Ágnes NEWS

TITKOS hírlevél a hozzám legközelebbieknek... :)

Lili baba

Lilypie First Birthday tickers

7köznapi blogom

Utolsó kommentek

  • szuzsi: Gyönyörűűűűűűű! :)))) (2010.03.11. 12:21) Album
  • andibogar: Édes kis tündér lány :O Lili bogárka :) (2010.03.11. 10:46) Album
  • AnRea: Nagyon édessssssssss! :) Milyen kis nyugisnak látszik. Nem zavartatja magát semmitől:) Puszild meg... (2010.03.10. 20:51) Album
  • Magenta (törölt): Cukibogár. :) (tudom, nyálas kifejezés, de akkor is) Az én lányom olyan ronda volt, amikor megsz... (2010.03.10. 20:46) Album
  • Magenta (törölt): (fogadok, hogy ha beírom, megint kétszer fog megjelenni) BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, ÁGNES! :) (2010.03.10. 20:43) Ruhaügy
  • Utolsó 20

RSS

Napihír

2010.01.29. 10:17 :: ArtmüllerÁgnes

Csak azért, hogy minden érdeklődő tudja: jól vagyunk. :) 

Tegnap annyit pihentem, hogy éjjel 3ig nem tudtam elaludni. Nagyon bosszantó érzés, utálom, mikor csak fetrengek az ágyban, és nem jön az álom (közben meg a drágám már édesdeden alszik - na de kell is neki, elvégre ő reggel dolgozni megy). Ma reggel napsütésre ébredtünk, ami a havas tájon úgy szikrázik, hogy majd' kiveri az ember szemét. Gondoltam, szuper, úgyis el kell mennem az önkormányzatba (még eddig nem bírtam rávenni magam), legalább jó idő van.

Igen ám, de a napsütés mellett szakad a hó is. Ilyenkor mit mond a néphagyomány? Az ördög nemcsak veri a feleségét, hanem rugdossa is? Vagy ilyen népi mende-monda nincs is, mert régen ilyesmi nem fordult elő? :) Na mindegy, nekem mennem kell, mert ha nem szerzek egy friss házassági anyakönyvi kivonatot, még megérjük azt a csúfságot, hogy nem lesznek hajlandóak a férjem nevére írni a gyerekünket (megjegyzem, ha elváltunk volna, és nem az övé lenne a gyerek, vajon miért téblábolna ott körülöttem szüléskor? ehh... bürökrácia!). És ha már úgyis úton vagyok, beugrom a postára és a gyógyszertárba is. Utóbbiból beszerzek még egy nagyobb adag magnéziumot, mert az jót tesz a korai fájások ellen (valószínűleg azért javasolta tegnap a szülésznőm ezt, mert ért hozzá, de mégis meglepett, hogy működik :D).

Addig is mindenki legyen nyugodt, mi jól vagyunk, ha hazaértem, mesélek Nektek valami olyat, amitől szerintem Nektek is kinyílik a bicska a zsebetekben. Engem nagyon felbosszantott, és könnyen lehet, hogy meg fogok miatta ütni valakit. Na de a részleteket majd a túra után, most elgurulok az anyakönyvvezetőhöz. Csók. :)

16 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

talemaunique 2010.01.29. 10:46:53

Menj is, sétálj csak, de vigyázz, óvatosan, lassan gurulj csak, nem tréfa a havas-jeges út, de ezt tudod.
Kíváncsian várom, hogy mi hozta ki belőled ezt a pofozhatnékot! :)

inehsorab 2010.01.29. 10:49:09

Ez az apasági bizonyítás nagyon felingerelt annak idején engem is. Aztán meg a kórház azt mondták, teljesen felesleges volt a kivonat, mert úgyis Győrben kötöttünk házasságot, így nem kellet volna.

Jó gurulást! Bár ilyen időben inkább vigyázz, nehogy csúszkálj!

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.29. 12:14:15

@talemaunique: Na megjöttem, gurultam, nem estem el, ügyes vagyok. :D Mindjárt jövök mesélni. :))

@inehsorab: Ugye, milyen baromság? Na mindegy, megszereztem, ha ez köll nekik pont, hát legyen! :)

talemaunique 2010.01.29. 12:26:21

@ArtmüllerÁgnes: Rend a lelke mindennek! Nem lehet csak úgy habokra intézkedni! :)

Magenta (törölt) 2010.01.29. 14:26:01

Ágnes, ki lesz a szülésznőd?

Magenta (törölt) 2010.01.29. 14:27:05

A házasság bizonyítása azért egy vicc, mert fordított esetben simán kiszúrás az apukával.

Tehát ha külön él valaki a férjétől (de papíron nincsenek elválva), akkor simán a férj nevére anyakönyvezik a gyereket.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.29. 14:31:14

@Magenta: Nem tudom, kiírhatom-e ide a nevét, inkább elküldöm privibe, ott megbeszéljük. :)

Amúgy tényleg hülyeség ez a papíros, mert aki nem akarja, hogy a férje nevén legyen a gyerek, mert már külön élnek évek óta, annál simán megy. Akkor nálam miért nem mehet simán? Hülyék ezek. Na mindegy, megvan a papír, legyenek vele boldogok.

évi. 2010.01.29. 15:06:37

Minek neked friss papír?Az avitt már túl avitt?:))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.29. 15:08:38

@évi.: Hiszed vagy sem, cicám, ha egy hónapnál öregebb papírt lobogtatok, nem veszik figyelembe, mert azóta akár el is válhattam... Szép, nem? :)

kutyaütő 2010.01.29. 16:48:03

Kedves Ágnes,

Jipiájjéééé! :o)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.29. 22:42:17

@Magenta:
Hát nem, de a bürokraták úgy látszik, szexelni se szoktak, mert roppant életszerű elgondolásaik vannak az ilyesmiről (is). :S

Spagi 2010.01.30. 03:27:18

1. Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál, mert így csak utólag, az Évitől tudtam meg, hogy itten kérem tegnapelőtt a frászt hoztad a Lilifanklubra:))

2. Nekem nagyon bejön a Licsi név, a Lili is, valamint a üngyöbüngyő, sőt felőlem akkár Vanda is lehet, vagy akár Malvin, csak viselkedjen rendesen a Kisasszony:)))

3. Ez a papírmizéria egyrészről hülyeség, másrészről, ha előkotrom az emlékeimet, annak idején, 1987-ben, amikor Attilát vártuk, nekünk apasági nyilatkozatot kellett beszerezni, mert simán a volt férjem nevére írták volna a fiacskámat, hiába mondtam, hogy könyörgöm, másfél éve papírom van arról, hogy elváltunk, visszavettem a leánykori nevemet. Azért elképzeltem szegény megboldogult férjem fejét, amikor megtudta volna, hogy több mint két évvel az utolsó együttlétünk után fia született:))))))))))) Hiába, a hivatal az hivatal:PP

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2010.01.30. 11:57:21

@Spagi:
Rémes nőszemély vagyok, nem vitás, elnézést. :)
A papírozás meg.. ehh, de nagyon. Hülyék ezek, de kifogtam rajtuk, beszereztem, amit be kellett szerezni. :)
süti beállítások módosítása