnem egy vajúdást, hogy a hasam még csak kicsit sem fájt, ellenben a derekam majd' leszakadt a helyéről. Úgy éreztem, mintha a derekamnál egyszerűen szétszakadnék. Ugyanez a fájdalom volt végig a vajúdás alatt, aztán a szülés közben is, a hasam egyáltalán nem fájt. Később ezt elmeséltem a szülésznőmnek, és ő mondta, hogy bizony, mindenkinek másként van ez, van, akinek csak a hasa, csak a dereka, de van olyan is, akinek mindkettő fáj.

Így tehát megtanultam, hogy mi az az érzés, ami a méhösszehúzódásokkal jár, és mostanában már elő-előfordult, hogy az orgazmus kínzó fájdalomba csapott át, mert a méhösszehúzódástól a derekam pontosan azt az érzést produkálta, amit anno vajúdás közben éreztem. Az új év beköszöntével már éjfél után meglepett ez a fájdalom, minden előzetes történés nélkül, és a mai nap során már többször is, néha kifejezetten erősen. Nem rendszeres ez a fájdalom, csak olyan "jövök, ledöntelek a lábadról, aztán mehetsz a dolgodra"-szerű.

Lehetnek ezek elvileg jóslófájások is, de szerintem a 30. héten ez még kicsit korai, ha nem tévedek. Bevallom, nem emlékszem, hogy Ákossal hogyan volt, mikor kezdődött, mert akkor még nem tudtam, mit kéne figyelnem. Most órákig feküdtem, de nem sok változás történt, hol semmi, hol meg elkaszál az érzés... Lehet, hogy csak arra figyelmeztet ez a kis kóbor fájdalom, hogy ideje végre elkezdeni a babaszobával való foglalkozást? Jaj, körül is nézek gyorsan, mik a teendők! :)

10 komment

Címkék: babaszoba jóslófájás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.01. 17:23:19

@Kingaa:
A szobaajtóig jutottam, mert a férjem visszaparancsolt az ágyba pihenni. Azt hiszem, szegényre sikerült ráhoznom a frászt ezzel a fájással... Most aztán szobafogságot kaptam, még a géptől is elkerget, ha meglátja, hogy ideosontam... Pedig valakinek meg kell csinálni a babaszobát is... :) (Majd ha nem látja, újra odaóvatoskodom magam... :D)

Kinga, (törölt) 2010.01.01. 19:52:05

@ArtmüllerÁgnes: Megértem és igaza van. Ezért tettem a három pontot a lehet után. Ezek a fájások ilyen korán azt mutatják, hogy a kismama "túl aktív" az állapotához képest. Legalábbis tapasztalataim- pontosabban megfigyeléseim- szerint. :)

Magenta (törölt) 2010.01.01. 21:01:41

Igaza van a férjednek. A tested ilyenkor "megállj!"-t jelez, nem érdemes játszani vele.

(persze csak ha elfogadod egy három terhességet végigcsinált nőci véleményét :D, de kérdezd meg Pétert is)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.01. 21:58:51

@Kingaa: Túl aktív... de hiszen annyi dolgom lenne! :)

@Magenta: Jóvanna, látom, mindenki a kedvenc testőröm pártján van, akkor nyugton maradok! Azért néha írhatok még bejegyzést, vagy már az is túl megerőltető egy kismamának? :)

inehsorab 2010.01.02. 17:32:35

@ArtmüllerÁgnes:
Én is csatlakozom a testőröd pártján állókhoz.

Nincs otthon véletlenül magnézium pezsgőtablettád vagy egyéb magnéziumos készítmény? Az jót tenne. (Egy nagyon kedves doki ismerősöm azt mesélte, mikor én vártam Krisztiánt és ilyesmi előfájásaim voltak, meg keményedett a pocakom, hogy régen ilyenkor ittak a kismamák egy pohárka konyakot. Kipróbáltam. Tudtak valamit az öregjeink, tényleg.)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.02. 23:02:37

@inehsorab:
Napi 2-4 magnézium-kálcium tablettát szedek, szerintem nem az hiányzik. Viszont a konyak elborzaszt, nagyon utálom! Nem lehetne mondjuk egy Cuba Libre koktél? :)))

inehsorab 2010.01.03. 10:52:20

@ArtmüllerÁgnes:
Akkor tényleg nem a magnéziumhiány okozza a problémát.
(konyak csak zárójeles volt, valahogy gondoltam, hogy nem a kedvenceid közé tartozik)

Legyen Cuba Libre! Egészségedre!

Magenta (törölt) 2010.01.05. 08:52:38

@ArtmüllerÁgnes: Nem kioktatni akartalak. :) Az nem is igazán kivitelezhető, hogy egész nap ülj a kanapén, mint Peggy Bundy.
süti beállítások módosítása