Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

A mozgás

2010.01.21. 12:13 :: ArtmüllerÁgnes

Kedden reggel már megint megijesztett ez a kis boszorka, mert előző este akkora bulit csapott odabent, hogy másnap úgy döntött, pihenget egy jót. És képzeljétek, egészen fegyelmezett tudtam maradni, míg odaértem a védőnőhöz (9:30), igaz, akkor azzal nyitottam, hogy "hol a szívhangmérőd?". :) 

Ez volt az utolsó terhesgondozásom, ezután már csak a kórház lesz. Többen sajnálnak engem azért, hogy bemegyek a kórházba, de bevallom, nekem ez nem jelent problémát. Biatorbágyról napi kétszer bebumlizni a Szent Imrébe sokkal nehezebben megoldható feladat, mint becuccolni oda, és "kéznél lenni". :) Arról nem is beszélve, hogy itthon sem vagyok már épp virgonc, vidám hangulatban, nyűgös vagyok tőle, hogy nem tudok hogyan ülni-állni-feküdni, minden kényelmetlen, minden nehézkes. Most akkor nem mindegy, hogy hol nyüglődöm? Ott legalább bárhogy alakulnak is a dolgok, azonnali segítségre számíthatok. Én legalábbis számítok... :) (Léccci ne mondjatok elrettentő példákat, hogy x.y. hiába volt kórházban, mégsem... oké? :D)

Lili a keddi ijesztés után megint rákapcsolt, és szórakoztató üzemmódra állította magát. Nemrég egy kommentben írta AnRea, hogy milyen furcsa, hogy én tudom, mikor merre vannak bennem a gyerekem alkatrészei. Nos, nem nagy mutatvány ám! Lili úgy tudja kitenni magát a hasfalamon, hogy szabályosan látom, mijét dugja épp kifelé. Egyik este mondtam a férjemnek, hogy hozzon már ide pár gyereksapkát, mert most meg tudnám próbálni, melyik illik a gyerek fejére, ugyanis úgy kidugta a kis kobakját, hogy simán lehetett volna méretet venni róla... :) Nem állítom, hogy az ilyen mutatványok fájdalommentesek lennének, de roppant aranyosak. :)))

A minap viszont hallottam egy esetet a másik végletről, azóta sem térek magamhoz a döbbenetből. Egy nőt azzal vittek be a kórházba, hogy "nem mozognak a belei", és fáj a hasa. Mint kiderült, a beleivel nem volt semmi gond, egyszerűen már két napja szült. És nem vette észre, mert állítása szerint fogalma sem volt róla, hogy terhes. A 3200g-os gyermeke feje már látszott a hüvelyében, neki pedig sejtelme sem volt róla, hogy mi történik benne. Szegény babácska elakadt, és mivel nem kapott segítséget, meghalt odabent, fél úton a világ felé. Nagyon elszomorított ez a dolog.

Egyrészt akárki akármit mond, én nem értem, egyszerűen nem értem, hogy lehet nem észrevenni, hogy a gyerek odabent mozog. Mert olyan kisbaba egyszerűen nincs, aki nem mozog, és 9 hónapon át semmi jelét nem adja annak, hogy ő odabent épp a születésre készül. Másrészt aki szült már, azért tudja, milyen durva, feszítő érzés, amikor a babuci feje elindul kifelé. Komolyan nem is értem, hogy hogyan bírta a nő ezt a fájdalmat két napig! Az eset még az idősebb orvosokat is megdöbbentette a kórházban. Olyat már többen láttak, hogy "nem vette észre, hogy terhes", de olyat még senki, hogy nem vette észre, hogy két napja szül... :-S Mázlija volt, hogy nem halt meg ő is vérmérgezésben.

Lili babám viszont szerencsére jól van, és nagyon figyelemreméltó kis személyiség már most. Mindent elkövet, hogy állandóan figyeljünk rá, és így is teszünk. Még akkor is, amikor fájdalmat okoz a mozgásával, mindig hálásan megsimogatom a pocimat, mert elönt a boldogság, hogy itt van, itt van velem ez a drága. Istenem, de nagyon szeretem! :))

10 komment

Címkék: furcsaságok mozgás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi. 2010.01.21. 13:01:30

Boldog Névnapot Ágnes!!!:)
Végre ideértem:)))

inehsorab 2010.01.21. 13:06:41

A kórházban tényleg jó helyen leszel, hisz a dokid is a közeledben lesz és biztos mindent meg fognak tenni az érdeketekben.

A történet a 2 napja szülő asszonyról nagyon hihetetlen, tényleg. Sajnos, vannak ilyen emberek, akik ennyire nem figyelnek, nem éreznek, aztán halva szülnek, kidobják a gyereket, ...

Simi Lilinek.

szuzsi 2010.01.21. 13:22:12

Még egyszer, itt is boldog névnapot!!!! :)

És persze sok puszi Lili baba kitüremkedő fejecskéjére :) Ez nagyon vicces lehetett, hogy már odabent felpróbálhatja a sapiját, az enyémek azért nem voltak ennyire virgoncak...Viszont helyette a kisfiam 9 hónapon keresztül úgy nyomott odalent, hogy a napi 15-20 pisilés megvolt, ebből a legtöbb éjszaka.
De nemsokára vége a kényelmetlenségnek és lehet babusgatni Licsit :D

Magenta (törölt) 2010.01.21. 13:23:51

Szentimentális liba vagyok, de az utolsó mondatoktól megmelegedett a szívem, be is mentem az alvó bogyóhoz megcsodálni. :D

Hiányozni fogsz, amíg kórházban leszel. :(

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.21. 14:05:48

@évi.: Köszönöm szépen! :)

@inehsorab: Rettenetes az a történet, de sajnos igaz. Attól az orvostól tudom, akinél történt. :S A simit átadom, boldog lesz a kisasszony! :))

@szuzsi: Köszi, kedves! A kényelmetlenségek végét én is várom már, legfőképpen azért, hogy végre a karjaimban tarthassam ezt a kis maszatot! :)

@Magenta: Nekem is hiányoztok majd, de utána majd megkapjátok a magatokét, ne aggódj! Kerüljek csak újra netközelbe, lesz itt Lili-híradó! :)))

AnRea 2010.01.21. 16:55:14

Boldog névnapot Ágnes!
(anyukám is Ágnes)

Hú, ez a két napja szülő nő nagyon durva. Szerintem vagy totál részeg volt, vagy drogos. Kizárt dolognak tartom, hogy normál állapotban nem érzett volna semmit.

Az én gyerekeim is rugdostak, csak valószínűleg rajtam vastagabb volt a háj, és ezért nem volt annyira látványos kívülről a benti buli:))

andibogar 2010.01.22. 13:56:23

Boldog névnapot kívánok drága :) Hú,de izgi, nemsokára már itt is lesz Lili baba :O

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.22. 16:56:36

@AnRea: Köszönöm, és anyukádat is Isten éltesse! :)
Téged ismerve a "vastagabb háj" vicces szófordulat... :D

@andibogar: Köszi, megvolt! :) És bizony, már csak max. 5 hét... ha addig nem jön magától, császári születésnapja lesz. :)

AnRea 2010.01.23. 08:08:12

@ArtmüllerÁgnes: Vicces, vicces, de miután több mint 40 kilót híztam (45-ről indulva jóval 80 fölé mentem), elhiheted, hogy nem alaptalan :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.24. 11:24:53

@AnRea: Elhiszem, csak nagggyon nehéz elképzelni a dolgot... :))
süti beállítások módosítása