Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Csücsöri

2010.01.27. 15:11 :: ArtmüllerÁgnes

Előző terhességem legvégén meglátogatott Kata barátnőm. Mikor meglátott, közölte, hogy semmi kétség, hamarosan szülök, mert olyan csücsöri a szám. A tükörhöz léptem, mert nem értettem, mire céloz. Akkor vettem észre, hog attól tűnt olyan másnak az arcom, hogy a szám széle valahogy kifordult, tényleg olyan Csőrikés lettem.

Múlt éjjel a szokásos "vízi-túrám" alkalmával belenéztem a tükörbe, és hátrahőköltem a látványtól. Megint Csőrike nézett vissza a tükörből rám. Nyugtattam magam ezzel-azzal, reggelre biztos elmúlik, csak álmos vagyok, azért látom másnak magam stb., de reggel ugyanez a kép fogadott. Azóta is ahányszor a tükörbe nézek, megdöbbenek önnön csőrikeségemen. Fura látvány.

Kedvenc terheskönyvemben olvastam mindenféle szülési előjelet, melyek közül ma még egy újabb is beköszöntött (úrinő vagyok, nem részletezem, gusztustalan :D). Ez úgy megijesztett, hogy rögtön nekiláttam hajat mosni, pakolászni a kórházi cuccomat, pedig még nincs itt az idő, még csak január van.

Ha az ember vár valamit, nagyon nehéz megkülönböztetni a megérzést a reménytől. Azt hiszem, a saját vágyakozásom csapdájába estem. Úgy várom ezt a gyereket, hogy már testi tüneteket is produkálok magamnak - amolyan reménysugárként. Végül is nem csoda, évek óta gyereket várok...

10 komment

Címkék: jelek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magenta (törölt) 2010.01.27. 15:36:03

Hát, ha a számoló jót mutat oldalt, akkor két-három hetet még nem ártana bent hesszelni Lilinek.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.27. 15:43:55

@Magenta:
Bizony, bizony... ez még csak a 34. hét. Azzal nyugtatom magam, hogy ha mégis sietős neki, és előbb születik, akkor is elég nagy már ahhoz, hogy rendben legyen, igaz, akkor még inkubátoros lesz. De az unokatesóim pl. 7 hónapra születtek (ikrek), alig voltak többek egy kilónál, és mindegyik szép, egészséges és nagy gyerek lett.

inehsorab 2010.01.27. 18:47:04

Nagyon készülsz Ágnesem. Ami nem csoda. Minden reggel úgy kezdem a munkát, hogy megnézem, mi a helyzet veletek, mert már én is várom "azokat" a híreket.

hokuszpook 2010.01.27. 19:38:39

Agikam,en pedig ponta reszletekre lennek kivancsi!!:-))

Magenta (törölt) 2010.01.27. 20:05:24

@ArtmüllerÁgnes: Én is mindig így számoltam. :)
Aztán egy később jött, egy három héttel előbb, egy meg napra pontosan (azaz meglógott a kiírt császár elől).

gsaci 2010.01.27. 20:47:02

A téma margójára jegyezném meg:
a Vízöntő sem rossz jegy ám!!!! ;D

Szorítok!!! És lesem a híreket!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.27. 21:21:57

@inehsorab: Igen, mindenki várakozik, mindenki izgul, drukkol... nagy energiák ezek. Még a végén a kollektív tudatunk beindítja nálam a szülést. :))

@hokuszpook: Hidd el nekem, kedves, hogy EZEKRE a részletekre nem lennél kíváncsi! :))

@Magenta: Kíváncsi leszek, hogy az én lányom is meglóg-e a császár elől. Egyelőre bármi lehet, mert hetente másként fekszik a pocakomban...

@gsaci: Ó, Te minden anya álma, Te! Ha ilyen lesz a lányom, egy rossz szavam se lesz, az tuti! :))))

hokuszpook 2010.01.27. 22:29:37

@ArtmüllerÁgnes: Akkor ez egy orok titok marad nekem!!!!:-(( :-))

andibogar 2010.01.28. 10:25:58

Húha, gondoltam benézek és most már izgulok nagyon :) lehet, hogy hamarabb jön Lili, mint ahogy várjátok?

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.28. 10:40:33

@hokuszpook: Ennél nagyobb bajod sose legyen, szivem! :))

@andibogar: Hamarabb nem jöhet, mint várjuk, mert én már tegnapra vártam. :)) Egyelőre egyben vagyunk, de ígérem, még az utolsó pillanatban is igyekszem gép elé kerülni, hogy tájékoztassalak benneteket, ha elindul valami (valaki). :D
süti beállítások módosítása