Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Testápolás

2009.12.29. 14:25 :: ArtmüllerÁgnes

Arról már meséltem, hogy milyen csillapíthatatlan szenvedéllyel imádom a fürdőkesztyűimet és az illatokat. De azért ennek is vannak hátrányai, azt hiszem...

Az ilyen fürdőkesztyűket azért találták ki, hogy az ember az elhalt hámsejteket lesikálhassa magáról. Heti 1-2 alkalommal kéne használni, én viszont naponta kétszer nekiesek a testemnek, és végigdörzsölöm magam tokától bokáig. Namármost ez ugye azt is jelenti egyben, hogy az én hámsejtjeimnek esélyük sincs az elhalásra, sőt, igencsak életben vannak még, amikor én eltávolítom őket... Hámsejt-tömeggyilkos vagyok, nem vitás.

Talán nem is lenne baj ez az egész, ha utána venném a fáradtságot, és testápolóval kezelném a frissen nyúzott területeket, de ezt rendre elfelejtem, vagy egyszerűen nincs hozzá kedvem. Utóbbi állapot akkor áll fenn, mikor épp annyira szerelmes vagyok a tusfürdőm illatába, hogy nincs szívem felülírni a testápolóéval, amit viszont nem nagyon szeretek.

Ma rájöttem a megoldásra. Ha találnék egy testápolót, aminek ugyanilyen szenvedélyesen imádnivaló illata lenne, akkor nyilván nem tehernek érezném a kenceficézést, hanem örömnek, és lelkesen csinálnám is. Nincs mese, a legközelebbi bevásárláskor végig fogom szagolgatni az összes testápolót, és nem érdekel, kinek ajánlják, nem érdekel az összetétel vagy az ár, szerzek magamnak egy olyat, amit szerethetek. Ettől a sok sikálástól ugyanis szegény bőröm kiszáradt már nagyon, és valamivel muszáj lenne rendbetenni, elvégre a tönkretételében is nagy szerepem van...

(Egyébként nem tudom, hogy van ez, de egész nap a kutya se csenget be hozzánk, de amint beteszem a lábam a kádba, felhúzom a kis kesztyűimet, és elkezdem magamra kenni a tusfürdőt, mindjárt fontos lesz valakinek, hogy becsengessen. Nem is egyszer, hanem nyomja a gombot, mintha muszáj lenne. Egyelőre még nem derítettem ki, hogy vajon kinek voltam ilyen pótolhatatlan, hogy mindenáron találkozni szeretett volna velem, de gyanítom, hogy valami díjbeszedő, óraleolvasó, postás vagy egyéb hasonló kóbor lélek lehetett. Csodásan eltalálta az időpontot, hogy mikor NEM kéne csengetnie. Esélye sem volt rá, hogy elmondja, mit szeretne.)

4 komment

Címkék: szenvedély fürdés testápoló illatok hámsejtek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inehsorab 2009.12.29. 19:25:12

Remélem, hamar találsz ízlésednek megfelelő testápolót, mert nagyon meg fogja sínyleni a bőröd, ha nem táplálod kellőképpen. Nem riogatás és okoskodás, csak jó tanács!

Gyógyszertári szagtalannal még nem próbálkoztál? Az nem fedné el a tusfürdőd illatát, viszont jót tenne a "bűrkédnek".

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.29. 23:51:09

@inehsorab: A szagtalan nem jó, mert azt nem kívánnám. Nekem pont az a lényeg, hogy akarjam érezni az illatát. A fürdés se azért ilyen gyakori nálam mert olyan retkes vagyok, hanem mert imádom érezni az illatát a tusfürdőnek. :))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.01. 22:01:08

@Magenta: Camay Mistique. Narancssárga és narancsillatú. Egyszerűen megveszek érte. Ami azért is vicces, mert régen nem kedveltem a gyümölcsillatokat... most meg! :))
süti beállítások módosítása