Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Kesztyűtéma - újratöltve

2009.12.06. 21:28 :: ArtmüllerÁgnes

Korábban már írtam Nektek arról milyen kétségbeesetten kerestem szegény elhasználódott dörzsikesztyűm utódját, mindhiába. Magenta jelezte aztán, hogy a DM-ben lehet kapni ilyesmit, és nagyon megörültem a hírnek, ezért addig szekíroztam az uramat, míg ma el nem vitt egy plázába, ahol van DM. De addig az üzletig nem jutottam el...

Történt ugyanis, hogy a gyermek (nem a pocakban lakó, hanem a hamarosan középső, jelenleg legfiatalabb, tizenhét éves gyermekünk) kinézett magának egy-két parfümöt, amit óhaja szerint a Jézus hoz majd neki karácsonyra. Mi pedig, mert jó család vagyunk, testületileg felkerekedtünk, hogy segítsünk neki dönteni. Én női szakvéleményt biztosítottam, Apa pedig mint kritikus férfi osztályozta az illatokat. Eszti leginkább csak beletörődött, hogy velünk tart, de kevéssé érdekelte, mit választ végül a hugicája.

A Zarában volt egy finom parfüm, nem volt drága, kellemes virágillatú volt, semmi pacsuli feeling, tényleg tetszett, de azért átmentünk a Douglas nevű boltba is, mert ott volt gyermekünk másik kedvence. Ez egy Csőrikével dekorált parfüm volt, ami nemcsak baromi drága volt, de emellett még olyan édes illata is volt, hogy mondtam Ágicának, ha ezt magára fújja, akkor csak az édesszájú fiúkat csábíthatja el, de azok is inkább felfalják, mint megcsókolják majd.

Már épp fordultunk volna ki az üzletből, mikor véletlenül (nem hiszek a véletlenekben!) megláttam a kesztyűt. Mit kesztyűt? Kesztyűket! Ott sorakoztak álmaim netovábbjai vagy tízféle színben, párosával bezacskózva (anno az Avonost darabra árulták a dögök), és hirtelen úgy éreztem, hogy legszívesebben vagy 10 párat vennék! 590Ft volt egy pár, vettem gyorsan mindjárt kettőt, mert én olyan válogatós vagyok, hogy hol az egyik fürdőszobánkban ér a fürdés, hol a másikban, ezért aztán mindenhová kell mindenből. A kék fürdőbe egy pár fehér kesztyűt vásároltam, a barna bambuszmintásba pedig egy pár narancsost. Aztán fülig érő szájjal vigyorogva még vagy hatvanszor elmondtam az uramnak, hogy én mennyire nagyon boldog vagyok most, és alig várom az esti pancsit, amikor felavathatom legalább az egyik párt.

És most végre itthon vagyunk, a kesztyűk is, meg én is. Este is van, és a fenti kis beszámolótól megint elfogott a vágy, hogy rohanjak a fürdőbe. Ezért aztán rohanok is! Dörzsis-simis szép estét mindenkinek! :D

 

(Ja, egyébként a Zarás parfümöt vettük meg végül a gyermeknek, mert hallgatott az atyai tanácsra, hogy a fiúknak bizony az a bejövősebb... :D)

6 komment

Címkék: douglas dörzsikesztyű juppiiii

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magenta (törölt) 2009.12.06. 21:40:28

A lényeg, hogy kaptál! :)))

Bambuszos barna fürdő... Asszem utállak. :DDDDDD (nem, csak ilyet álmodtunk mi is)

Az én kislányom Ed Hardy parfümöt kért karácsonyra, meg Hello Kittys párnát. Félúton a felnőttség felé... :)

Kipy 2009.12.06. 21:57:52

Hurrá!! Végre találtál dörzsikés kesztyűt! Megértelek, mert néha az allergiámból kifolyólag én is olyan viszketési frászt kapok, hogy már nem tudtam mihez kezdjek ezzel ...
Azon gondolkoztam, hogy talán nekem is használna egy ilyen kesztyű..

Szín nem számít, beszerzem!!!

Neked pedig kívánom, hogy használjon, de nagyon!!

talemaunique 2009.12.06. 23:57:40

Csak a végén jöttem rá, hogy mi a frász lehet az a dörzsi kesztyű... Tudod, az én koromban már nem játszik ilyen ifjonti huncutság, ráadásul most megfagyok, de nagyon, így ha bármi ruhanemű kerül szóba, abból csakis a bundabéléses, prémes kerülhet leki szemeim elé.
Áááá... nem irigylem kicsit sem, a forró fürdőt!! :P

(Küldtem neked meghívót, mert elszakadt a cérnám de teljesen a minap. De ez off a javából. Mindjárt otthon vagyok!!:)

inehsorab 2009.12.07. 08:58:08

Mostanra már biztosan jól megdörzsölgetted magad. Jó érzés!
Én is ismerem.

És amikor Te ilyen eufórikus hangulatba kerülsz a dörzsitől, hogy viselkedik a kismanó odabent?

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.08. 05:41:28

@Magenta: A Douglasban kaptam egy katalógust és egy szaloncukrot ajándékba a két kesztyű mellé. Itthon nézegettem, hogy mik vannak benne, és elhűlve láttam, hogy már egész pici lánykáknak van külön parfüm, meg mindenféle vacak, Snoopy-val és Hello Kittyvel, horror áron persze. Csoda, ha túl gyorsan nőnek fel? Hisz már ötévesen felnőttet csinál belőlük a fogyasztói társadalom! (Ez nem a Te lányodról szól, ő már nagylány, nála természetes! :D)

@Kipy: Használt, nagyon! :))) Szerintem nagyon fincsi darab, ajánlom mindenkinek! :)

@talemaunique: Meghívót megkaptam, meghívódtam, köszi. :) Amúgy meg forró fürdővel kombinálva ez a kesztyűcske még élvezetesebb, egyszerűen imáááádom! :)))

@inehsorab: Kismanó szereti, ha a Mama jól van, de azért meglepődött és megszeppenten kuksolt odabent, mikor a fürdő után a Papától sodródott a Mama félájult gyönyörbe... khm... :DDD

inehsorab 2009.12.08. 09:28:59

@ArtmüllerÁgnes: És akkor itt jön a 18-as karika!
süti beállítások módosítása