Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

A terhes nő álma

2010.01.26. 10:16 :: ArtmüllerÁgnes

Úgy tűnik, a várandósságom tokkal-vonóval bekebelezett belőlem mindent. Az agyam legkisebb szeglete is ezzel van elfoglalva, így aztán még álmomban sem tudok szabadulni a dologtól. De hogy így összekavarjam a valós emlékeket, mint ahogy múlt éjjel tettem, arra még nem volt példa! 

Történt, hogy este, mikor lefeküdtem, fájt a derekam. Nem fájás volt ez, mert az szakaszosan jön, ez csak úgy fájt, folyamatosan. Nem örültem neki, ráadásul picilányom is olyan tekergésbe kezdett, hogy kezdtem elveszíteni a fonalat, hogy most éppen hogyan fekszik, mert valahogy mindenhol ott volt mindene. Anyukám szerint leltárt készít, amíg még odabent van. Feltérképezi a terepet, nehogy később megbánja, hogy kihagyott valami fontos látnivalót. :)

Szóval a nagy derékfájás és babaugrálás közepette azért csak elaludtam olyan fél2 körül, majd 2 órával később már ébredtem is. Addig viszont különös álmom volt, és bevallom, a röhögéstől nem tudtam visszaaludni. Azt álmodtam, hogy azért fáj a derekam, mert az Auchanban vettünk akciós fájást. A Tescoban is kerestünk, de ott épp nem lehetett kapni, csak jövő hétre ígérték, de az se tuti. Én meg mondtam az Uramnak, hogy menjünk ki a Corába, mert ott biztos lehet normális fájást kapni, ez az akciós elég szar, mert nem szakaszosan fáj, hanem folyamatosan, márpedig a szüléshez nekem szakaszos kell, hogy tudjam, mikor kell nyomni.

Hogy végül eljutottunk-e a kívánt fájás megvásárlásáig, nem tudom, mert felébredtem, és elkezdtem röhögni ott a sötétben, hogy vajon ekkora baromságot hogyan tudtam kitalálni. Akciós fájás... Hipermarketből... Istenem, ideje lesz már, hogy Lili baba kiszabaduljon a mama pocijából, mert úgy tűnik, a mama kezd bekattanni... :DDD

(Jelzem, január 26. van, én pedig február 26-ra vagyok kiírva császárra... szóval max. egy hónap még... Maximum! :D)

16 komment

Címkék: álom fájás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andibogar 2010.01.26. 10:30:46

Nem vagy semmi csaj :O akciós fájás??? Hát kérem a modern tudomány...
Nagyon kíváncsi leszek, hogy mikor érkezik meg Lili baba. ;) Drukkolok 1000-rel.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.26. 14:25:55

@andibogar:
Ugye, milyen zizzent vagyok? :))
Lili érkezésére én is nagyon kíváncsi vagyok, a drukkot pedig köszönettel bezsebeltem! :)

évi. 2010.01.26. 14:31:26

Arra is emékszel,mennyiért adták?:)))

szuzsi 2010.01.26. 14:32:59

Édes vagy nagyon :)))
Egyébként van egy olyan érzésem, hogy nem éritek el a maximumot, úgyhogy kitartás :D

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.26. 14:33:04

@évi.: Nem, az nem volt fontos, úgy tűnt, minden pénzt megér nekem, ha végre jönnek a szülési fájdalmak. :D

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.26. 14:33:44

@szuzsi: A Boszorkányszövetség álláspontja is ez, úgyhogy reménykedünk. :D

szuzsi 2010.01.26. 14:39:34

@ArtmüllerÁgnes: de azért még a 15-e után esedékes találkát várja meg a kisasszony, mert nagyon szeretném még a mamáját pocakosan látni...:D

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.26. 14:41:05

@szuzsi:
Furcsa perverzióid vannak. Szereted a bálnákat? :DDDD

szuzsi 2010.01.26. 14:43:25

@ArtmüllerÁgnes: IIIIImádom!!!! :D de főleg egyet...(aki nem is az igazából, csak annak érzi magát - mondjuk ilyen akciós álmok után nem csodálom!!!) :D

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.26. 14:46:11

@szuzsi: Oké. :)))
Viszont ha véletlenül nem várja meg azt sem (szerintem meg fogja várni), akkor max annyi veszteség ér, hogy a jelenleg még alkatrészileg beépített kölkömet külön láthatod. Ennél nagyobb bajunk meg sose legyen, nem igaz? :D

szuzsi 2010.01.26. 14:49:16

@ArtmüllerÁgnes: ahogy mondod!!! Természetesen azt is már nagyon várom, mintha a sajátom lenne :D. Csak a kényelmetlenségeket most te viseled, de már csak röviden...
Ha lehet, mindkettőt választom, egyben és külön is :D ( tudom, telhetetlen vagyok) :D

AnRea 2010.01.26. 20:44:08

Csak megint csatlakozom, mert megint terhesest álmodtam.
Jó nagy hasam volt, és már szülnöm kellett volna, de valamiért nem jöttek a fájások, pedig tudtam, hogy itt az idő.
Feküdtem egy ágyon, kiflivé hajolva, és vártam a szülést. Körülöttem emberek álltak, és szurkoltak nekem, hogy gyerünk, gyerünk, csináljam már, de nem ment. Akkor elkezdtek beszélni arról, hogy én hülye vagyok, mert nem lehetek 9 hónapos terhes, csak 3 hónapos, mert akkor szeretkeztem utoljára a férjemmel, és fényképeket is mutattak az akcióról.
Ennél a résznél ébredtem fel. Biztosan tudom, hogy elalvás előtt mit csináltam tegnap este a férjemmel:))
Azért mindent én sem veszek be, még álmomban sem:))

De ha fájásokat érzel, akkor az orvosnak is mondani kell. A fájás az fájás, még akkor is, ha türelmet kell erőltetned magadra. Nem akarok szirénázni, csak biztonságban akarlak tudni! :)

szita. 2010.01.27. 00:06:02

mennyi boszi van erre(:

kutyaütő 2010.01.27. 11:41:29

Na tessék, ijjen a fogyasztói társadalom...:o)

Nagyon szakadtam az olvasás közben, és cserébe szeretnék Neked adni valamit alvásra: vigyázat, ez a legaljasabb nehéztüzérség az álommanó fegyverzetéből, még a legnagyobb vadászokat is leteríti (mondjuk 5-6-odjára, de az már nálunk hatalmas eredmény...)

www.youtube.com/watch?v=zQME-ChSwNM

Puszil Borsó és Nimród is.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.27. 15:03:43

@AnRea: Velem (ké)szülsz? Ez aranyos. :)))
A fájás most nem olyan volt, ez csak derékfájás, mert már nem tudok hogyan feküdni. Amikor "olyan" fájás van, az egészen más érzés, már megismerem. És arról mindig értesítek mindenkit, akit muszáj. :))

@szita.: Ó igen, a boszorkányok boszorkányos ügyességgel találnak egymásra. (És rám... hehe)

@kutyaütő: Ez nagyon szép altató, köszönöm! Már le is töltöttem! :) Ma hajnalban is jól jött volna, mikor 3-tól 5-ig nézegettem a sötét plafont, és rádiót hallgattam kínomban a telefonomon... Puszi Nektek is mind! :)

Gemini Fox 2010.01.30. 09:24:00

Az akciós fájáson én is kidőltem :)))))))))))
süti beállítások módosítása