Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Visszakaptam

2009.11.09. 11:57 :: ArtmüllerÁgnes

A minap többen megrovásban részesítettek "A rossz hír" című bejegyzés miatt, hogy a frászt hoztam kedvenc olvasótáboromra. Nos, most a gyerek hozta rám a frászt, nem is kicsit.

Általában úgy ébredünk, hogy én felébredek, őgyermeksége pedig pár perccel utánam ugrándozni kezd, mintegy köszönésképpen. Addig ficánkol, míg nem kap enni, utána délelőtt pihenget. Ma reggel azonban nem kezdett el ugrálni, gondoltam, kicsit tovább pihen. Megreggeliztem, de még mindig semmi jel. Csokit ettem, semmi. Cukros tea, semmi. Közben megérzekett anyósom, aki segít kivakarni a koszból az emeletet a melósok után, mondtam neki, hogy én bizony most magára hagyom, ne haragudjon, de nekem most muszáj elmennem itthonról.

A védőnőmhöz rohantam (előtte azért felhívtam telefonon, hogy jöhetek-e), feltétlenül hallanom kellett a baba szívhangját. A házi szerkentyűvel már nem is próbálkoztam, mert úgy voltam vele, hogy ha megint bénázok, és nem találom meg, megőrülök az idegtől. Egész úton imádkoztam, itthon feltettem a "szerencse-nyakláncomat", minden mágiát bevetettem, amit csak tudtam hirtelen. Ennek ellenére mire a rendelőig elértem, már totál pánikban voltam. Szerencsére csak pár percet kellett várnom, de már a könnyekkel küzdve mentem be a szívhangvizsgálatra. A védőnőm egy tüneményes csaj, nagyon szeretem, végig nyugtatott, hogy figyeljek csak, mindjárt bebizonyítja, hogy nem lesz semmi gond.

Elsőre megtalálta a szívhangot, ami szabályosan vert, úgy, ahogy kellett. Én meg bőgtem, mint a záporeső, szerencsére örömömben. Nagyon megijedtem, és a pániktól már mindenféle hülyeséget is beképzeltem, hogy mekkora baj van. Hirtelen lepergett előttem egy élet - nélküle. És nagyon fájt. Mert úgy éreztem, hogy ha most is baj lenne, én nem bírnám újra megpróbálni... Percek alatt sikerült magam olyan fájdalmas terepre vinni, amibe majd' belehaltam, pedig még nem is tudtam, hogy tényleg baj van-e.

Mikor meghallottam, hogy ver a pici szivecskéje, csak azt mondogattam, hogy "köszönöm, köszönöm". Rettegtem, hogy elveszítem őt is. Mert persze mindenki azzal vigasztal, hogy most nem lesz semmi baj, és én is ebben reménykedem, de az ilyen gyilkos pillanatok azért elkaszálnak, és elöntenek az emlékek.

Mondtam a védőnőmnek, hogy ne haragudjon, hogy így rátörtem, de olyan édes volt, megölelt, és azt mondta, eszembe se jusson olyan,  hogy bocsánatot kérek, szerinte teljesen érthető, hogy megijedtem, és bármikor hívjam, ha aggódom, majd ő megnyugtat. Jó érzés tudni, hogy jó kezekben vagyok. :) És a világ legjobb érzése volt hallani, hogy ez a kis lusta macska jól van, csak épp ma pihenőnapot tart... Jaaaj, mi lesz itt még, ha ez a kölök már most így rám tudja hozni a frászt! :))

20 komment

Címkék: pánik baba lustizás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi. 2009.11.09. 12:43:12

Biztos csak lustizott,de azért nem szép dolog ijesztgetni a mamát, ezt majd mondd el neki a következő csokinál:)

Amúgy meg jól tetted,hogy elrohantál, én is biztos azt tettem volna a helyedben...

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.09. 12:52:31

@évi.:
Úgy voltam vele, hogy inkább elmegyek és megnézetem, mert hirtelen tényleg kezdtek a felszínre törni a tavaly nyári emlékek... Rossz volt nagyon. Egyébként még mindig nem sürgős neki, pedig már az ebéden is túl vagyunk. Eddig már megzakkantam volna az idegtől. :))

évi. 2009.11.09. 13:05:12

@ArtmüllerÁgnes: Elhiszem:)))
De most már nem vagy ideges remélem!!!

pazzo · http://pazzo.hu 2009.11.09. 13:08:21

Érthető reakció.
Képzelem mekkora volt az ijedelem.

inehsorab 2009.11.09. 18:33:51

Teljesen igazad van, hogy elmentél a védőnőhöz. Várni nem szabad, csak idegelted volna még magad, és az egyikőtöknek sem jó.

Remélem, már minden rendben, és "bútortologatást" tart azóta is!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.09. 21:13:50

@évi.:
Ideges nem, csak szomorú, de más miatt. Teljesen más miatt.

@pazzo:
Kvázi pánikba estem, már az utcán, ahogy mentem a védőnőhöz, folytak a könnyeim, annyira féltem. De szerencsére nem volt baj, csak olyan aktív volt ma, mint az anyja. :)

@inehsorab:
A nap további részében is igen csendeske volt, most, este kezdett kicsit felélénkülni. Nem akartam várni, az Ákosnál sem segített. Vele még maximálisan tudtam hinni abban, hogy minden rendben lesz, mert nem lehet másként. Másodszorra inkább rohanok a rendelőbe, és nézzenek dilisnek (amúgy nem néznek), mint hogy bármi baj legyen.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.10. 10:57:48

@évi.:
Tegnap alaposan kiakadtam. Nem volt elég a rossz hír, hogy lelőtték a mostohatestvéremet, még utána jöttek a bunkók parasztkodni a blogomba. Ki is töröltem a posztot, mert úgy éreztem, Szilvi emlékének meggyalázása az egész, ezek az érzéketlen taplók nem is látják, milyen fájdalmat okoznak. Aztán a média még tett egy lapáttal az egészre, kitalálták, hogy Szilvi élettársi kapcsolatban élt azzal a férfival, aki lelőtte, pedig ebből semmi nem igaz. Valami hülye ezt kitalálta, aztán már mindenki ezt harsogta. Elkeserítő, hogy még meg is hurcolják, úgy állítják be, mintha valami csélcsap nő lett volna, holott egyáltalán nem. Rohadékok. :(

évi. 2009.11.10. 11:09:32

@ArtmüllerÁgnes: Na ezért nem találom a posztodat...
A média ilyen, genya,vagy hogy is mondjam?egyébként első olvasatra egyből ez ugrott be,hogy majd szerelemféltésre terelik a dolgot....mi másra igaz?Csak azt felejtik el,hogy aki ilyen helyen dolgozik, néha nagyon bekattan...

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.10. 11:14:19

@évi.:
Pontosan. Bármi más is lehetett a dolog mögött, de egyszerűbb erre fogni, az igazság meg kit érdekel? Ja, a családot... és még pár embert. Mocsok görények, komolyan. Hanter meg leoktat, hogy a Havaria Press jobban tudja, milyen körülmények között élt a nővérem, mint mi... aha. Nagyon kiborított, hogy ilyen érzéketlen taplók tunkolnak a vérben nálam, ezért töröltem a posztot. A vicces az volt, hogy egyedül Talema szállt szembe velük, mégis ő volt az egyetlen, aki elnézést kért levélben tőlem, hogy nem akart bántani. Pedig ő nem is bántott. Ezek a majmok meg szerintem még meg is sértődtek, hogy elvettem a játszóterüket. Ehh... ennyit a kegyeletről meg az emberségről. :S

évi. 2009.11.10. 11:42:58

@ArtmüllerÁgnes:
Jól tetted,hogy törölted.Ilyen emberekkel nem is szabad vitatkozni, sőt...jelen helyzetben gondolom ignorálni sem tudtad.

Amúgy?Jól van a kis pocaklakó?Küldjek csokit?:)))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.10. 11:44:30

@évi.:
Amúgy jól vagyunk, és csoki is jöhet bármikor, arra sosem mondunk nemet! :)

inehsorab 2009.11.10. 12:20:11

Ágnesem! Részvétem Szilvi miatt. A posztot sajnos én sem találtam, túl későn vettelek észre. De az emberek igen gennyládák tudnak lenni. Könnyű más halálában dobálózni. Megértem, hogy kiakadtál, és inkább törölted. Ne foglalkozz velük! Olyanok mind, mint maga a média: a fele sem igaz, amit mondanak.

A lényeg, hogy Te és Ti jól legyetek! Vigyázz magatokra!

sofie.blog.nlcafe.hu/files/csoki.jpg

Küldök neked kicsi vigasztaló csokit! Puszi

andibogar 2009.11.10. 13:47:28

Drága Mama Macska! :)
A kis mau bent biztosan jól érzi magát és csak az időjárás miatt elkényelmesedett ;)
Puszi nektek

gsaci 2009.11.10. 21:06:21

Sajnálom, hogy ezt átélted (én is elmentem volna a dokihoz! :) ) és drukkolok, hogy ezután a baba legyen tekintettel édesanyjára és bőszen fickándozzon!!! :)
puszi

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.10. 21:14:27

@inehsorab: Köszi mindent, a csokit is! :) Ha olyan finom is, mint amilyennek látszik, akkor kérek mééééég!

@évi.: Hú, Évikém, ezek aztán igazi kakaóbombák! :) Köszönöm! :))

@andibogar: Tudod, ez azért nem megnyugtató nekem, mert anno mikor azt mondtam, hogy nem érzem Ákost mozogni, mindenki arra tippelt, hogy az időjárás miatt, mert túl meleg van... Bármennyire szeretném lazán venni a dolgokat, ez nálam iszonyatos emlékekkel társul, képtelen vagyok nyugodt maradni, ha úgy érzem, baj van vele...

@gsaci: Ma reggel nagyon rendes volt, a szokásoknak megfelelően ébredésem után 5 perccel már ugrándozott. Rendes gyerek, csak lusta, mint az anyja! :)

Magenta (törölt) 2009.11.26. 12:51:48

Hogy mi vár még rád? Még több aggódás. :)))))

Egyébként teljesen érthető a riadalmad, nekem három teljesen rendben levő terhességem volt, mégis mindig azt mondtam, akkor leszek nyugodt, ha kint van a karomban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.26. 15:16:27

@Magenta:
A terhesség nekem is mindig rendben van, csak a szülést kell jobban időzíteni. De rajta vagyunk az ügyön, ha 03.03-ig nem indul el egyedül, kiszabadítjuk majd. :)
süti beállítások módosítása