Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Félidő

2009.10.21. 12:19 :: ArtmüllerÁgnes

Na kérem, ezt is megértük, itt a félidő végre! A játék állása eddig döntetlen: vagy fiú lesz, vagy lány, vagy minden rendben lesz, vagy nem. A fene se tud még semmit, hisz még csak a fele telt el. De én mégis inkább úgy érzem, hogy MÁR eltelt a fele! :) 

Szerettem volna Nektek megmutatni, milyen nagy már a pocakom, de még mindig nem készült rólam egyetlen várandós kép sem, így nem tudom bemutatni. Szerintem hatalmas. Szemtanúk szerint is. :) A vicces mégis az, hogy 20 hetes terhes vagyok, és eddig megúsztam 2 (igen, kettő) kiló plusszal. Jó, nem mondom, előtte voltak azért tartalékok, hisz nem a versenysúlyomnál estem teherbe, de akkor is nagyon büszke vagyok magamra, hogy az első majd' 5 hónapot nem azzal indítottam, hogy felkaptam magamra tizen-huszonsok kilót.

Pedig nem fogyókúrázom, és a pocim rá a bizonyíték, hogy a gyerek bizony növésben van. De azért azt hozzá kell tennem, hogy a szakkönyvek szerint most mindössze 300g-ot nyom az én kb. 25 centis gyerekem, tehát a két kilóból még az őt körbe vevő alkatrészekre is jut valami ebből. Nem tudom biztosan, hogy a megnövekedett cicik, a magzatvíz, a méhlepény, a megnövekedett vérmennyiség pontosan mennyit tesznek ki, de remélem, hogy úgy 1,7 kilót legalább! Mert akkor én tulajdonképp nem is híztam még semmit, és mind a két kilót a kölökre foghatom! :D

Nem állítom, hogy nagyon cidrizek azon, hogy mekkora leszek a terhesség végére, Ákossal 16 kilót híztam, és az három hónap alatt le is ment szülés után, szinte magától. A férjem mindig azt mondja, azzal nem törődik, hogy hány kiló vagyok terhesen, egyek, amennyit akarok, amennyit jónak érzek. Őt az érdekli, hogy a gyerekeink megszülése után visszakapja-e a feleségét valami olyasminek, amilyennek elvette. Hát... izé... majd nagyon igyekszem. :))) De úgy döntöttem, hogy ezzel a problémakörrel ráérek majd akkor foglalkozni, ha ott tartok. Most még csak növögetünk, szép nagyra, ahogy kell. A többi ráér. :)

4 komment

Címkék: súly félidő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2009.10.21. 12:38:33

Növögessetek csak! Egészségesen és nagy nyugalomban. Apa meg olyan büszke lesz Rátok, hogy észre sem fogja venni a pár kiló többletet.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.10.21. 13:57:01

@inehsorab:
...amit természetesen majd ledolgozunk rólam, ha már újra csakazenyém lesz a testem. :) Nem akarok eleve arra készülni, hogy nem fog menni. Mennie kell, mert olyan csinos lány voltam én valaha! Elő kell ásnom majd azt a régi Ágnest, már csak saját magam miatt is. Szóval ha itt lesz az ideje, kezdtem az ásatásokat! :D

Kipy 2009.10.21. 20:57:21

@ArtmüllerÁgnes: Most csak a most a fontos, és utána úgyis kivirulsz a régi formádban, meglátod!
süti beállítások módosítása