Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Zsákbamacska

2010.01.14. 10:44 :: ArtmüllerÁgnes

Még mindig mosok. Hihetetlen sok cucca van a kisasszonynak, mert bármilyen sok ruhácska, pelenka, takaró, hálózsák, fürdőlepedő, kissapka került is kimosásra, még mindig van bőven.

Tegnap épp a pelusokat mostam át újra (azoknak úgyis jót tesz a sok mosás, frissen még elég kemények, aztán megadják magukat, és puha rongyok lesznek :D), de került bele még más fehér holmi is. Jelesül egy hálózsák, ami tényleg zsák alakú, és kifejezetten pici babáknak való. Van egy csomó hálózsákunk, de ez egészen bizonyosan a legkisebb méret.

Ahányszor ránézek erre az édes darabra, annyiszor tör ki belőlem a röhögés. Tudniillik mindig az jár a fejemben, hogy ha ezt a kismacskát majd beledugom, akkor igazi zsákbamacskát csinálok belőle. :)))

 

7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2010.01.14. 12:22:44

Aranyos. Elképzellek, ahogy rakosgatod a ruhácskákat és mosolyogsz. Nekem is mosolyra áll a szám.

szuzsi 2010.01.14. 13:30:42

Végre regisztráltam :))
Nincs is annál viccesebb, amikor annyira apró zoknik száradnak a szárítón, hogy gyakorlatilag nem lehet kiteregetni...:) imádtam ezt, nagy pocakkal rakosgatni a ruhákat, mindenhol öblítőillat...

Magenta (törölt) 2010.01.14. 15:13:54

:)))))))))

Mai napig imádom mosni a pici lány holmijait.

De - bár lehet, hogy ez perverzitás már? - ugyanúgy imádom a fiam összeizzadt kosárcuccát, meg a nagylány pólóit. Csak másért.
Meg persze azok már nem olyan kis "cuki" méretek. :D

Egyébként én rühellek vasalni, de a textllpelenkáknak kimondottan jót tesz.

szuzsi 2010.01.14. 15:21:32

@Magenta: Nekem is a vasalás a nagy mumus, főleg, ha fidres-fodros kislányruhákról van szó, de a textilpelust legalább könnyű...:)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.15. 09:33:07

@inehsorab: Akkor mosolyogjunk együtt! :DD

@szuzsi: Üdv a klubban! :) Ugye, milyen mókásak ezek a kis göncök? És az öblítőillat... hmmm. Amilyen illatfüggő vagyok, majdnem minden darabot megszagolok, csak hogy élvezkedhessek teregetés közben. :D

@Magenta: Aki a gyerekeit imádja, az imádja a "körítést" is. :D Vasalni én is utálok, de olyan jók ezek a gyerekcuccok, mert tök normálisan száradnak. Tudom, sokan mondják, hogy a fertőtlenítés miatt kell vasalni a gyerekruhákat, de nem műteni akarom azt a kölköt majd, csak felöltöztetni. Határozottan azt tapasztaltam, hogy minél sterilebb környezetben neveltek egy gyereket, az annál betegesebb, gyengébb lett.

inehsorab 2010.01.15. 09:41:40

@ArtmüllerÁgnes: Köszi.

Igazad van, a steril környezet nem a legmegfelelőbb a gyereknek, mert amint nem steril környezetbe kerül, benyel valamit. És ugye nagyon kevés steril hely van. Na, azért nem célszerű a 2-3 hetes kisbabát a bevásárlóközpontba vinni (mert láttam már olyan, hogy kijöttek a kórházból a picibabával és útközben megejtették a nagybevásárlást).

A mi gyerekorvosunk még a cumik állandó kifőzését sem tartotta jónak.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.15. 09:56:30

@inehsorab: Ezt az utolsó mondatot örömmel olvastam, mert én is túlzásnak érzem. Pláne, hogy a legtöbb sokgyerekes szülő egyetért abban, hogy ez a luxus csak az első gyereknek járt, a többinél már nem volt idő ilyesmikre, és azok is teljesen egészségesen nőttek fel.

Egyik kedvenc terheskönyvem a Barátnőim a terhességről (ezt már sokszor írtam). Meddőséggel kezelték a csajt, aztán egyszer csak terhes lett. Aztán újra meg újra. Most négygyerekes anyuka. Ő is meséli a könyvben, hogy az első gyereknél még sterilizálták a cumit, ha kiesett a gyerek szájából. A másodiknál már csak forró víz alá tartották és kész. A harmadiknál lenyalta a gyerek cumiját ő, és visszadugta a szájába. A negyedikre már olyan kevés idő jutott, hogy szerencsétlennek magának kellett a kutya szájából megszerezni a cumit, és a sajátjába visszatenni. :))) Oké, ez nyilván túlzás, de szerintem jól érzékelteti, hogy lesz az ember egyre lazább a nagy fertőtlenítési láz ügyében. :)
süti beállítások módosítása