Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Szagok

2009.09.10. 15:24 :: ArtmüllerÁgnes

Talán ezt bírom a legnehezebben... a szagokat. Lassan már illatokat sem érzek, mindennek szaga van. Minden túl sok, túl erős, túl gyomorforgató. Egyszerűen elviselhetetlen.

A lakásnak, a fürdőszobának, az ágynak, a városnak, az ételeknek, az állatoknak... mindennek szaga van, amit utálok. Egyik pillanatban még jól vagyok, aztán kinyitom a hűtőt, és megérzem valami finomság illatát odabent, és már a mosogató felett öklendezek. Sétálni megyek, veszek egy mély levegőt, de hirtelen megérzek valami fura macskaszagot, és már bokákolok tőle. A kedvenc tusfürdőm illata, a gondosan, illat szerint választott deo, a máskor olyannyira kedvelt öblítőm most büdös. Utálatos. Utálom is. Ahogy mindent.

Nagyon megterhel ez a dolog. Sokat bosszankodtam az allergiás szezon, aztán a megfázás miatt, de annak is volt valami előnye: nem éreztem szagokat, mert nem kaptam az orromon levegőt. Most néha már sikerül. És nem szeretem, amit érzek. Másokkal is előfordul vajon, hogy ilyen nyűgösek lesznek várandósan? Vagy csak én vagyok ilyen szörnyű? :S

9 komment

Címkék: várandósság szagok forog a gyomrom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini Fox 2009.09.10. 20:47:10

Az biztos, hogy áldott állapotban kb. egy vadászkutya érzékenységével lehet szaglászni, és ez persze, hogy lehet zavaró. Ez annyira változó egyénenként, hogy nem lehet általánosítani. Én annó mindkét esetben pontosan a 6. héten egyszer voltam rosszul, onnantól kezdve semmi bajom nem volt. Talán idővel enyhülnek ezek a kellemetlenségek :)))

hokuszpook 2009.09.10. 20:50:45

Huu,hat az ilyen dolgok miatt nem lennek sose no!:-))
Agikam,nem kell megkoszonni egyutterzo soraimat!:-DD

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.11. 08:10:36

@Gemini Fox:
A furcsa az, hogy nagyjából ilyentájt lett vége a hányós időszaknak Ákossal, ezzel a picivel meg most kezdődik. De vajon meddig tart? :-S

@hokuszpook:
Lüke. :)))

gsaci 2009.09.11. 14:17:03

Én is így voltam vele!
Megutáltam a Vichy striás krémemet, és a parfümöm illatát is. Azóta sem szeretem őket.
Illatmentes cuccokat szereztem be, és azok jók lesznek a szoptatás idejére is, mer' állítólag a kölöknek csak a zanyja szaga kell. ;)))
Fel a fejjel!
Jó ez így! És természetes! :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.11. 14:20:28

@gsaci:
Áldjon meg az ég, drágám! Köszönöm! Mindig örülök, ha kiderül, hogy nem egyéni hiszti ez (ahogy a drága férjem hiszi), hanem igenis van ilyen. :))

(Anyósom közölte velem az első terhességem után, hogy terhességi kívánósság márpedig nem létezik - mert neki nem volt! Na, a pasik is kb. így hiszik el, hogy a nő nem hisztizik, hanem tényleg szarul van...)

Gemini Fox 2009.09.11. 19:29:02

Mi az, hogy nincs kívánósság? A lányom velem kilószámra etette a méregerős lecsót, amit sem előtte, sem utána nem tudtam, tudok megenni :)))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.09.12. 08:33:47

@Gemini Fox:
Igen, én is próbáltam azzal érvelni, hogy rajta kívül nők milliói tapasztalják az ellenkezőjét, de ez neki nem érv. :) Másként látja a világot teljesen, mint én, de mondjuk ez nem biztos, hogy baj.

Én most a fetával töltött csípős paprikára vagyok rákattanva, mert annak legalább érzem az ízét... :D

Kinga, (törölt) 2009.09.17. 11:16:15

Én még várandós sem vagyok mégis hiperérzékenyen reagálok illatokra, szagokra. :) Ne tessék hisztizni, már csak néhány hónap, míg nekem egy egész élet! (Drámai, mély sóhaj) :))
süti beállítások módosítása