Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Társasági lény

2009.11.13. 10:30 :: ArtmüllerÁgnes

Amikor Ákost vártam, ébrenlétem legnagyobb százalékában rosszul voltam. De érdekes módon ha társaságban voltunk, valahogy a közérzetem is jobb volt, és soha nem fordult elő, hogy bármilyen összejövetelt megszakított volna egy kósza hányási roham vagy ilyesmi. Mikor hazaértünk, akkor ugyan első dolgom volt, hogy kitaccsoltam, de amíg a társasági élet folyt, addig minden remek volt.

Mostanság közel nem vagyok annyit rosszul, mint az első terhességem idején. Sőt, az számít ritkaságnak, ha ég a gyomrom, hányingerem van. Előfordul, de tényleg nem gyakran. Viszont még így is érezhető, hogy ez a gyermekem is imádja, ha van társaság. Tegnap meglátogatott Vinevra barátnőm, és amíg csak itt volt, remekül voltunk. Gyermekem lubickolt örömében, mert nemcsak almáspitét kapott, amit én sütöttem, hanem Vinevrától csoki is került hozzá, így aztán megelégedetten rugdalózott, és szinte hallottam, ahogy a csokifalatok után azt mondja odabent: "Merci." Persze lehet, hogy nem megköszönte a csokit, csak felismerte a márkát. :) 

Miután este újra vendég nélkül maradtunk, kezdett kicsit nyűgösebb lenni, a gyomrom háborgott, sehogy sem lettünk jobban. Végül az egyetlen elérhető és jól bevált terápiához folyamodtam: elaludtam. Álmomban rendszerint jól vagyok, legtöbbször már túl vagyok a szülésen, babázok és szeretgetem a kölköm. Ott már nincs gyomorégés, hányinger, rosszullét, csak napfényes boldogság. De komolyan, álmomban valahogy így megy.

Ma reggel nem vagyok a legjobban, bár messze van ez még az igazi rosszulléttől. Csak olyan émelygős nyűgösnyuszi kedv, mert a kinti burkolók váratlanul beállítottak, elkezdték szétvésni, amit megcsináltak, mert hibás, de közben háborognak, hogy ők jól csinálták meg, csak a másik brigád rálépett túl hamar a kőre, és az azért kong (na persze). Szerintem mondjuk inkább azért, mert nincs a járólap alatt anyag, de mindegy, nem vitatkozom. Viszont ma nem számítottam rájuk, és összerándult a gyomrom, ahogy rátenyereltek a csengőre, és nyomták, mintha muszáj lenne. Szóval végső soron van ma is társaság, mégis rosszul vagyunk. Hogy miért? Mert ezek szerint a gyerekem is igényes fajta, a jó társaságnak örül csak, mint amilyen Vinevra is volt tegnap. Akárkitől nem leszünk ám jobban! Szóval most kicsit visszasírjuk a tegnapot, aztán megyünk tovább a dóógunkra! 

10 komment

Címkék: társaság látogatás vinevra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hokuszpook 2009.11.13. 11:32:21

Agikam Koszat ne emlegesd meg mindig sajog az ulepem ugy kivagotta blokjabol tennapelott:-))Most banom hogy nem vagyok otthon,lenne olyan tarsasagod,hogya baba is ugy jonne vilagra,hogy ropna kozben a tancot de betyarul am!!!!:-))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.13. 11:35:20

@hokuszpook:
Már megint kihúztad a gyufát nála, Te csibész? :))))
Abban biztos vagyok, hogy Te is remek társaság lennél. De ilyen messziről viszonylag nehézkes megoldani a találkozókat. :) A szándékot viszont jegyzem, köszönöm! :D

hokuszpook 2009.11.13. 11:38:02

Nemcsinaltam semmi rosszat,csak eppen ott legyeskettem a szepseges Sensual korul kicsinyket!:-))Ferrea trefat,hamar en nem vok ott,hat hivd meg surubben a Vinevrat,hacsak ezen mulik!Tovabbi szep napot kivanok Nektek!:-))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.13. 11:40:24

@hokuszpook:
Köszönjük, Neked is szép péntek 13-at! :)))
(Vinevrának állandó belépője van hozzánk, akkor jön, amikor csak akar. Na meg mikor ideje is van... :D)

Kinga, (törölt) 2009.11.13. 11:52:13

Ilyen szép napsütésben nem ér nyűgösködni! Úgy emlékszem, nem ettem meg minden csokit, talán maradt még egy-két falat, az jobb kedvre derít. :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.11.13. 11:54:04

@Vinevra:
Jóvanna... :))) Megyek, megnézem, mennyit hagytunk. :D

inehsorab 2009.11.13. 12:49:20

www.kismandula.hu/foto/csoki_torta_310.jpg

Ágnesem! Ugorj fejest ebbe a szép csokitortába! Lubickolj a boldogságban!

inehsorab 2009.11.13. 12:51:41

@hokuszpook:
Pedig ha jönnél és vidítanád Ágnesünket, biztosan breakelne az a kismanó. De lehet, hogy hipp-hopp-ot járna. Kósza meg már engem is világosított fel!!?

hokuszpook 2009.11.14. 00:40:39

@inehsorab: Heni draga,remelem meggyogyultal!Holnap irok meg!!:-))

Gemini Fox 2009.11.16. 15:06:47

A rosszul lerakott lapoktól én is nyűgös lennék, pedig nincs pocaklakó :))) Viszont a csoki és az almáspite kifejezetten hangulat javító :))))
süti beállítások módosítása