Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Hopsz

2009.09.04. 10:59 :: ArtmüllerÁgnes

Felhívtam azt a magánlabort, ahová Ákossal is jártam, mert el kell végezni az első vérvizsgálatot. Kissé szíven ütöttek az új információk...

A terhesség alatt 4 vérvételen voltam legutóbb, a magánlaborban ez összesen 10.000 forint körüli összeg volt. Persze lehetne háziorvossal is intéztetni a dolgot, de az nekem elég macerás, mert a háziorvosom a keresztanyukám, aki messze van tőlem helyileg, egyszerűbb volt legutóbb is a magánlaborban intézni az ügyet. Meg aztán tényleg nem volt egy hatalmas összeg, ráadásul nagyon profik, három percnél többet én ott még nem vártam, megyek, és már intézik is a dolgot, aztán mire hazaérek, már itthon várnak az eredmények e-mailen.

Fel is hívtam ma reggel a labort, hogy akkor mennék. A hölgy nagyon kedves volt, ahogy mindig, adott időpontot, figyelmeztetett, hogy vigyek vizeletmintát, és mint egy mellékesen elmondta, hogy mivel vércsoport meghatározás, szifilisz szűrés, és Isten tudja csak, mi van még az első vérvételben benne, az első alkalom 11.350Ft lesz. A lélegzetem is elakadt. Hogy mennyi? Bizony, 11.350Ft, mert mostanra már többféle szűrést kell elvégezniük.

Kérdem tőle, hogy ez hogy lehet, hisz legutóbb nem így volt még. Erre kedvesen azt mondja: ó, igen, az már régen lehetett. 2007-ben volt érvényes az, amire én emlékszem. Nos igen, 2007-ben volt az első ilyen vérvételem. De tényleg olyan rettenetes régen volt az, hogy az akkor 5.000Ft-os vizsgálat most 11.350Ft? Ha ilyen áremelés volt, akkor a korábbi 10 rugó helyett most a négy vérvételre vajon mennyit fizetek? 25 ezret?

Ja, és akkor még nem is beszéltem a plusz Down-szűrés anyagi vonzatáról, ami kedvezményesen 15.000Ft... Meg az alkalmankénti 7.000Ft az ultrahangért... Meg a szintén 7.000Ft-os vizsgálatok... A szülésért "járó" honor még jön majd erre az egészre... Nos igen, azt hiszem, nem túlzás, ha gyermekemet egyszerűen "drágámnak" szólítom eztán... :))

11 komment

Címkék: baba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini Fox 2009.09.04. 13:59:47

Igazán ez a legkevesebb, amit az egészségügy talpra állításáért meg lehet tenni :) A válság kérem mindenhol válság.
Ez intő jel, hogy ajánlatos lenne most leglább hármas- vagy négyes ikreket szülni, egy költség alatt letudni az öcsikéket, hugicákat :)
Viccet félre, megdöbbentő....

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.04. 15:10:45

@Gemini Fox:
Menet közben már nem lehet szaporítani a magzatot, Te! :)))
Esetleg majd a következőnél lesz sansz, hogy ikrekre gyúrjunk! :D

(A duplázást és a duplázás bejelentését kivettem a kommentek közül.)

pazzo · http://pazzo.hu 2009.09.04. 20:56:32

Ezen nem csodálkozom. Anno (már több mint 2 éve, hogy repül az idő), a Down-szűréssel összekötött 3D ultrahang volt egy magánklinikán 40.000 forint.
Gondolom, ez ma már 50.000-be is belekerülhet. Áfa, árak növekedése...
De ilyesmire nem sajnálja a pénzt az ember.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.04. 22:32:11

@pazzo:
Lehet, hogy cinikus dög vagyok, de szerintem jórészt éppen azért kerül ennyibe egy-egy szűrés, mert az ilyesmire nem sajnálja az ember a pénzt...

Még mikor Ákossal voltam terhes, épp a magánrendelésen várakoztunk már órák óta, és figyeltük, ahogy távoznak a kismamák. Fizetéskor mindenkivel közölte az asszisztens hölgy, hogy pár ezressel felmentek az árak, és komoly arccal magyarázta, hogy egyszerűen muszáj árat emelni. A férjem felröhögött, hogy "miért, a jacht még nincs meg?". De most komolyan! Egy magánrendelésen megfordul legalább 20 nő, átlagosan minimum 10 rugót kifizetnek. Ezek közül számlát csak páran kérnek, a többség nem. Valahogy nem tudok aggódni értük, hogy ki tudják-e fizetni a rezsit... :)

hokuszpook 2009.09.06. 02:25:18

Agika draga,nekem miert nem jon imelben meg,ha irsz ide?:-((Vagy mia csudat csinaljak,hogy ez igy legyen?Ha lehet egyaltalan!Nadehat csak lehet vhogy!!!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.06. 12:40:59

@hokuszpook:
Szia Kedves! E-mail szerintem itt nincs, de van RSS. Ha nem ismered még, hogy az hogyan működik, megírom emilben, jó? :)

hokuszpook 2009.09.06. 18:31:41

@ArtmüllerÁgnes: Kattogtattam addig,mig ra nem jottem!De azert koszonom!:-))Nezz csak ram itt a kepen,meg a kezem is begorcsolt,es ugy maradt!:-))

kutyaütő 2009.09.06. 19:46:45

Szia Ági, meséljek?...

Két fajta embernek fizettünk, aki az asszonyhoz nyúlt:
boldognak, meg boldogtalannak... :o)))))

És volt, akinek előre. És nem bántuk meg.

D

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.06. 20:41:13

@hokuszpook:
De remélem, azért megérte a sok görcsölés... :))

@kutyaütő:
Hja kérem, ha valaki úr... ;-))))
(Amúgy szerencséd, hogy privát levélben elnézést kértél az Ágiért, mert a hormonok játéka kihozza belőlem a hárpiát, és könnyen harapok át torkokat ilyesmiért... :D)

inehsorab 2009.09.07. 08:49:50

Bizony, a kis "drágák" várása és fogadása nagyon sokba kerül, és igazad van, hogy arra mennek, rá, hogy ebben a helyzetben úgysem sajnálod rá a pénzt. Lásd például a babaholmik irreálisan magas árát!
Még jó, hogy vannak ismerősök, akiktől lehet örökölni néhány szép holmit.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.07. 15:58:07

@inehsorab:
Az öröklés szempontjából jobban tenné másodszülöttem, ha fiú lenne, mert a bátyuskájától rengeteg fiús cucca van. Ha lány lesz, akkor meg nagyon vagány, fiús kislány lesz... :D
süti beállítások módosítása