Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Csuklás

2010.01.04. 14:22 :: ArtmüllerÁgnes

Az én kis édesem tegnap úgy elfáradt a nagy mocorgásban, hogy még altatni sem kellett. Ezzel egyébként nem volt egyedül, én is úgy ájultam el este, mint akit leütöttek. Reggelig aludtunk folyamatosan mindketten, aztán 6:20kor felébredtem rá, hogy nekem bizony muszáj kimennem, mert túl sok folyadék van bennem...

Amikor visszafeküdtem az ágyba, hirtelen elkezdett ütemesen rázkódni a pocakom. Lili csuklott. Azt hiszem, hirtelen ébredhetett szegénykém, és ijedtében félrenyelte a magzatvizet. Próbáltam neki segíteni, fordultam erre, fordultam arra, de nem sokat számított. Végül nagy nehezen abbamaradt a csuklás, és vissza is aludtunk mindketten.

Igen fáradékony lett a kis mocorgóm, mert én hiába ébredtem fel fél9 után, ő nem mozdult. Feküdtem az ágyon, és arra gondoltam, milyen hülye vagyok én, hogy folyton a legrosszabbra gondolok! Na de hiába próbáltam volna megnyugtatni magam, tapasztalatból tudom, hogy ha nem mozog, amikor szerintem mozognia kéne, én pánikba esem. Most nem hagytam, hogy idáig jusson a dolog, azon melegében kezembe kaptam a szívhangmérőt, és szerencsére azonnal meg is találtam a kisasszony szívhangját, kalapált rendesen, ahogy kell.

Reggeli után aztán felébredt, és újra nagy viháncolásba kezdett. Nekem mondhatnak a szakkönyvek, amit akarnak a zsíroskenyérről, de a lányom is és én is szeretjük, ezért bizony azt reggeliztünk. Jó fokhagymás és sós, nyami! Aztán délelőtt én nagy feladatba kezdtem: rendet raktam az íróasztalomon, mert már egy pohár tejet sem tudtam hová letenni (jóvanna, irtó rendetlen vagyok, de nem azért születtem erre a világra, hogy folyton takarítsak, nem igaz? :D). Amíg a Mama dolgozott, Lili baba alukált ismét. Néha azért persze bejelentkezett, de csak szolidan.

Nemrég lementünk ebédelni, és a Papa húsleveséből falatoztunk egy keveset. Picilány újra örömtáncban tört ki, úgy látszik, a férjem összes lánya nagy rajongója a férjem húslevesének, tegnap a "középső" (jelenleg legkisebb, de nem sokáig) is lelkesen falatozta. :) 

Most vagyunk az erőgyűjtési fázisban, pihenésként írunk Nektek kicsit, aztán szerintem betolunk valami energiabombát, és nekilátunk a vasalásnak, mert szegény Apucinak már nem nagyon van miben dolgozni menni, muszáj ingvasalásba fogni. Ha jól sejtem, gyermekem attól majd megint elalszik, de nem is baj, segíteni nagyon úgysem tud, pihenjen csak! :) 

Ó, és még valami! Tegnap voltunk megnézni egy tündéri kisfiút, Nimót! A szülei igazán mindenre gondolnak, már saját playlist-je is van Nimónak a youtube-on azokból a dalokból, amiket szívesen hallgat. Az egyik előadó nekünk is nagyon megtetszett, ma le is töltöttünk tőle egy albumnyi zenét. Róluk van szó, ni: 

Köszönjük, Nimó! :))

4 komment

Címkék: zene csuklás mocorka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi. 2010.01.04. 16:32:57

Én is szeretem a húslevest, és ezt a zenét is nagyon:)))

De csuklani utálok!!!:)

Kinga, (törölt) 2010.01.04. 22:33:22

Ha azt írtad volna, hogy délután csuklott a gyermek, vagy Te még megértettem volna, mert ma sokat járt - na jó, jártattok :) - a fejemben, na de hajnalban!?! Akkor biztos nem. :))

kutyaütő 2010.01.05. 10:30:58

Nimó azt üzeni, szívesen. Most éppen sikítozva-röhögve.
(Ez új, tegnap jött rá, h tud ilyet, és nagyon tetszik most neki. Meg gondolom a szomszédoknak...).

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.05. 13:50:36

@évi.: A magam csuklását gyorsan el tudom tüntetni, de neki nem bírok még segíteni, és ezt nagyon utálom. Ráadásul nálunk a hajnali csuklás elég rossz emlékű, Ákosnál az volt az utolsó életjel... :(

@Kingaa: Hajnalban biztos csak álmodtál még rólunk. :)

@kutyaütő: Édes lehet! Az annyira cuki, mikor felfedeznek valami újat, és nem tudnak betelni vele, hogy milyen ügyesek! :))
süti beállítások módosítása