Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Önbarnulás

2010.01.22. 17:06 :: ArtmüllerÁgnes

Azt hallottam a tévében, hogy sokan azzal rontják el az önbarnító hatékonyságát, hogy nem radírozzák le a bőrüket rendesen a használat előtt, és ettől foltosak meg csíkosak lesznek. Azon röhögtem magamban, hogy akkor nekem kéne venni önbarnítót, mert aki nálam leradírozottabb, az már nem is látszik, hisz én naponta kétszer esek magamnak (legalább) a dörzsikesztyűimmel... :)))

Amúgy tudom, hogy vannak, akik imádják, ha fehér a bőrük, és nyáron is óvják nagyon, nehogy lebarnuljanak, de én jobban szeretem magam barnán. Már csak azért is, mert úgy senki nem kérdezi meg tőlem, hogy "te jó ég, milyen sápadt vagy! csak nem lettél beteg?". Szeretem, ha napbarnított színem van, és volt már olyan önbarnítóm, amivel ezt sikerült is elérnem, csak pechemre nem emlékszem, hogy milyen márka volt az. Mert hogy minden hülyeséget kipróbálok én is, aztán csak arra emlékszem, hogy volt közte jó... :) 

Egyetlen dolog miatt nem merek most nekiállni kenegetni magam önbarnítóval, ez pedig a szenvedélyes dörzsikesztyű-használatom. Mert az oké, hogy előtte le kell radírozni a bőrt, de gondolom, azért utána nem tanácsos állandóan koptatni. Márpedig én nem élhetek dörzsikesztyű nélkül, amíg babát várok. Ez az egyetlen szenvedély maradt nekem itt az utolsó időszakra, ebből nem engedek. Inkább maradok ilyen porcelánegér, és várom a tavaszi napsugarakat, amiket majd együtt élvezhetek a teraszon a kislányommal... De szép is lesz az! :D

2 komment

Címkék: nap radír önbarnulás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2010.01.22. 18:44:13

Az önbarnító felvitele tényleg radírozás után javallott. De te most élvezkedj a kesztyűiddel, amik azért később is jók lesznek, biztosan.

A tavaszi napsütésnek párja nincs. Észre sem fogod venni, hogy a babakocsizás és teraszon üldögélés közben milyen hamar napbarnított leszel. (Tőlem sokszor kérdezték, mikor van időm szoliba menni, hogy ennyire barna vagyok. Én meg csak mosolyogtam, hogy ez a babázós szoli, csak természetes fény.)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.24. 11:25:51

@inehsorab:
Most élvezem a kesztyűimet, aztán majd a tavaszt - remélem. Próbálok mindig annak örülni, ami épp van. :)
süti beállítások módosítása